ЕВРО ИНВЕСТ КОНСУЛТ ЦЕНТЪР | ООД
ЕИК, град: 160111579, Пловдив
основана: 30.07.2007
регистрация по ДДС: ДА - от 07.08.2007 г.
КИД 2008: 7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 27.11.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2016 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
n.a.
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
n.a.
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Пловдив | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7490) | n.a. |
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Пловдив | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7490) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | n.a. |
счетоводна печалба | n.a. |
EBITDA | n.a. |
общо активи | -6,5% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ЕВРО ИНВЕСТ КОНСУЛТ ЦЕНТЪР | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет 2023 ГФО 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет 2022 2022 ГФО.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет за 2013г. моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет за 2017 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет за 2016г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2017 | 0,3 | 0 - 1 | 1 | 0 | 0 | |||||||||
2016 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2015 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2014 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2013 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2012 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2011 | 1,3 | 1 - 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 |
виж всички години
Регистърни данни
EVRO INVEST CONSULT CENTER
160111579
област Пловдив, Пловдив 4023, район Тракия, ж.к. ж.к. Тракия, , бл. 176, вх. В, ет. 4, ап. 10
30.07.2007
действащ
7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде
5 000 лв
ВАЛЕНТИН ИВАЙЛОВ СТОЯНОВ
-
управител
ДИАНА ВАЛЕНТИНОВА СТОЯНОВА
95%
-
съдружник
|
ВАЛЕНТИН ИВАЙЛОВ СТОЯНОВ
5%
-
съдружник
ТРУДОВОПРАВНИ КОНСУЛТАЦИИ, ИЗПЪЛНЕНИЕ ФУНКЦИИТЕ НА ДЛЪЖНОСТНО ЛИЦЕ ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ ПРИ РАБОТА, ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ ФУНКЦИИТЕ НА КООРДИНАТОР ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ В СТРОИТЕЛСТВОТО, ЕКСПЛОАТАЦИЯ, ОБСЛУЖВАНЕ И РЕМОНТ НА ЕНЕРГИЙНИ СЪОРЪЖЕНИЯ, КОНСУЛТАЦИИ И ЕКСПЕРТИЗИ В ОБЛАСТТА НА ЕНЕРГЕТИКАТА, КОНСУЛТАЦИИ В ОБЛАСТТА НА ПЕНСИОННОТО И СОЦИАЛНОТО ОСИГУРЯВАНЕ, ИНФОРМАЦИОННА. КОНСУЛТАНТСКА И ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПРИ НАЕМАНЕ НА РАБОТНА СИЛА /ЧАСТНА ТРУДОВА БОРСА/. ВСЯКАКВИ УСЛУГИ И ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С ПОДПОМАГАНЕ И ПОСРЕДНИЧЕСТВО НА ТЪРСЕЩИТЕ РАБОТА ЛИЦА И РАБОТОДАТЕЛИТЕ /СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ/, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНО И/ИЛИ МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА КВАЛИФИКАЦИЯТА НА ЧОВЕШКИ РЕСУРС, ВЪТРЕШНОФИРМЕНО ОБУЧЕНИЕ И КОНСУЛТАЦИИ, ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ С ПЧЕЛНИ ПРОДУКТИ И ПЧЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ДА ГИ ПРЕПРОДАДЕ В ПЪРВОНАЧАЛЕН ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД, ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТ...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 10.06.2013 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 08.12.2011 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 13.10.2011 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 13.07.2009 |
виж всички
Виж История на Промените (7)
2017.01.05 Промяна на съдружници, Промяна на адрес, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
ДИАНА ВАЛЕНТИНОВА СТОЯНОВА 95% дял
ВАЛЕНТИН ИВАЙЛОВ СТОЯНОВ 5% дял
ДИАНА ВАЛЕНТИНОВА СТОЯНОВА 100% дял
Промяна на адрес:
област Пловдив, Пловдив 4023, район Тракия, ж.к. ж.к. Тракия, , бл. 176, вх. В, ет. 4, ап. 10
област Пловдив, Пловдив 4023, район Тракия, ж.к. ТРАКИЯ, , бл. 176, вх. В, ет. 4, ап. 10
Промяна на легалната форма:
Дружество с ограничена отговорност
Еднолично дружество с ограничена отговорност
2013.06.10 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
ТРУДОВОПРАВНИ КОНСУЛТАЦИИ, ИЗПЪЛНЕНИЕ ФУНКЦИИТЕ НА ДЛЪЖНОСТНО ЛИЦЕ ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ ПРИ РАБОТА, ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ ФУНКЦИИТЕ НА КООРДИНАТОР ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ В СТРОИТЕЛСТВОТО, ЕКСПЛОАТАЦИЯ, ОБСЛУЖВАНЕ И РЕМОНТ НА ЕНЕРГИЙНИ СЪОРЪЖЕНИЯ, КОНСУЛТАЦИИ И ЕКСПЕРТИЗИ В ОБЛАСТТА НА ЕНЕРГЕТИКАТА, КОНСУЛТАЦИИ В ОБЛАСТТА НА ПЕНСИОННОТО И СОЦИАЛНОТО ОСИГУРЯВАНЕ, ИНФОРМАЦИОННА. КОНСУЛТАНТСКА И ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПРИ НАЕМАНЕ НА РАБОТНА СИЛА /ЧАСТНА ТРУДОВА БОРСА/. ВСЯКАКВИ УСЛУГИ И ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С ПОДПОМАГАНЕ И ПОСРЕДНИЧЕСТВО НА ТЪРСЕЩИТЕ РАБОТА ЛИЦА И РАБОТОДАТЕЛИТЕ /СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ/, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНО И/ИЛИ МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА КВАЛИФИКАЦИЯТА НА ЧОВЕШКИ РЕСУРС, ВЪТРЕШНОФИРМЕНО ОБУЧЕНИЕ И КОНСУЛТАЦИИ, ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ С ПЧЕЛНИ ПРОДУКТИ И ПЧЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ДА ГИ ПРЕПРОДАДЕ В ПЪРВОНАЧАЛЕН ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД, ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ВЪНШНОТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ, КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И СКЛАДОВИ СДЕЛКИ, СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ, ХОТЕЛИЕРСКИ, ТУРИСТИЧЕСКИ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ, ПРОГРАМНИ, ПРЕВОДАЧЕСКИ, ИМПРЕСАРСКИ ИЛИ ДРУГИ УСЛУГИ, ПОКУПКА, СТРОЕЖ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА ИЛИ ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ, ЛИЗИНГ, КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОН.
