БРАНД МАРКЕТИНГ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗА СВЕТОВНИ ВИНА | Сдружение
ЕИК, град: 176714671, София
основана: 18.06.2014
регистрация по ДДС: ДА - от 31.05.2016 г.
КИД 2008: 9499 - Дейност на други организации с нестопанска цел, некласифицирани другаде
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 11.05.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
231 787
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
n.a.
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
СИМОНА ДИМИТРОВА ДАМЯНОВА - управителен съвет ДИМИТЪР ГЕОРГИЕВ КАПРАЛОВ - управителен съвет ИВЕЛИНА ГЕОРГИЕВА КЮЛЕВА - управителен съвет СИМОНА ДИМИТРОВА ДАМЯНОВА - председателСобственост:
Действителни собственици:
МИРОСЛАВ ИВАНОВ НЕВРОКОПСКИ - Действителен собственик, физическо лице ЕЛЕНА ЕМИЛОВА МИХАЙЛОВА - Действителен собственик, физическо лице ДИМИТЪР ГЕОРГИЕВ КАПРАЛОВ - Действителен собственик, физическо лице МАРИН ИВАНОВ АТАНАСОВ - Действителен собственик, физическо лице ИВЕЛИНА ГЕОРГИЕВА КЮЛЕВА - Действителен собственик, физическо лицеФинансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 231 787 | 277 019 | 83,7 % | n.a. |
В област София (столица) | 76 794 | 90 178 | 85,2 % | n.a. |
В община Столична | 76 794 | 90 178 | 85,2 % | n.a. |
По код на икономическа дейност (9499) | 1 935 | 3 689 | 52,5 % | n.a. |
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 30 719 | 174 403 | 17,6 % | n.a. |
В област София (столица) | 17 229 | 56 378 | 30,6 % | n.a. |
В община Столична | 17 229 | 56 378 | 30,6 % | n.a. |
По код на икономическа дейност (9499) | 110 | 945 | 11,6 % | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | n.a. |
счетоводна печалба | n.a. |
EBITDA | n.a. |
общо активи | n.a. |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 869 |
средна брутна месечна заплата | 1 120 |
среден бюджет за месечна заплата | 1 333 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за БРАНД МАРКЕТИНГ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗА СВЕТОВНИ ВИНА | Сдружение
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | |
---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|
7. общо активи (хил. лв.)
|
|
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|
10. парични средства (хил. лв.)
|
|
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|
17. нетен марж (%)
|
|
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|
20. финансова автономност (%)
|
|
21. обща ликвидност (%)
|
|
22. бърза ликвидност (%)
|
|
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Годишен финансов отчет ГФО2022 бмо.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 1,8 | 1 - 5 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 4 |
2016 | 1,5 | 1 - 6 | 6 | 1 | 1 | 2 | 2 | 6 |
виж всички години
Регистърни данни
Сдружение
SDRUZHENIE "BRAND MARKETING ORGANIZATSIYA ZA SVETOVNI VINA" SDRUZHENIE
176714671
18.06.2014
действащ
9499 - Дейност на други организации с нестопанска цел, некласифицирани другаде
СИМОНА ДИМИТРОВА ДАМЯНОВА - управителен съвет | ДИМИТЪР ГЕОРГИЕВ КАПРАЛОВ - управителен съвет | ИВЕЛИНА ГЕОРГИЕВА КЮЛЕВА - управителен съвет | СИМОНА ДИМИТРОВА ДАМЯНОВА - председател
МИРОСЛАВ ИВАНОВ НЕВРОКОПСКИ - Действителен собственик, физическо лице | ЕЛЕНА ЕМИЛОВА МИХАЙЛОВА - Действителен собственик, физическо лице | ДИМИТЪР ГЕОРГИЕВ КАПРАЛОВ - Действителен собственик, физическо лице | МАРИН ИВАНОВ АТАНАСОВ - Действителен собственик, физическо лице | ИВЕЛИНА ГЕОРГИЕВА КЮЛЕВА - Действителен собственик, физическо лице
Извършване на сделки с интелектуална собственост, включително с технологично оборудване и ноу-хау; организиране и провеждане на семинари и лекции; информационни и рекламни услуги; маркетингови проучвания и анализи; професионално обучение и квалификация, включително и за повишаване на квалификацията; представителство пред държавни и общински органи; подготовка и изпълнение на проекти, свързани с целите на сдружението; други разрешени от закона дейности в съответствие с целите и предмета на дейност на сдружението
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 31.01.2018 |
Виж История на Промените (0)
Няма история на промените
Накратко за БРАНД МАРКЕТИНГ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗА СВЕТОВНИ ВИНА
БРАНД МАРКЕТИНГ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗА СВЕТОВНИ ВИНА Сдружение (SDRUZHENIE "BRAND MARKETING ORGANIZATSIYA ZA SVETOVNI VINA" SDRUZHENIE), с ЕИК 176714671, е основана на 18.06.2014 г. и е свързана с 0 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" . Представлява се от СИМОНА ДИМИТРОВА ДАМЯНОВА - Управителен съвет, ДИМИТЪР ГЕОРГИЕВ КАПРАЛОВ - Управителен съвет, ИВЕЛИНА ГЕОРГИЕВА КЮЛЕВА - Управителен съвет, СИМОНА ДИМИТРОВА ДАМЯНОВА - Председател.
Дружеството е на 231 787 място по приходи в България за 2022 г., на 76794 място в област София (столица), на 76794 място в Столична и на 1 935 място по приходи в своята индустрия по КИД 9499 - Дейност на други организации с нестопанска цел, некласифицирани другаде .
Средномесечната нетна работна заплата в БРАНД МАРКЕТИНГ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗА СВЕТОВНИ ВИНА за 2022 г. е в размер на 869 лв, което му отрежда 30 719 място по заплати в България за 2022 г., на 17229 място в област София (столица), на 17229 място в община Столична и 110 по КИД - 9499.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България