ЕВРОЛЕНД ОФИС | ООД
ЕИК, град: 175358464, София
основана: 13.09.2007
регистрация по ДДС: ДА - от 13.11.2007 г.
КИД 2008: 6820 - Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти
публични контакти: натисни тук
състояние в регистъра към 05.05.2025 последна вписана промяна на 18.11.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
88 439
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
+4,3%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 88 439 | 277 019 | 31,9 % |
|
В област София (столица) | 31 821 | 90 178 | 35,3 % |
|
В община Столична | 31 821 | 90 178 | 35,3 % |
|
По код на икономическа дейност (6820) | 2 750 | 11 940 | 23,0 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 42 105 | 174 403 | 24,1 % |
|
В област София (столица) | 22 154 | 56 378 | 39,3 % |
|
В община Столична | 22 154 | 56 378 | 39,3 % |
|
По код на икономическа дейност (6820) | 1 794 | 4 182 | 42,9 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +4,3% |
счетоводна печалба | -40,6% |
EBITDA | -9,0% |
общо активи | -2,5% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 679 |
средна брутна месечна заплата | 875 |
среден бюджет за месечна заплата | 1 041 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ЕВРОЛЕНД ОФИС | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет temp_scanned_doc.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет temp_scanned_doc (1).pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2008 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2016 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2015 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2014 | 3,3 | 3 - 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2013 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2012 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2011 | 3,4 | 3 - 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
2010 | 1,2 | 1 - 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 |
2009 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||
2008 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
2007 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 |
виж всички години
Регистърни данни
EUROLAND OFFICE
175358464
13.09.2007
без подаден финансов отчет за 2023 г.
6820 - Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти
5 000 лв
СТЕФАН ПЕТРОВ ПЕТРОВ
-
управител
НАДЯ ИВАНОВА НОНОВА
50%
-
съдружник
|
ГЕРГАНА ПЕТРОВА ПЕТРОВА
50%
-
съдружник
СТРОИТЕЛСТВО, РЕМОНТ, ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА ОФИСИ И МАГАЗИННИ ПЛОЩИ, КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ, ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ, ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ, ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО, ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ПРОИЗВОДСТВО НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА И ВСЯКА ДРУГА НЕЗАБРАНЕНА ОТ ЗАКОНА ДЕЙНОСТ.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 24.06.2021 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 18.06.2015 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 24.06.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (4)
2021.06.24 Промяна на съдружници
Промяна на съдружници:
НАДЯ ИВАНОВА НОНОВА 50% дял
ГЕРГАНА ПЕТРОВА ПЕТРОВА 50% дял
СТЕФАН ПЕТРОВ ПЕТРОВ 100% дял
2018.10.08 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
СТЕФАН ПЕТРОВ ПЕТРОВ 100% дял
СТЕФАН ПЕТРОВ ПЕТРОВ 50% дял
ГЕРГАНА ПЕТРОВА ПЕТРОВА 50% дял
Промяна на управители:
ГЕРГАНА ПЕТРОВА ПЕТРОВА
Промяна на легалната форма:
Еднолично дружество с ограничена отговорност
Дружество с ограничена отговорност
2015.06.18 Промяна на адрес
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1113, район Изгрев, ж.к. кв. "Изток", ул. "А. П. Чехов" 8
област София (столица), София 1111, район Слатина, ж.к.ГЕО МИЛЕВ ул.ЕЛИСАВЕТА БАГРЯНА №14 ет.5 ап.12
Накратко за ЕВРОЛЕНД ОФИС
ЕВРОЛЕНД ОФИС ООД (EUROLAND OFFICE), с ЕИК 175358464, е основана на 13.09.2007 г. и е свързана с 2 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "без подаден финансов отчет за 2023 г." и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от СТЕФАН ПЕТРОВ ПЕТРОВ - Управител. Съдружници в ЕВРОЛЕНД ОФИС са НАДЯ ИВАНОВА НОНОВА с 50% от капитала, ГЕРГАНА ПЕТРОВА ПЕТРОВА с 50% от капитала.
Дружеството е на 88 439 място по приходи в България за 2022 г., на 31821 място в област София (столица), на 31821 място в Столична и на 2 750 място по приходи в своята индустрия по КИД 6820 - Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти.
Средномесечната нетна работна заплата в ЕВРОЛЕНД ОФИС за 2022 г. е в размер на 679 лв, което му отрежда 42 105 място по заплати в България за 2022 г., на 22154 място в област София (столица), на 22154 място в община Столична и 1 794 по КИД - 6820.
За 2022 г. ЕВРОЛЕНД ОФИС реализира 4,3% ръст на приходите, -40,6% спад на печалбата, -9,0% спад на EBITDA, -2,5% спад на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 2 (дружества със същия мажоритарен собственик - НАДЯ ИВАНОВА НОНОВА)
Всички финансови данни в таблицата са за 2023 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 50% | |||||
2 | 60% |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България