ДЖУЛИЯ КО | ООД
ЕИК, град: 115714938, Пловдив
основана: 06.03.2002
регистрация по ДДС: НЕ
КИД 2008: 7430 - Преводаческа дейност
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 07.01.2023 последни финансови данни за 2015
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2010 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
n.a.
Ръст/спад на приходите през 2015 г.
-83,3%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2015 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2015 г.Финансова Автономност
към 31.12.2015 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
ЮЛИЯ ИВАНОВА ТОДОРОВА - управителСобственост:
ГЕОРГИОС ХРИСТОС ТРАЯНОС | ГЪРЦИЯ 50% - съдружник ЮЛИЯ ИВАНОВА ТОДОРОВА 50% - съдружникФинансови данни
Място по Приходи
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Пловдив | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7430) | n.a. |
Място по Заплати
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Пловдив | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7430) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2015 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -83,3% |
счетоводна печалба | -113,3% |
EBITDA | -104,5% |
общо активи | -29,5% |
Месечни Нива на Заплати за 2015 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2015 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ДЖУЛИЯ КО | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2017 |
Декларация по чл. 38, ал.9 от ЗСч. моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 5
файла
|
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 4
файла
|
2011 |
Счетоводна политика моля изчакайте 5-15 секунди Отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал, справка ДМА моля изчакайте 5-15 секунди Счетоводен баланс моля изчакайте 5-15 секунди Отчет за приходите и разходите моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 3
файла
|
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
ОПП моля изчакайте 5-15 секунди ОСК моля изчакайте 5-15 секунди БАЛАНС моля изчакайте 5-15 секунди Справка моля изчакайте 5-15 секунди ОПР моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 4
файла
|
2008 |
БАЛАНС моля изчакайте 5-15 секунди ОСК И ОПП моля изчакайте 5-15 секунди ОПР моля изчакайте 5-15 секунди Справка моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 3
файла
|
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Справка за оповестяване на счетоводната политика 2007г. моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди за 2007г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 7
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2014 | 0,4 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||
2012 | 0,1 | 1 - 1 | 1 | |||||||||||
2011 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2010 | 2,3 | 2 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
2008 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2007 | 1,4 | 1 - 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
2006 | 0,4 | 2 - 3 | 2 | 3 |
виж всички години
Регистърни данни
JULIA Co. Ltd.
115714938
06.03.2002
действащ
7430 - Преводаческа дейност
5 000 лв
ЮЛИЯ ИВАНОВА ТОДОРОВА - управител
ГЕОРГИОС ХРИСТОС ТРАЯНОС | ГЪРЦИЯ 50% - съдружник | ЮЛИЯ ИВАНОВА ТОДОРОВА 50% - съдружник
преводаческа дейност, услуги по преводи и легализация на документи, организация на частни езикови школи, компютърно обучение, училища, академии; извършване на обучение за професионална квалификация с цел реализиране на доходи; посредническа дейност по информиране и наемане на работа в страната и чужбина, след снабдяване със съответния лиценз; информационно и административно обслужване, външна и вътрешна търговия, производствена дейност, търговски представителства в страната и в чужбина, търговско посредничество, импресарска, комисионна, спедиционна, рекламна и лизингова дейност, сделки с интелектуална собственост, недвижими имоти; строителство, хотелиерство; организиране на счетоводно отчитане и съставяне на годишни, междинни и други финансови отчети, по реда на закона за счетоводството. Консултантско и информационно бизнес обслужване, консултантска дейност за образование в чужбина и представителства на чуждестранни университети на територията на Р България, консултантска дейност относ...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 05.12.2012 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 29.01.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (4)
