ИНФРА КОНТРОЛ | ЕООД
ЕИК, град, статус: 114540580, Плевен, действащ
основана: 26.01.2001
регистрация по ДДС: ДА - от 18.03.2019 г.
КИД 2008: 7112 - Инженерни дейности и технически консултации
състояние в регистъра към 20.04.2024 последна вписана промяна на 09.01.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
2193 лв
Място по приходи в България за 2021 г.
55 963
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
-1,1%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
РУМЕН ДИМИТРОВ ВАСИЛЕВ - управителСобственост:
РУМЕН ДИМИТРОВ ВАСИЛЕВ 100% - едноличен собственик на капиталаФинансови данни
Място по Приходи за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 55 963 | 393 881 | 14,2 % |
5 970
|
В област Плевен | 1 240 | 9 434 | 13,1 % |
224
|
В община Плевен | 815 | 6 297 | 12,9 % |
141
|
По код на икономическа дейност (7112) | 383 | 5 256 | 7,3 % |
126
|
Място по Заплати за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 7 934 | 236 445 | 3,4 % |
-2 667
|
В област Плевен | 30 | 5 781 | 0,5 % |
-16
|
В община Плевен | 26 | 3 879 | 0,7 % |
-14
|
По код на икономическа дейност (7112) | 217 | 2 928 | 7,4 % |
-61
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -1,1% |
счетоводна печалба | -15,6% |
EBITDA | -1,5% |
общо активи | +13,2% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 2 193 |
средна брутна месечна заплата | 2 826 |
среден бюджет за месечна заплата | 3 361 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ИНФРА КОНТРОЛ | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Виж Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Декларация относно истинността на заявените за вписване обстоятелства и приемането на представените за обявяване актове моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Декларация по образец относно приеманетo на ГФО и ГДД за предприятията по чл. 19, ал. 1, т. 1-3 от ЗСч моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2008 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2007 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 0,7 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||
2016 | 0,0 | 0 - 0 | ||||||||||||
2015 | 0,0 | 0 - 0 | ||||||||||||
2014 | 0,0 | 0 - 0 | ||||||||||||
2013 | 0,0 | 0 - 0 | ||||||||||||
2012 | 0,1 | 1 - 1 | 1 | |||||||||||
2011 | 0,9 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
2010 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2009 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2008 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2007 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2006 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2005 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
виж всички години
Регистърни данни
SEYNT ILAYA EOOD
114540580
26.01.2001
Действащ
7112 - Инженерни дейности и технически консултации
5 000 лв
РУМЕН ДИМИТРОВ ВАСИЛЕВ - управител
РУМЕН ДИМИТРОВ ВАСИЛЕВ 100% - едноличен собственик на капитала
СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО /БЕЗ ДЕЙНОСТТА ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО/, КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО/БЕЗ ПРОЦЕСУАЛНО/, /БЕЗ ТЪРГОВИЯ СЪС СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ И ИЗДЕЛИЯ/ И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, КАКТО И ВСЯКАКВА ДРУГА ДЕЙНОСТ. КОЯТО НЕ Е ЗАБРАНЕНА СЪС ЗАКОН.
Виж История на Промените
2017.05.26 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО /БЕЗ ДЕЙНОСТТА ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО/, КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО/БЕЗ ПРОЦЕСУАЛНО/, /БЕЗ ТЪРГОВИЯ СЪС СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ И ИЗДЕЛИЯ/ И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, КАКТО И ВСЯКАКВА ДРУГА ДЕЙНОСТ. КОЯТО НЕ Е ЗАБРАНЕНА СЪС ЗАКОН.
НЕЗАВИСИМ СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО /БЕЗ ДЕЙНОСТА ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО/, КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО/БЕЗ ПРОЦЕСУАЛНО/, /БЕЗ ТЪРГОВИЯ СЪС СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ И ИЗДЕЛИЯ/ И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, КАКТО И ВСЯКАКВА ДРУГА ДЕЙНОСТ. КОЯТО НЕ Е ЗАБРАНЕНА СЪС ЗАКОН.
2017.05.23 Промяна на наименованието, Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на адрес
Промяна на наименованието:
ИНФРА КОНТРОЛ
СЕЙНТ ИЛАЯ
Промяна на съдружници:
РУМЕН ДИМИТРОВ ВАСИЛЕВ 100% дял
ИЛКО ДИМИТРОВ НАЙДЕНОВ 100% дял
Промяна на управители:
РУМЕН ДИМИТРОВ ВАСИЛЕВ
ИЛКО ДИМИТРОВ НАЙДЕНОВ
Промяна на адрес:
област Плевен, Плевен 5800, ул. Ген. Атанас Стефанов 34, ет. 4, офис 8
област Плевен, Плевен 5800, ж.к. СТОРГОЗИЯ, , бл. 50, вх. Д, ет. 4, ап. 82
Накратко за ИНФРА КОНТРОЛ
ИНФРА КОНТРОЛ ЕООД (SEYNT ILAYA EOOD), с ЕИК 114540580, е основана на 26.01.2001 г. и е свързана с 5 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "Действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от РУМЕН ДИМИТРОВ ВАСИЛЕВ - Управител. Съдружници в ИНФРА КОНТРОЛ са РУМЕН ДИМИТРОВ ВАСИЛЕВ с 100% от капитала.