ТРУДОВОПРАВНИ КОНСУЛТАЦИИ, КОНСУЛТАЦИИ В ОБЛАСТТА НА ПЕНСИОННОТО И СОЦИАЛНОТО ОСИГУРЯВАНЕ, ИНФОРМАЦИОННА, КОНСУЛТАНТСКА И ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПРИ НАЕМАНЕ НА РАБОТНА СИЛА /ЧАСТНА ТРУДОВА БОРСА/, ВСЯКАКВИ УСЛУГИ И ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С ПОДПОМАГАНЕ И ПОСРЕДНИЧЕСТВО НА ТЪРСЕЩИТЕ РАБОТА ЛИЦА И РАБОТОДАТЕЛИТЕ /СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ/, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНО И/ИЛИ МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА КВАЛИФИКАЦИЯТА НА ЧОВЕШКИ РЕСУРС, ВЪТРЕШНОФИРМЕНО ОБУЧЕНИЕ И КОНСУЛТАЦИИ, ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ С ПЧЕЛНИ ПРОДУКТИ И ПЧЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ДА ГИ ПРЕПРОДАДЕ В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД, ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ВЪНШНОТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ, КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И СКЛАДОВИ СДЕЛКИ, СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ, ХОТЕЛИЕРСКИ, ТУРИСТИЧЕСКИ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ, ПРОГРАМНИ, ПРЕВОДАЧЕСКИ, ИМПРЕСАРСКИ ИЛИ ДРУГИ УСЛУГИ, ПОКУПКА, СТРОЕЖ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА ИЛИ ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ, ЛИЗИНГ, КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОН.
2011.12.08 Промяна на съдружници
Промяна на съдружници:
ДИАНА ВАЛЕНТИНОВА СТОЯНОВА 100% дял
ЛЮБОМИР ПЕТКОВ СТОЙЧЕВ 100% дял
2011.10.13 Промяна на съдружници, Промяна на адрес
Промяна на съдружници:
ЛЮБОМИР ПЕТКОВ СТОЙЧЕВ 100% дял
ВАЛЕНТИН ИВАЙЛОВ СТОЯНОВ 100% дял
Промяна на адрес:
област Пловдив, Пловдив 4023, район Тракия, ж.к. ТРАКИЯ, , бл. 176, вх. В, ет. 4, ап. 10
област Пловдив, Пловдив 4023, ж.к. ТРАКИЯ бл. 176 вх.В ет.4 ап.10
2011.07.12 Промяна на управители
Промяна на управители:
ВАЛЕНТИН ИВАЙЛОВ СТОЯНОВ
ДИАНА ВАЛЕНТИНОВА СТОЯНОВА
2011.06.18 Промяна на управители
Промяна на управители:
ДИАНА ВАЛЕНТИНОВА СТОЯНОВА
ВАЛЕНТИН ИВАЙЛОВ СТОЯНОВ
Накратко за ЕВРО ИНВЕСТ КОНСУЛТ ЦЕНТЪР
ЕВРО ИНВЕСТ КОНСУЛТ ЦЕНТЪР ООД (EVRO INVEST CONSULT CENTER), с ЕИК 160111579, е основана на 30.07.2007 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от ВАЛЕНТИН ИВАЙЛОВ СТОЯНОВ - Управител. Съдружници в ЕВРО ИНВЕСТ КОНСУЛТ ЦЕНТЪР са ДИАНА ВАЛЕНТИНОВА СТОЯНОВА с 95% от капитала, ВАЛЕНТИН ИВАЙЛОВ СТОЯНОВ с 5% от капитала.
За 2023 г. ЕВРО ИНВЕСТ КОНСУЛТ ЦЕНТЪР реализира -6,5% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България