2012.12.05 Промяна на съдружници, Промяна на предмет на дейност, Промяна на адрес, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
ЮЛИЯ ИВАНОВА ТОДОРОВА 50% дял
ГЕОРГИОС ХРИСТОС ТРАЯНОС 50% дял
ЮЛИЯ ИВАНОВА ТОДОРОВА 100% дял
Промяна на предмет на дейност:
преводаческа дейност, услуги по преводи и легализация на документи, организация на частни езикови школи, компютърно обучение, училища, академии; извършване на обучение за професионална квалификация с цел реализиране на доходи; посредническа дейност по информиране и наемане на работа в страната и чужбина, след снабдяване със съответния лиценз; информационно и административно обслужване, външна и вътрешна търговия, производствена дейност, търговски представителства в страната и в чужбина, търговско посредничество, импресарска, комисионна, спедиционна, рекламна и лизингова дейност, сделки с интелектуална собственост, недвижими имоти; строителство, хотелиерство; организиране на счетоводно отчитане и съставяне на годишни, междинни и други финансови отчети, по реда на закона за счетоводството. Консултантско и информационно бизнес обслужване, консултантска дейност за образование в чужбина и представителства на чуждестранни университети на територията на Р България, консултантска дейност относно разработване, реализиране и управление на проекти и програми, инвестиционно посредничество, извършване на бизнес-консултации и всякаква друга консултантска дейност; организиране на събития: конференции, образователни семинари и информационни събития, културни, спортни и развлекателни мероприятия, организиране на спортни школи и спортни състезания, както и всякакъв друг вид дейности, сделки и услуги, незабранени от закона.
ПРЕВОДИ, УСЛУГИ ПО ПРЕВОДИ И ЛЕГАЛИЗАЦИЯ НА ДОКУМЕНТИ,ОРГАНИЗАЦИЯ НА ЧАСТНИ ЕЗИКОВИ ШКОЛИ, КОМПЮТЪРНО ОБУЧЕНИЕ, УЧИЛИЩА, АКАДЕМИИ, ИЗВЪРШВАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЗА ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ С ЦЕЛ РЕАЛИЗИРАНЕ НА ДОХОДИ, ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И ВЗЕМАНЕ НА РАБОТА В ЧУЖБИНА, СЛЕД СНАБДЯВАНЕ СЪС СЪОТВЕТНИЯ ЛИЦЕНЗ, ИНФОРМАЦИОННО И АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ , ВЪНШНА И ВЪТРЕШНА ТЪРГОВИЯ , ПРОИЗВОДСТВЕНА ДЕЙНОСТ ,ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО В СТРАНАТА И В ЧУЖБИНА, ТЪРГОВСКО ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ИМПРЕСАРСКА , КОМИСИОННА , СПЕДИЦИОННА , РЕКЛАМНА И ЛИЗИНГОВА ДЕЙНОСТ , КАКТО И ВСЯКАКЪВ ВИД ДЕЙНОСТИ , СДЕЛКИ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА. С РЕШЕНИЕ 1668/20.02.2003 Г. ДОПЪЛВА ПРЕДМЕТА НА ДЕЙНОСТС: СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ, НЕДВИЖИМИ ИМОТИ , СТРОИТЕЛСТВО , ХОТЕЛИЕРСТВО, ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ ПО ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО.
Промяна на адрес:
област Пловдив, Пловдив 4000, ул. Стефан Веркович №3 , ет. 1, ап. офис 3
област Пловдив, Пловдив 4000, район Централен, Д-Р ВЪЛКОВИЧ 6, ет. 2
Промяна на легалната форма:
Дружество с ограничена отговорност
Еднолично дружество с ограничена отговорност
2010.07.09 Промяна на управители
2008.12.02 Промяна на управители
Накратко за ДЖУЛИЯ КО
ДЖУЛИЯ КО ООД (JULIA Co. Ltd.), с ЕИК 115714938, е основана на 06.03.2002 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от ЮЛИЯ ИВАНОВА ТОДОРОВА - Управител. Съдружници в ДЖУЛИЯ КО са ГЕОРГИОС ХРИСТОС ТРАЯНОС с 50% от капитала, ЮЛИЯ ИВАНОВА ТОДОРОВА с 50% от капитала.
За 2015 г. ДЖУЛИЯ КО реализира -83,3% спад на приходите, -113,3% спад на печалбата, -104,5% спад на EBITDA, -29,5% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България