ДИ АКАУНТ СЪРВИС | ЕООД
ЕИК, град: 103898715, Варна
основана: 18.10.2004
регистрация по ДДС: ДА - от 16.02.2006 г.
КИД 2008: 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 01.04.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2021 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
239 516
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
-33,3%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 239 516 | 277 019 | 86,5 % |
|
В област Варна | 16 793 | 19 882 | 84,5 % |
|
В община Варна | 14 694 | 17 349 | 84,7 % |
|
По код на икономическа дейност (6920) | 8 165 | 9 320 | 87,6 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Варна | n.a. | |||
В община Варна | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (6920) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -33,3% |
счетоводна печалба | -62,5% |
EBITDA | -62,5% |
общо активи | -11,1% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ДИ АКАУНТ СЪРВИС | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет 2023 ГФО 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет 2022г. ГФО 2022г..pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2022г. ГФО 2022г..pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2021 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2008 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2015 моля изчакайте 5-15 секунди за 2007 г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2016 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2015 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2014 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2013 | 2,5 | 1 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 |
2012 | 3,0 | 2 - 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 |
2011 | 4,3 | 3 - 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
2010 | 5,6 | 4 - 6 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 5 | 5 | 6 | 6 |
2009 | 5,2 | 4 - 6 | 5 | 6 | 5 | 5 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 |
2008 | 1,7 | 1 - 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 5 | |||
2007 | 2,4 | 1 - 7 | 7 | 6 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2006 | 6,2 | 5 - 8 | 7 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 8 | 8 | 7 | 7 | 7 |
2005 | 5,0 | 3 - 7 | 3 | 7 |
виж всички години
Регистърни данни
DI ACCOUNT SERVICE
103898715
18.10.2004
действащ
6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
1 000 лв
ДАНИЕЛА ДИМИТРОВА АСЕНОВА
-
управител
ДАНИЕЛА ДИМИТРОВА АСЕНОВА
100%
-
едноличен собственик на капитала
СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ФИНАНСОВИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; КОМИСИОННА, СКЛАДОВА И ЛИЗИНГОВА ДЕЙНОСТ; ПРОУЧВАНЕ, ПРОЕКТИРАНЕ. СТРОИТЕЛСТВО, РЕМОНТ, ОБЗАВЕЖДАНЕ И ПОКУПКО - ПРОДАЖБА НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ; ТЪРГОВИЯ СЪС СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ; ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО И ДРЕБНО; ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ; ОТДАВАНЕ НА КОЛИ ПОД НАЕМ; ХОТЕЛИЕРСТВО И РЕСТОРАНТЪОРСТВО; КЕТЪРИНГ; УРОЦИ ПО РИСУВАНЕ; ПОКУПКО -ПРОДАЖБА НА КАРТИНИ И ДРУГИ ПРЕДМЕТИ НА ИЗКУСТВОТО; APT - АТЕЛИЕ; ГАЛЕРИЯ; ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА КУРСОВЕ, ОБУЧЕНИЯ, ИЗЛОЖЕНИЯ, СЕМИНАРИ И КОНФЕРЕНЦИИ; РЪЧНА ИЗРАБОТКА И ПРОДАЖБА НА БИЖУТА, СУВЕНИРИ И ДРУГИ СТОКИ -РАЗРЕШЕНИ ОТ ЗАКОНА; ФОТОГРАФСКИ УСЛУГИ; ПЕЧАТНИ УСЛУГИ; ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ СЪС СТОКИ И УСЛУГИ; ЕЛЕКТРОНЕН БИЗНЕС; ИНТЕРНЕТ УСЛУГИ; ПРОДАЖБА НА ИНФОРМАЦИЯ; СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА СОБСТВЕНОСТ; ТЕТАХИЛИНГ; МАТ; РЕКЛАМА; ДИЗАЙН; МАРКЕТИНГ; ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА ОФИСИ И НЕДВИЖИМИ ИМОТИ.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 01.04.2024 |
Виж История на Промените (3)
2024.04.01 Промяна на предмет на дейност, Промяна на капитала
Промяна на предмет на дейност:
СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ФИНАНСОВИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; КОМИСИОННА, СКЛАДОВА И ЛИЗИНГОВА ДЕЙНОСТ; ПРОУЧВАНЕ, ПРОЕКТИРАНЕ. СТРОИТЕЛСТВО, РЕМОНТ, ОБЗАВЕЖДАНЕ И ПОКУПКО - ПРОДАЖБА НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ; ТЪРГОВИЯ СЪС СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ; ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО И ДРЕБНО; ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ; ОТДАВАНЕ НА КОЛИ ПОД НАЕМ; ХОТЕЛИЕРСТВО И РЕСТОРАНТЪОРСТВО; КЕТЪРИНГ; УРОЦИ ПО РИСУВАНЕ; ПОКУПКО -ПРОДАЖБА НА КАРТИНИ И ДРУГИ ПРЕДМЕТИ НА ИЗКУСТВОТО; APT - АТЕЛИЕ; ГАЛЕРИЯ; ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА КУРСОВЕ, ОБУЧЕНИЯ, ИЗЛОЖЕНИЯ, СЕМИНАРИ И КОНФЕРЕНЦИИ; РЪЧНА ИЗРАБОТКА И ПРОДАЖБА НА БИЖУТА, СУВЕНИРИ И ДРУГИ СТОКИ -РАЗРЕШЕНИ ОТ ЗАКОНА; ФОТОГРАФСКИ УСЛУГИ; ПЕЧАТНИ УСЛУГИ; ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ СЪС СТОКИ И УСЛУГИ; ЕЛЕКТРОНЕН БИЗНЕС; ИНТЕРНЕТ УСЛУГИ; ПРОДАЖБА НА ИНФОРМАЦИЯ; СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА СОБСТВЕНОСТ; ТЕТАХИЛИНГ; МАТ; РЕКЛАМА; ДИЗАЙН; МАРКЕТИНГ; ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА ОФИСИ И НЕДВИЖИМИ ИМОТИ.
СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ФИНАНСОВИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; КОМИСИОННА, СКЛАДОВА И ЛИЗИНГОВА ДЕЙНОСТ; ПРОУЧВАНЕ, ПРОЕКТИРАНЕ. СТРОИТЕЛСТВО, РЕМОНТ, ОБЗАВЕЖДАНЕ И ПОКУПКО - ПРОДАЖБА НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ; ТЪРГОВИЯ СЪС СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ; ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО И ДРЕБНО; ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ; ОТДАВАНЕ НА КОЛИ ПОД НАЕМ; ХОТЕЛИЕРСТВО И РЕСТОРАНТЪОРСТВО; УРОЦИ ПО РИСУВАНЕ; ПОКУПКО – ПРОДАЖБА НА КАРТИНИ И ДРУГИ ПРЕДМЕТИ НА ИЗКУСТВОТО; АРТ – АТЕЛИЕ; ГАЛЕРИЯ; ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА КУРСОВЕ, ОБУЧЕНИЯ, ИЗЛОЖЕНИЯ, СЕМИНАРИ И КОНФЕРЕНЦИИ; РЪЧНА ИЗРАБОТКА И ПРОДАЖБА НА БИЖУТА, СУВЕНИРИ И ДРУГИ СТОКИ – РАЗРЕШЕНИ ОТ ЗАКОНА; ФОТОГРАФСКИ УСЛУГИ; ПЕЧАТНИ УСЛУГИ; ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ СЪС СТОКИ И УСЛУГИ; ЕЛЕКТРОНЕН БИЗНЕС; ИНТЕРНЕТ УСЛУГИ; ПРОДАЖБА НА ИНФОРМАЦИЯ; СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА СОБСТВЕНОСТ; ТЕТАХИЛИНГ; МАТ; РЕКЛАМА; ДИЗАЙН; МАРКЕТИНГ; ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА ОФИСИ И НЕДВИЖИМИ ИМОТИ.
Промяна на капитала:
1 000 лв.
10 000 лв.
