ИНВЕСТМЪНТ ЕНД КОНСУЛТИНГ | ООД
ЕИК, град: 202043432, София
основана: 26.04.2012
регистрация по ДДС: ДА - от 01.08.2014 г.
КИД 2008: 7022 - Консултантска дейност по стопанско и друго управление
състояние в регистъра към 02.06.2024 последна вписана промяна на 04.08.2022 последни финансови данни за 2017
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
n.a.
Място по приходи в България за 2017 г.
n.a.
Ръст/спад на приходите през 2017 г.
n.a.
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2017 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2017 г.Финансова Автономност
към 31.12.2017 г.Управление и собственост
Финансови данни
Място по Приходи за 2017 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област София (столица) | n.a. | |||
В община Столична | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7022) | n.a. |
Място по Заплати за 2017 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област София (столица) | n.a. | |||
В община Столична | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7022) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2017 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -100,0% |
счетоводна печалба | -125,0% |
EBITDA | -125,0% |
общо активи | -47,4% |
Месечни Нива на Заплати за 2017 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2017 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ИНВЕСТМЪНТ ЕНД КОНСУЛТИНГ | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2017 | 2016 | |
---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||
17. нетен марж (%)
|
||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||
20. финансова автономност (%)
|
||
21. обща ликвидност (%)
|
||
22. бърза ликвидност (%)
|
||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Достигнали сте месечния лимит на акаунта си
Година | Документ |
---|---|
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Регистърни данни
"Investment and Consulting" LTD
202043432
област София (столица), София 1301, район Триадица, ул. „Позитано” 9а, бл. -, вх. -, ет. 4, ап. 14
26.04.2012
Замразен
7022 - Консултантска дейност по стопанско и друго управление
1 000 лв
СИЛВАНО УРЧИУОЛИ | ИТАЛИЯ - управител | ДЖУЗЕПЕ КОПОЛА | ИТАЛИЯ - управител
ДЖУЗЕПЕ КОПОЛА | ИТАЛИЯ 50% - съдружник | СИЛВАНО УРЧИУОЛИ | ИТАЛИЯ 50% - съдружник
Покупка на стоки и други вещи с цел продажба в първоначален, преработен или обработен вид, производство на стоки с цел продажба, комисионна, спедиционна и складова дейност, лизингова дейност, търговско представителство, посредничество и агентство на местни и чуждестранни физически и юридически лица в страната и чужбина, превозна, хотелиерска, ресторантъорска, рекламна, информационна, програмна, импресарска дейности, както и други подобни дейности, покупка, строеж и обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба, външноикономическа дейност, внос, износ и реекспорт на стоки, погребални и крематориални услуги, изготвяне на проекти, консултантска дейност и всяка друга дейност, която не е забранена от закона.
Виж История на Промените
2013.10.21 Промяна на предмет на дейност, Промяна на адрес
Промяна на предмет на дейност:
Покупка на стоки и други вещи с цел продажба в първоначален, преработен или обработен вид, производство на стоки с цел продажба, комисионна, спедиционна и складова дейност, лизингова дейност, търговско представителство, посредничество и агентство на местни и чуждестранни физически и юридически лица в страната и чужбина, превозна, хотелиерска, ресторантъорска, рекламна, информационна, програмна, импресарска дейности, както и други подобни дейности, покупка, строеж и обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба, външноикономическа дейност, внос, износ и реекспорт на стоки, погребални и крематориални услуги, изготвяне на проекти, консултантска дейност и всяка друга дейност, която не е забранена от закона.
Изработване на концепции и проектиране, изграждане и експлоатация на съоръжения за производство на енергия от възобновяеми или алтернативни източници конслутантски услуги, производство, агентство и брокерство на масла и техните деривати, както и на свързаните с тях, създаване, управление, поддържане, прилагане и разработване, пряко или с помощта на специализирани дисциплини на продукти и активи за собствени нужди и/или за нужди на трети лица, както и на системи за производството на енергия от възобновяеми или алтернативни източници, управление, в съответствие с приложимите разпоредби на закона, на транспорта, разпределението, дистрибуцията и предлагането на пазара на енергия, произведена от възобновяеми или алтернативни източници, управление на услуги от името на публични дружества, общински и частни такива, управление на оферти и предложения за проектиране, научноизследователска и развойна дейност свързани с производството на възобновяема енергия, със спестяването на енергия и с био строителството, продажба на оборудване, изследвания, консултации и помощ, както и закупуване, продажба и търговията със стоки и услуги, свързани със сектора, описан в предходния параграф, търговия с продукти за възобновяема енегрия, в това число - аксесоари и резервни части, интегрирано проектиране и управление на системи в сектора на водните ресурси, интегрирано управление на енергийните ресурси, интегрирано управление на услуги, свързани с околната среда, организация на погребални церемонии, производство и търговия на дребно на погребални артикули (изброени с примерна цел, а не изчерпателно и с ограничителна цел: урнови ниши, надгробни плочи и т.н.), производство и търговия на дребно с артикули от флоралната индустрия в т.