ММ КОНСУЛТ | ЕООД
ЕИК, град, статус: 115939753, Карлово, действащ
основана: 01.11.2005
регистрация по ДДС: ДА - от 28.07.2022 г.
КИД 2008: 7112 - Инженерни дейности и технически консултации
състояние в регистъра към 20.04.2024 последна вписана промяна на 13.07.2022 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
390 лв
Място по приходи в България за 2021 г.
244 407
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
+67,9%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
ХРИСТО ИВАНОВ САНГУРОВ - управителСобственост:
ХРИСТО ИВАНОВ САНГУРОВ 100% - едноличен собственик на капиталаФинансови данни
Място по Приходи за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 244 407 | 393 881 | 62,1 % |
14 877
|
В област Пловдив | 24 011 | 38 114 | 63,0 % |
1 407
|
В община Карлово | 919 | 1 631 | 56,3 % |
96
|
По код на икономическа дейност (7112) | 3 285 | 5 256 | 62,5 % |
285
|
Място по Заплати за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Карлово | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7112) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +67,9% |
счетоводна печалба | +250,0% |
EBITDA | +227,3% |
общо активи | +52,9% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 390 |
средна брутна месечна заплата | 531 |
среден бюджет за месечна заплата | 666 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ММ КОНСУЛТ | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Виж Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Пълномощно – Друго моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Декларация относно истинността на заявените за вписване обстоятелства и приемането на представените за обявяване актове моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Решение на едноличния собственик на капитала моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Декларация по образец относно приеманетo на ГФО и ГДД за предприятията по чл. 19, ал. 1, т. 1-3 от ЗСч моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Приложение моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет 2007 г. моля изчакайте 5-15 секунди |
|
Годишен финансов отчет 2008 г. моля изчакайте 5-15 секунди |
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2016 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2015 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2014 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2013 | 1,8 | 1 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
2012 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2011 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2010 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2009 | 3,9 | 3 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 |
2008 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2007 | 3,8 | 1 - 5 | 4 | 4 | 4 | 1 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 |
2006 | 2,8 | 2 - 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
виж всички години
Регистърни данни
MM - KONSULT
115939753
01.11.2005
Действащ
7112 - Инженерни дейности и технически консултации
5 000 лв
ХРИСТО ИВАНОВ САНГУРОВ - управител
ХРИСТО ИВАНОВ САНГУРОВ 100% - едноличен собственик на капитала
ОЦЕНЯВАНЕ НА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ СЪС СЪЩЕСТВЕНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ СТРОЕЖИТЕ И УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖИТЕ, ИНЖЕНЕРИНГОВА, КОНСУЛТАТИВНА И РЕКЛАМНА ДЕЙНОСТ, ТЪРГОВИЯ СЪС СТОКИ И УСЛУГИ, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ПРОЕКТИРАНЕ, ИЗСЛЕДВАНЕ И КОНСУЛТАЦИИ НА ТЕХНОЛОГИИ И ТЕХНОЛОГИЧНИ ЛИНИИ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ГЛИЦЕРИДНИ И ЕТЕРИЧНИ МАСЛА, КОЗМЕТИЧНО-ПАРФЮМЕРИЙНО ПРОИЗВОДСТВО, ЛЕКАРСТВЕНИ ЕКСТРАКТИ, САПУНОПРОИЗВОДСТВО, ДЕТЕРГЕНТИ, МАСТНИ КИСЕЛИНИ, МОДИФИЦИРАНИ МАЗНИНИ-АНАЛОЗИ, ЕМУЛСИОННИ ПРОДУКТИ, ЛЕЦИТИН, ЕМУЛГАТОРИ, МАРГАРИН-ШОРТИНГИ, ХИДРОГЕНАТИ, КАТАЛИЗАТОРИ, АЛТЕРНАТИВНИ МОДИФИЦИРАНИ ГОРИВА, БАГРИЛА, БЕЛТЪЧНИ ИЗОЛАТОРИ И ПРОДУКТИ ОТ ТЯХ, ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ, ЗАМРАЗЕНИ ЯСТИЯ И ЗЕЛЕНЧУКОВИ СМЕСИ, ЛИНИИ, СЪОРЪЖЕНИЯ И ТЕХНОЛОГИИ ЗА ОЧИСТВАНЕ И РЕЦИКЛИРАНЕ НА ОТПАДНИ ТЕХНОЛОГИЧНИ ВОДИ, РЕЦИКЛИРАНЕ И ОПОЛЗОТВОРЯВАНЕ НА ОТПАДЪЧНИ ПРОДУКТИ, КАКТО...
Виж История на Промените
2019.03.01 Промяна на съдружници, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
ХРИСТО ИВАНОВ САНГУРОВ 100% дял
ДРАГА РАДУЛОВА МУТАФЧИЕВА 50% дял
ХРИСТО ИВАНОВ САНГУРОВ 50% дял
Промяна на легалната форма:
Еднолично дружество с ограничена отговорност
Дружество с ограничена отговорност
2012.12.17 Промяна на съдружници, Промяна на управители
Промяна на съдружници:
ХРИСТО ИВАНОВ САНГУРОВ 50% дял
ХРИСТО НИКОЛОВ КОКОШАРОВ 50% дял
Промяна на управители:
ХРИСТО ИВАНОВ САНГУРОВ
ХРИСТО НИКОЛОВ КОКОШАРОВ
ДРАГА РАДУЛОВА МУТАФЧИЕВА
Накратко за ММ КОНСУЛТ
ММ КОНСУЛТ ЕООД (MM - KONSULT), с ЕИК 115939753, е основана на 01.11.2005 г. и е свързана с 3 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "Действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от ХРИСТО ИВАНОВ САНГУРОВ - Управител. Съдружници в ММ КОНСУЛТ са ХРИСТО ИВАНОВ САНГУРОВ с 100% от капитала.
Дружеството е на 244 407 място по приходи в България за 2021 г., на 24011 място в област Пловдив, на 919 място в Карлово и на 3 285 място по приходи в своята индустрия по КИД 7112 - Инженерни дейности и технически консултации.
За 2022 г. ММ КОНСУЛТ реализира 67,9% ръст на приходите, 250,0% ръст на печалбата, 227,3% ръст на EBITDA, 52,9% ръст на активите.
Съдружия
Асоциирани Дружества - 2 (в които ММ КОНСУЛТ има под 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата | ||||||
1 | 35% | ТЕХ КОНСУЛТ | ДЗЗД | гр. София | Замразен | ||||
2 | 1% | ДЗЗД ПРОДЖЕКТ НАДЗОР СОФИЯ - ЦЕНТЪР | ДЗЗД | гр. София | Замразен |
Понастоящем в Съдружие със - 3 лица
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | съдружник (наименование, п. форма, седалище, статус / физическо лице) |
в дружество (наименование, п. форма, седалище, статус) |
---|---|---|---|---|
1 | 89% | ТРАНСКОНСУЛТ - БГ | ДЗЗД ПРОДЖЕКТ НАДЗОР СОФИЯ - ЦЕНТЪР | ДЗЗД | гр. София | Замразен | |
2 | 65% | ТЕХНИКЪЛ КОНСУЛТИНГ СЪРВИСИС | ТЕХ КОНСУЛТ | ДЗЗД | гр. София | Замразен | |
3 | 10% | ДИ ВИ БЪЛГАРИЯ | ДЗЗД ПРОДЖЕКТ НАДЗОР СОФИЯ - ЦЕНТЪР | ДЗЗД | гр. София | Замразен |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България