ОФИС АКУСТИКС | ООД
ЕИК, град: 205788599, Варна
основана: 19.08.2019
регистрация по ДДС: ДА - от 29.08.2019 г.
КИД 2008: 3101 - Производство на мебели за офиси и магазини
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 14.12.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2023 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
13 382
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
+49,3%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 13 382 | 277 019 | 4,8 % |
|
В област Варна | 970 | 19 882 | 4,9 % |
|
В община Варна | 839 | 17 349 | 4,8 % |
|
По код на икономическа дейност (3101) | 9 | 326 | 2,8 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 9 782 | 174 403 | 5,6 % |
|
В област Варна | 610 | 11 437 | 5,3 % |
|
В община Варна | 568 | 9 876 | 5,8 % |
|
По код на икономическа дейност (3101) | 3 | 254 | 1,2 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +49,3% |
счетоводна печалба | +13,3% |
EBITDA | +18,6% |
общо активи | +104,6% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 2 946 |
средна брутна месечна заплата | 3 742 |
среден бюджет за месечна заплата | 4 386 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ОФИС АКУСТИКС | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | |
---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||
17. нетен марж (%)
|
|||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен доклад за дейността Деи_ност - ГОДИШЕН ДОКЛАД 2023_compressed.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 1 - БАЛАНС 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2 - ОПР 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 3 - СПРАВКА ДА.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет ДОКЛАД ОДИТ 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 4
файла
|
2022 |
Годишен финансов отчет баланс.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет опр.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет декл.по чл 62.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2020 |
ОПР моля изчакайте 5-15 секунди Счетоводен баланс моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - |
виж всички години
Регистърни данни
OFFICE ACOUSTICS
205788599
19.08.2019
действащ
3101 - Производство на мебели за офиси и магазини
100 лв
ЮЛИЯНА ТОДОРОВА ГЕОРГИЕВА
-
управител
|
ТОДОР ГЕОРГИЕВ МАДЖАРОВ
-
управител
ТОДОР ГЕОРГИЕВ МАДЖАРОВ
40%
-
съдружник
|
МОЙРА ФРАНСОАС | КАНАДА
29%
-
съдружник
|
ТОМАС КАРЛ АНСЕЛМИНО | ВЕЛИКОБРИТАНИЯ
28%
-
съдружник
|
ЮЛИЯНА ТОДОРОВА ГЕОРГИЕВА
3%
-
съдружник
ПРОИЗВОДСТВО НА МЕБЕЛИ ЗА ОФИСИ И МАГАЗИНИ .КАКТО И ВСЯКА ДЕЙНОСТ НЕЗАБРАНЕНА ОТ ЗАКОНА . АКО ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ОПРЕДЕЛЕНА ДЕЙНОСТ СЕ ИЗИСКВА ЛИЦЕНЗ(РАЗРЕШЕНИЕ)ДЕЙНОСТТА СЕ ИЗВЪРШВА СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЛИЦЕНЗ (РАЗРЕШЕНИЕ).
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 25.03.2022 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 13.11.2020 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 19.08.2019 |
виж всички
Виж История на Промените (3)
2020.11.13 Промяна на съдружници, Промяна на капитала
Промяна на съдружници:
ЮЛИЯНА ТОДОРОВА ГЕОРГИЕВА 3% дял
МОЙРА ФРАНСОАС 29% дял
ТОМАС КАРЛ АНСЕЛМИНО 28% дял
ТОДОР ГЕОРГИЕВ МАДЖАРОВ 40% дял
ТОДОР ГЕОРГИЕВ МАДЖАРОВ 50% дял
ЮЛИЯНА ТОДОРОВА ГЕОРГИЕВА 50% дял
Промяна на капитала:
100 лв.
2 лв.
2019.10.24 Промяна на наименованието
Накратко за ОФИС АКУСТИКС
ОФИС АКУСТИКС ООД (OFFICE ACOUSTICS), с ЕИК 205788599, е основана на 19.08.2019 г. и е свързана с 0 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 100 лева. Представлява се от ЮЛИЯНА ТОДОРОВА ГЕОРГИЕВА - Управител, ТОДОР ГЕОРГИЕВ МАДЖАРОВ - Управител. Съдружници в ОФИС АКУСТИКС са ТОДОР ГЕОРГИЕВ МАДЖАРОВ с 40% от капитала, МОЙРА ФРАНСОАС с 29% от капитала, ТОМАС КАРЛ АНСЕЛМИНО с 28% от капитала, ЮЛИЯНА ТОДОРОВА ГЕОРГИЕВА с 3% от капитала.
Дружеството е на 13 382 място по приходи в България за 2022 г., на 970 място в област Варна, на 839 място в Варна и на 9 място по приходи в своята индустрия по КИД 3101 - Производство на мебели за офиси и магазини .
Средномесечната нетна работна заплата в ОФИС АКУСТИКС за 2022 г. е в размер на 2946 лв, което му отрежда 9 782 място по заплати в България за 2022 г., на 610 място в област Варна, на 568 място в община Варна и 3 по КИД - 3101.
За 2023 г. ОФИС АКУСТИКС реализира 49,3% ръст на приходите, 13,3% ръст на печалбата, 18,6% ръст на EBITDA, 104,6% ръст на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България