ЕЙПС | ЕООД
ЕИК, град: 204848171, София
основана: 07.11.2017
регистрация по ДДС: ДА - от 29.11.2024 г.
КИД 2008: 7010 - Дейност на централни офиси
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 22.07.2024 последни финансови данни за 2019
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2019 г.
n.a.
Ръст/спад на приходите през 2019 г.
n.a.
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2019 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2019 г.Финансова Автономност
към 31.12.2019 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2019 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област София (столица) | n.a. | |||
В община Столична | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7010) | n.a. |
Място по Заплати за 2019 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област София (столица) | n.a. | |||
В община Столична | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7010) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2019 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -100,0% |
счетоводна печалба | -30,0% |
EBITDA | -30,0% |
общо активи | -50,0% |
Месечни Нива на Заплати за 2019 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2019 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ЕЙПС | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2019 | 2018 | |
---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||
17. нетен марж (%)
|
||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||
20. финансова автономност (%)
|
||
21. обща ликвидност (%)
|
||
22. бърза ликвидност (%)
|
||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Декларация по чл. 38, ал. 9, т. 2 от Закона за счетоводството за моля изчакайте 5-15 секунди |
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - |
Регистърни данни
APES
204848171
област София (столица), София 1309, район Възраждане, ж.к. ЗОНА Б-19, ул. Димитър Петков 119, бл. 13-14, вх. Б, ет. 12, ап. 127
07.11.2017
без подаден финансов отчет за 2020 г.
7010 - Дейност на централни офиси
200 лв
ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ДРОБЕНОВ
-
управител
ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ДРОБЕНОВ
100%
-
едноличен собственик на капитала
1. Провеждане на специализирани консултации и бизнес партнъорство в сферата на човешките ресурси в това число оценка и управление на персонала и човешкия ресурс. Създаване и провеждане на психодиагностични процедури. Разработване на системи за мотивация, управление на промяната и корпоративната култура, бонусни системи. Вътрешни правила и процедури за управление на човешкия ресурс. Изготвяне на програми за кариерно развитие и приемственост. Подготовка и провеждане на центрове за оценка и развитие. 2. Подготовка и управление на проекти за безвъзмездни финансово подпомагане средства, включително, но не само програми сфинансиране от структурните фондове на ЕС, други международни програми за развитие на иновации, научно изследователски дейности и бизнес развитие, национални програми за отпускане на безвъзмездни средства и други. 3. Представяне и популяризиране на нови и иновативни продукти в начална и напреднала фаза на развитие. 4. Организиране на служба по управление на проекти на осн...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 22.07.2024 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 07.11.2017 |
виж всички
Виж История на Промените (2)
2024.07.22 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на предмет на дейност
Промяна на съдружници:
ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ДРОБЕНОВ 100% дял
ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ДРОБЕНОВ 95% дял
ИРА ВЕСЕЛИНОВА ВАСИЛЕВА 5% дял
Промяна на управители:
ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ДРОБЕНОВ
ИРА ВЕСЕЛИНОВА ВАСИЛЕВА
Промяна на предмет на дейност:
1. Провеждане на специализирани консултации и бизнес партнъорство в сферата на човешките ресурси в това число оценка и управление на персонала и човешкия ресурс. Създаване и провеждане на психодиагностични процедури. Разработване на системи за мотивация, управление на промяната и корпоративната култура, бонусни системи. Вътрешни правила и процедури за управление на човешкия ресурс. Изготвяне на програми за кариерно развитие и приемственост. Подготовка и провеждане на центрове за оценка и развитие. 2. Подготовка и управление на проекти за безвъзмездни финансово подпомагане средства, включително, но не само програми сфинансиране от структурните фондове на ЕС, други международни програми за развитие на иновации, научно изследователски дейности и бизнес развитие, национални програми за отпускане на безвъзмездни средства и други. 3. Представяне и популяризиране на нови и иновативни продукти в начална и напреднала фаза на развитие. 4. Организиране на служба по управление на проекти на основата на международни стандарти за качество в управлението на проекти, в т.ч., но не само PMP®, Prince2®, Agile, Scrum® и други. 5. Оценка на съответствие с нормативните изисквания и стандартизация, в т.ч., но не само GxP, ISO, ESG, стандарти за нулеви емисии и други. 6. Провеждане на трансфер на технологии и 360 градусово проучване на състоянието на иновативност на технологията. 7. Провеждане на индивидуални програми за обучение за управление на проекти, спазване на нормативните изисквания и стратегии за иновации. 8. Провеждане на специализирани консултации и бизнес партнъорство в сферата на човешките ресурси в това число оценка и управление на персонала и човешкия ресурс. Създаване и провеждане на психодиагностични процедури. Подготовка и провеждане на центрове за оценка и развитие в специализираните области на развитие на дружеството. Създаване и провеждане на тренингови процедури и дейности по изграждане на екипи и ориентирано към клиента психометрично профилиране. 9. Маркетинг, търговия със стоки, търговско представителство и посредничество, консултантски услуги, внос и износ, както и всякаква друга дейност, която не е забранена със закон.
*Провеждане на специализирани консултации и бизнес партнъорство в сферата на човешките ресурси в това число оценка и управление на персонала и човешкия ресурс. Създаване и провеждане на психодиагностични процедури. Разработване на системи за мотивация, управление на промяната и корпоративната култура, бонусни системи. Вътрешни правила и процедури за управление на човешкия ресурс. Изготвяне на програми за кариерно развитие и приемственост. Подготовка и провеждане на центрове за оценка и развитие. *Създаване и провеждане на тренингови процедури и дейности по изграждане на екипи. *Ориентирано към клиента психометрично профилиране. *Други дейности в сферата на човешките ресурси. *Маркетинг, търговия със стоки, търговско представителство и посредничество, консултантски услуги, внос и износ, както и всякаква друга дейност, която не е забранена със закон.
2019.07.19 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ДРОБЕНОВ 95% дял
ИРА ВЕСЕЛИНОВА ВАСИЛЕВА 5% дял
ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ДРОБЕНОВ 100% дял
Промяна на управители:
ИРА ВЕСЕЛИНОВА ВАСИЛЕВА
ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ДРОБЕНОВ
Промяна на легалната форма:
Дружество с ограничена отговорност
Еднолично дружество с ограничена отговорност
Накратко за ЕЙПС
ЕЙПС ЕООД (APES), с ЕИК 204848171, е основана на 07.11.2017 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "без подаден финансов отчет за 2020 г." и с капитал от 200 лева. Представлява се от ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ДРОБЕНОВ - Управител. Съдружници в ЕЙПС са ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ДРОБЕНОВ с 100% от капитала.
За 2019 г. ЕЙПС реализира -30,0% спад на печалбата, -30,0% спад на EBITDA, -50,0% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България