Дружеството е на 55 963 място по приходи в България за 2021 г., на 1240 място в област Плевен, на 815 място в Плевен и на 383 място по приходи в своята индустрия по КИД 7112 - Инженерни дейности и технически консултации.
Средномесечната нетна работна заплата в ИНФРА КОНТРОЛ за 2021 г. е в размер на 2193 лв, което му отрежда 7 934 място по заплати в България за 2021 г., на 30 място в област Плевен, на 26 място в община Плевен и 217 по КИД - 7112.
За 2022 г. ИНФРА КОНТРОЛ реализира -1,1% спад на приходите, -15,6% спад на печалбата, -1,5% спад на EBITDA, 13,2% ръст на активите.
Съдружия
Асоциирани Дружества - 4 (в които ИНФРА КОНТРОЛ има под 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата | ||||||
1 | 25% | ЖП ТРАНС | ДЗЗД | гр. София | развиващ дейност | ||||
2 | 45% | ДЗЗД ПЛАН ИНВЕСТ ЖЕЛЕЗНИЦА | ДЗЗД | гр. Пловдив | Замразен | ||||
3 | 10% | ДЗЗД ХЕМУС ИНВЕСТ | ДЗЗД | гр. Пловдив | Замразен | ||||
4 | 7,50% | ОБЕДИНЕНИЕ КОНСУЛТАНТИ ЛОЗАРЕВО - ПРИЛЕП | ДЗЗД | гр. София | Замразен |
Понастоящем в Съдружие със - 18 лица
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | съдружник (наименование, п. форма, седалище, статус / физическо лице) |
в дружество (наименование, п. форма, седалище, статус) |
---|---|---|---|---|
1 | 25% | БИ ВИ ЕС КОНТРОЛ | ЖП ТРАНС | ДЗЗД | гр. София | развиващ дейност | |
2 | 25% | ИНФРА КОНСУЛТ ГРУП | ЖП ТРАНС | ДЗЗД | гр. София | развиващ дейност | |
3 | 12,50% | ДИ ВИ БЪЛГАРИЯ | ЖП ТРАНС | ДЗЗД | гр. София | развиващ дейност | |
4 | 7,50% | ЛЕРТЕКО | ЖП ТРАНС | ДЗЗД | гр. София | развиващ дейност | |
5 | 5% | ТРАНСЪРБ | ЖП ТРАНС | ДЗЗД | гр. София | развиващ дейност | |
6 | 45% | ПЛАН ИНВЕСТ ПЛОВДИВ | ДЗЗД ПЛАН ИНВЕСТ ЖЕЛЕЗНИЦА | ДЗЗД | гр. Пловдив | Замразен | |
7 | 40% | ИНФРА КОНСУЛТ ГРУП | ОБЕДИНЕНИЕ КОНСУЛТАНТИ ЛОЗАРЕВО - ПРИЛЕП | ДЗЗД | гр. София | Замразен | |
8 | 25% | ПЛАН ИНВЕСТ ПЛОВДИВ | ДЗЗД ХЕМУС ИНВЕСТ | ДЗЗД | гр. Пловдив | Замразен | |
9 | 25% | ТРАФИК ХОЛДИНГ | ДЗЗД ХЕМУС ИНВЕСТ | ДЗЗД | гр. Пловдив | Замразен | |
10 | 25% | ТРИ - ЕС | ДЗЗД ХЕМУС ИНВЕСТ | ДЗЗД | гр. Пловдив | Замразен | |
11 | 17,50% | КАНСТРАКШЪН СУПЕРВИЖЪН СЪРВИСИС | ОБЕДИНЕНИЕ КОНСУЛТАНТИ ЛОЗАРЕВО - ПРИЛЕП | ДЗЗД | гр. София | Замразен | |
12 | 17,50% | БИ ВИ ЕС КОНТРОЛ | ОБЕДИНЕНИЕ КОНСУЛТАНТИ ЛОЗАРЕВО - ПРИЛЕП | ДЗЗД | гр. София | Замразен | |
13 | 15% | ПЪТКОНСУЛТ 2000 | ДЗЗД ХЕМУС ИНВЕСТ | ДЗЗД | гр. Пловдив | Замразен | |
14 | 10% | ПЛАНЕТ СА СОСИАТЕ АНОНИМ ФОР ДЪ ПРОВИЖЪН ЪФ КОНСУЛТАНСКИ СЪРВИСИС | ОБЕДИНЕНИЕ КОНСУЛТАНТИ ЛОЗАРЕВО - ПРИЛЕП | ДЗЗД | гр. София | Замразен | |
15 | 7,50% | ПЛАН ИНВЕСТ ПЛОВДИВ | ОБЕДИНЕНИЕ КОНСУЛТАНТИ ЛОЗАРЕВО - ПРИЛЕП | ДЗЗД | гр. София | Замразен | |
16 | 5% | СЪРЧ КОРПОРЕЙШЪН | ДЗЗД ПЛАН ИНВЕСТ ЖЕЛЕЗНИЦА | ДЗЗД | гр. Пловдив | Замразен | |
17 | 3% | ИНФРАПРОЕКТ КОНСУЛТ | ДЗЗД ПЛАН ИНВЕСТ ЖЕЛЕЗНИЦА | ДЗЗД | гр. Пловдив | Замразен | |
18 | 2% | АСКОС 03 | ДЗЗД ПЛАН ИНВЕСТ ЖЕЛЕЗНИЦА | ДЗЗД | гр. Пловдив | Замразен |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България