ч. живи цветя и рязан цвят, управление за собствена сметка или за сметка на трета страни, на погребални дейности и гробищни паркове, както и на свързаните с тях дейности, товаро - разтоварни услуги, услуги по почисване, проектиране, изпълнение и управление на зелени площи (тревни площи, паркове, градини), на градски части и изобщо улични съоръжения, поддръжка на болници, на водопроводни и електрически инсталации, редовна и извънредна поддръжка на недвижими имоти, пътища и инсталации, собственост на обществени или частни организации, поддръжка и управление на услуги тип "global service" за публични и/или частни сгради, услуги от типа "специален обществен кол център", на разположение за обявления на обществени искания, направени от гражданите, интегрирано управление на спортни структури и съоръжения, товаро- разтоварни услуги и организация на събития, дейности по улично почистване, сметосъбиране и снегопочистване икономическо управление на жилищни, търговски и социални недвижими имоти, които са общинска собственост, както и събиране на наеми, проектантски дейности, дейности по управление на бази данни, рекламни услуги и управление на билбордове, консултантски услуги по управление на фирми, за подпомагане на предприемачи, изпълнителни директори и мениджъри и то- точно: управление на проекти, обучение и управленско консултиране, създаване, проектиране, задействане и мониторинг от името и за сметка на трети лица на инвестиционни и дезинвестиционни финансови дейности, корпоративни, с движими и недвижими имоти; редовно и извънредно инвестиционно проектиране, оперативно управление на финансов ливъридж, buy out/in мениджмънт, сливания, разпускания и разделяния на фирми, придобивания, изследвания и оперативно приложение на иновативни услуги, продукти и мениджърски инструментариум за финансово и фирмено управление, за организационно структуриране, маркетиг и връзки с обществеността, насочени към подпомагане на навлизането на международни пазари, развитието и разрастването на стойността на компаниите, а освен това проектиране на управленски и управленско- контролни системи за компании и международни холдинги, мениджмънт на кредитния риск, анализи и оптимизация на ценовите политики на фирмите, фирмени процеси и реорганизация; редовно и извънредно управление на фирми и изобщо на организационни структури, временна намеса в мениджмънта на дружества и компании, с цел управление на фирмени събития с извънреден характер. При операции по изкупуване, подготовка, изпълнение и консолидиране на променливи фирмени и/или корпоративни и управленски процеси, отдаване под наем или аутсорс на услуги, в съответствие със законовите норми, в полза на фирми и по- специално финансова и управленска консултантска дейност, насочена към стратегическо планиране, изследване на диверсификацията на фирмените дейности, вътрешен одит (вътрешно ревизиране), управленски одит (анализ на управленската ефективност), фирмен чек-ъп, контрол на управлението, мениджърски формации, оценка на компании, с дейност насочена към извънредно финансиране и в частност към операции по изкупуване, прехвърляне на дялове, сливания, както и консултантска дейност в сферата на финансовите структури, включително цялостни такива, в подкрепа на инвестиционните и дезинвестиционни операции на предприятията, изработка на планове за преструктуриране и съживяване на компании, на секторни и/или структурни анализи, на икономическо- финансовото улесняване и осъществимост, пазарни проучвания, подбор на човешки ресурси за фирмените дейности, дружеството може да поема или прехвърля дялови участвия в компании, организации или други дружества, които имат подобна или аналогична на собствената на дружеството цел, закупуване на патенти и запазени марки, закупуване, продажба, замяна, строителство и преструктуриране, управление, администриране и отдаване под наем на недвижими имоти, сключване на договори и споразумения с чуждестранни финансови дружества или институции, с цел постигането на международна координация на инициативите, сключване на сделки с международно участие, сключване на финансови споразумения за реализиране на горепосочените сделки, грижа относно финансиранията на сделките, като чрез това да се постига улесняване на сключването на сделки с банки и финансови институции, италиански или чуждестранни, изготвяне на спецификации за търгове и разглеждане на оферти, управление на дългове и консултантски услуги във връзка с тази дейност,контрол и тестване на извършени работи и направени доставки, конструиране, изработка, поправка, поддръжка и търговия с индустриални машини, операции с движимо и недвижимо имущество, поемане дялови участия в други дружества и компании, такива, които имат подобен или свързан с този на Дружеството предмет на дейност; издаване различни видове гаранции, включително вещни такива, включително в полза на трети лица, откупуване и прехвърля вземания, в случай, че за някои от изброените по-горе компоненти от предмета на дейност се изисква или в последствие се промени режима от регистрационен към разрешителен или лицинзионен, съответните разрешения или лицензи ще бъдат придобити, както и всякаква друга дейност, която не е забранена от закона.
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1301, район Триадица, ул. „Позитано” 9а, ет. 4, ап. 14
област София (столица), София 1407, район Лозенец, ул. „Вискяр планина” 8
Накратко за ИНВЕСТМЪНТ ЕНД КОНСУЛТИНГ
ИНВЕСТМЪНТ ЕНД КОНСУЛТИНГ ООД ("Investment and Consulting" LTD), с ЕИК 202043432, е основана на 26.04.2012 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "Замразен" и с капитал от 1 000 лева. Представлява се от СИЛВАНО УРЧИУОЛИ - Управител, ДЖУЗЕПЕ КОПОЛА - Управител. Съдружници в ИНВЕСТМЪНТ ЕНД КОНСУЛТИНГ са ДЖУЗЕПЕ КОПОЛА с 50% от капитала, СИЛВАНО УРЧИУОЛИ с 50% от капитала.
За 2017 г. ИНВЕСТМЪНТ ЕНД КОНСУЛТИНГ реализира -125,0% спад на печалбата, -125,0% спад на EBITDA, -47,4% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България