2019.05.15 Промяна на управители, Промяна на предмет на дейност, Промяна на адрес
Промяна на управители:
ИВАЙЛО ТОДОРОВ НИКОЛОВ
Промяна на предмет на дейност:
СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ФИНАНСОВИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; КОМИСИОННА, СКЛАДОВА И ЛИЗИНГОВА ДЕЙНОСТ; ПРОУЧВАНЕ, ПРОЕКТИРАНЕ. СТРОИТЕЛСТВО, РЕМОНТ, ОБЗАВЕЖДАНЕ И ПОКУПКО - ПРОДАЖБА НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ; ТЪРГОВИЯ СЪС СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ; ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО И ДРЕБНО; ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ; ОТДАВАНЕ НА КОЛИ ПОД НАЕМ; ХОТЕЛИЕРСТВО И РЕСТОРАНТЪОРСТВО; УРОЦИ ПО РИСУВАНЕ; ПОКУПКО – ПРОДАЖБА НА КАРТИНИ И ДРУГИ ПРЕДМЕТИ НА ИЗКУСТВОТО; АРТ – АТЕЛИЕ; ГАЛЕРИЯ; ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА КУРСОВЕ, ОБУЧЕНИЯ, ИЗЛОЖЕНИЯ, СЕМИНАРИ И КОНФЕРЕНЦИИ; РЪЧНА ИЗРАБОТКА И ПРОДАЖБА НА БИЖУТА, СУВЕНИРИ И ДРУГИ СТОКИ – РАЗРЕШЕНИ ОТ ЗАКОНА; ФОТОГРАФСКИ УСЛУГИ; ПЕЧАТНИ УСЛУГИ; ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ СЪС СТОКИ И УСЛУГИ; ЕЛЕКТРОНЕН БИЗНЕС; ИНТЕРНЕТ УСЛУГИ; ПРОДАЖБА НА ИНФОРМАЦИЯ; СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА СОБСТВЕНОСТ; ТЕТАХИЛИНГ; МАТ; РЕКЛАМА; ДИЗАЙН; МАРКЕТИНГ; ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА ОФИСИ И НЕДВИЖИМИ ИМОТИ.
СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ФИНАНСОВИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; КОМИСИОННА, СКЛАДОВА И ЛИЗИНГОВА ДЕЙНОСТ; ПРОУЧВАНЕ, ПРОЕКТИРАНЕ, СТРОИТЕЛСТВО, РЕМОНТ, ОБЗАВЕЖДАНЕ И ПОКУПКО-ПРОДАЖБА НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ; ТЪРГОВИЯ СЪС СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ; ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО И ДРЕБНО; ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ; ОТДАВАНЕ НА КОЛИ ПОД НАЕМ; ХОТЕЛИЕРСТВО И РЕСТОРАНТЪОРСТВО.
Промяна на адрес:
област Варна, Варна 9000, район Одесос, ул. ГЕНЕРАЛ СТОЛЕТОВ 14, ет. 2, ап. 4
област Варна, Варна 9000, район Одесос, ул. МАКЕДОНИЯ 35 ет.6 ап.19
2008.11.12 Промяна на наименованието, Промяна на съдружници
Промяна на наименованието:
ДИ АКАУНТ СЪРВИС
БУЛГАВАРНА СЪРВИС
Промяна на съдружници:
ДАНИЕЛА ДИМИТРОВА НИКОЛОВА 100% дял
ИВАЙЛО ТОДОРОВ НИКОЛОВ 50% дял
ДАНИЕЛА ДИМИТРОВА НИКОЛОВА 50% дял
Накратко за ДИ АКАУНТ СЪРВИС
ДИ АКАУНТ СЪРВИС ЕООД (DI ACCOUNT SERVICE), с ЕИК 103898715, е основана на 18.10.2004 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 1 000 лева. Представлява се от ДАНИЕЛА ДИМИТРОВА АСЕНОВА - Управител. Съдружници в ДИ АКАУНТ СЪРВИС са ДАНИЕЛА ДИМИТРОВА АСЕНОВА с 100% от капитала.
Дружеството е на 239 516 място по приходи в България за 2022 г., на 16793 място в област Варна, на 14694 място в Варна и на 8 165 място по приходи в своята индустрия по КИД 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации.
За 2023 г. ДИ АКАУНТ СЪРВИС реализира -33,3% спад на приходите, -62,5% спад на печалбата, -62,5% спад на EBITDA, -11,1% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България