ЕАСИСТЪНТ | ЕООД
ЕИК, град: 207520030, Пловдив
основана: 12.09.2023
регистрация по ДДС: ДА - от 14.09.2023 г.
КИД 2008: 7022 - Консултантска дейност по стопанско и друго управление
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 11.09.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
n.a.
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
n.a.
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Пловдив | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7022) | n.a. |
Място по Заплати
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Пловдив | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7022) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | n.a. |
счетоводна печалба | n.a. |
EBITDA | n.a. |
общо активи | n.a. |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ЕАСИСТЪНТ | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | |
---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|
7. общо активи (хил. лв.)
|
|
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|
10. парични средства (хил. лв.)
|
|
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|
17. нетен марж (%)
|
|
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|
20. финансова автономност (%)
|
|
21. обща ликвидност (%)
|
|
22. бърза ликвидност (%)
|
|
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет GFO.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - |
Регистърни данни
eAssistant
207520030
12.09.2023
действащ
7022 - Консултантска дейност по стопанско и друго управление
1 000 лв
АЛЕКСАНДЪР ГЕОРГИЕВ ПАПРАТИЛОВ
-
управител
ХЕДУЕЙ
100%
-
едноличен собственик на капитала
Предоставяне на услуги за трети лица, по-специално в областта на електронните услуги, включително при оптимизиране на бизнес процесите, дистанционната комуникацията, информационните технологии, обработването и съхраняването на данни и анализирането и систематизирането на информация от база данни. Организиране и провеждане на обучения в сферата на социалните услуги, образованието и грижа за здравето. Организиране и провеждане на обучения на работното място във всякакъв вид организации и тематични направления, психологически тренинги за екипи: консултации и обучение по прилагане на стандарти за качество на социални услуги; Провеждане на мониторинг на социални услуги; Провеждане на курсове и семинари; Индивидуална и групова супервизия; Супервизия за екипи на социални услуги, общини, НПО, детски ясли, детски градини, училища, здравни заведения и всякакви други фирми и организации, съобразно предмета им на дейност и заявената потребност; Предоставяне на социални услуги по реда на ЗАКОНА ЗА...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 11.09.2024 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 12.09.2023 |
виж всички
Виж История на Промените (1)
2024.09.11 Промяна на предмет на дейност, Промяна на адрес
Промяна на предмет на дейност:
Предоставяне на услуги за трети лица, по-специално в областта на електронните услуги, включително при оптимизиране на бизнес процесите, дистанционната комуникацията, информационните технологии, обработването и съхраняването на данни и анализирането и систематизирането на информация от база данни. Организиране и провеждане на обучения в сферата на социалните услуги, образованието и грижа за здравето. Организиране и провеждане на обучения на работното място във всякакъв вид организации и тематични направления, психологически тренинги за екипи: консултации и обучение по прилагане на стандарти за качество на социални услуги; Провеждане на мониторинг на социални услуги; Провеждане на курсове и семинари; Индивидуална и групова супервизия; Супервизия за екипи на социални услуги, общини, НПО, детски ясли, детски градини, училища, здравни заведения и всякакви други фирми и организации, съобразно предмета им на дейност и заявената потребност; Предоставяне на социални услуги по реда на ЗАКОНА ЗА СОЦИАЛНИТЕ УСЛУГИ, след получаване на изискуемите и необходими по закон разрешения, лицензи и или вписване в регистри. Организиране и провеждане на събития и мероприятия свързани с образователна, научна, културна и социална ангажираност; Изработване и реализиране на проекти в образователна, научна, културна, социална сфера и други сфери; Разработване и участие в държавни и европейски проекти от различни сфери; Организиране и провеждане на консултации, семинари, симпозиуми, конференции, конгреси. форуми, школи, както и всяка друга търговска дейност, не забранена от закона, като при нужда от лицензия или разрешения, дейността ще се извършва след получаването им.
Предоставяне на услуги за трети лица, по-специално в областта на електронните услуги, включително при оптимизиране на бизнес процесите, дистанционната комуникацията, информационните технологии, обработването и съхраняването на данни и анализирането и систематизирането на информация от база данни, както и всяка друга търговска дейност, незабранена от закона.
Промяна на адрес:
област Пловдив, Пловдив 4000, район Централен, ул. Петко Р. Славейков 14
област Пловдив, Пловдив 4000, район Централен, ул.Антим I 14, ет. 1
Виж Регистрирани Търговски Марки
Марка | До дата | Клас | Описание |
---|---|---|---|
03.10.2034 | 35 | ||
03.10.2034 | 35 |
Накратко за ЕАСИСТЪНТ
ЕАСИСТЪНТ ЕООД (eAssistant), с ЕИК 207520030, е основана на 12.09.2023 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 1 000 лева. Представлява се от АЛЕКСАНДЪР ГЕОРГИЕВ ПАПРАТИЛОВ - Управител. Съдружници в ЕАСИСТЪНТ са ХЕДУЕЙ с 100% от капитала.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България