ОФИС КОНСУЛТИНГ | ЕООД
ЕИК, град: 201063952, Русе
основана: 25.02.2010
регистрация по ДДС: НЕ
КИД 2008: 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 31.08.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
185 293
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
+10,7%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
СТОЯНКА ДОБРЕВА ДЕНЧЕВА - управителСобственост:
СТОЯНКА ДОБРЕВА ДЕНЧЕВА 100% - едноличен собственик на капиталаФинансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 185 293 | 277 019 | 66,9 % |
57 892
|
В област Русе | 4 510 | 6 851 | 65,8 % |
2 189
|
В община Русе | 3 872 | 5 883 | 65,8 % |
1 792
|
По код на икономическа дейност (6920) | 5 366 | 9 320 | 57,6 % |
1 394
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 141 583 | 174 403 | 81,2 % |
25 745
|
В област Русе | 3 527 | 4 390 | 80,3 % |
1 041
|
В община Русе | 3 042 | 3 764 | 80,8 % |
860
|
По код на икономическа дейност (6920) | 5 376 | 6 379 | 84,3 % |
1 202
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +10,7% |
счетоводна печалба | +12,5% |
EBITDA | +11,8% |
общо активи | -3,5% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 333 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ОФИС КОНСУЛТИНГ | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Годишен финансов отчет GFO.PDF моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
ПРИЛОЖЕНИЕ моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди приложение моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
- приложение моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди - 2010 моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 1,1 | 1 - 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2016 | 1,9 | 1 - 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2015 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2014 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2013 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2012 | 2,9 | 2 - 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2011 | 1,9 | 1 - 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2010 | 0,2 | 1 - 1 | 1 | 1 |
виж всички години
Регистърни данни
OFFICE CONSULTING
201063952
25.02.2010
действащ
НЕ
6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
1 000 лв
СТОЯНКА ДОБРЕВА ДЕНЧЕВА - управител
СТОЯНКА ДОБРЕВА ДЕНЧЕВА 100% - едноличен собственик на капитала
ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО, КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ , ВСИЧКИ ВИДОВЕ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО, ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ С ХРАНИТЕЛНИ И ПРОМИШЛЕНИ СТОКИ, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО, ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ, КАКТО И ВСИЧКИ ДЕЙНОСТИ НЕЗАБРАНЕНИ СЪС ЗАКОН И ДРУГ НОРМАТИВЕН АКТ ОТ БЪЛГАРСКОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 01.09.2014 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 25.02.2010 |
виж всички
Виж История на Промените (2)
2014.09.01 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО, КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ , ВСИЧКИ ВИДОВЕ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО, ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ С ХРАНИТЕЛНИ И ПРОМИШЛЕНИ СТОКИ, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО, ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ, КАКТО И ВСИЧКИ ДЕЙНОСТИ НЕЗАБРАНЕНИ СЪС ЗАКОН И ДРУГ НОРМАТИВЕН АКТ ОТ БЪЛГАРСКОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО.
СЧЕТОВОДНИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ , ВСИЧКИ ВИДОВЕ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО, ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ С ХРАНИТЕЛНИ И ПРОМИШЛЕНИ СТОКИ, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО, ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ, КАКТО И ВСЯКА РАЗРЕШЕНА ОТ ЗАКОНА ТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ.
Накратко за ОФИС КОНСУЛТИНГ
ОФИС КОНСУЛТИНГ ЕООД (OFFICE CONSULTING), с ЕИК 201063952, е основана на 25.02.2010 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 1 000 лева. Представлява се от СТОЯНКА ДОБРЕВА ДЕНЧЕВА - Управител. Съдружници в ОФИС КОНСУЛТИНГ са СТОЯНКА ДОБРЕВА ДЕНЧЕВА с 100% от капитала.
Дружеството е на 185 293 място по приходи в България за 2022 г., на 4510 място в област Русе, на 3872 място в Русе и на 5 366 място по приходи в своята индустрия по КИД 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации.
Средномесечната нетна работна заплата в ОФИС КОНСУЛТИНГ за 2022 г. е в размер на 0 лв, което му отрежда 141 583 място по заплати в България за 2022 г., на 3527 място в област Русе, на 3042 място в община Русе и 5 376 по КИД - 6920.
За 2022 г. ОФИС КОНСУЛТИНГ реализира 10,7% ръст на приходите, 12,5% ръст на печалбата, 11,8% ръст на EBITDA, -3,5% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България