СЧЕТОВОДНО И ДАНЪЧНО ОБСЛУЖВАНЕ | ЕООД
ЕИК, град: 202099321, София
основана: 08.06.2012
регистрация по ДДС: ДА - от 14.06.2021 г.
КИД 2008: 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
състояние в регистъра към 15.02.2025 последна вписана промяна на 29.10.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2016 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
241 200
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
+44,4%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 241 200 | 277 019 | 87,1 % |
|
В област София (столица) | 79 527 | 90 178 | 88,2 % |
|
В община Столична | 79 527 | 90 178 | 88,2 % |
|
По код на икономическа дейност (6920) | 8 222 | 9 320 | 88,2 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област София (столица) | n.a. | |||
В община Столична | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (6920) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +44,4% |
счетоводна печалба | 0,0 % |
EBITDA | 0,0 % |
общо активи | -94,2% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за СЧЕТОВОДНО И ДАНЪЧНО ОБСЛУЖВАНЕ | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет GFO 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет GFO 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2022 |
Годишен финансов отчет GFO 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет GFO 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
виж всички
Регистърни данни
"Accounting and tax services" Ltd.
202099321
област София (столица), София 1309, район Възраждане, Константин Величков 157-159, ет. 1, ап. 3
08.06.2012
действащ
6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
1 000 лв
НАТАЛИЯ АСЕНОВА ВЛАДИМИРОВА
-
управител
ОБЗОР МЕНИДЖМЪНТ
100%
-
едноличен собственик на капитала
Счетоводно и данъчно обслужване и консултации, разработка на системен и приложен софтуер, разпространение и внедряване на системен и приложен софтуер, търговия с компютри, части, принадлежности към тях, консумативи, софтуер и други; ремонт и поддръжка на компютърна техника и програмни продукти и локални мрежи, консултантска дейност, рекламна дейност, маркетингова дейност, вътрешно- и външнотърговска дейност, предприемаческа дейност, сделки във връзка с проектирането, доставката, поддържането и обслужването на телекомуникационни системи и оборудване, резервни части за такова оборудване, информационни услуги, вътрешна и външна търговия с всякакъв вид незабранени стоки, търговско представителство, посредничество и агенство на български и чуждестранни физически и юридически лица в страната и чужбина, хотелиерски услуги /извън случаите на чл. 2, т.3 от ТЗ/, туристически услуги, ресторантъорство, турагенстка дейност, транспортни услуги, както и всяка друга дейност незабранена със закон.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 26.07.2021 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 22.11.2013 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 08.06.2012 |
виж всички
Виж История на Промените (5)
2022.02.02 Промяна на управители
Промяна на управители:
НАТАЛИЯ АСЕНОВА ВЛАДИМИРОВА
ДИАНА ИЛИЕВА БАЧИЙСКА
2021.07.26 Промяна на наименованието, Промяна на управители, Промяна на предмет на дейност
Промяна на наименованието:
"СЧЕТОВОДНО И ДАНЪЧНО ОБСЛУЖВАНЕ"
"ВЕНДУЗА"
Промяна на управители:
ДИАНА ИЛИЕВА БАЧИЙСКА
ВАНГЕЛИЯ КИРИЛОВА МИХАЙЛОВА
Промяна на предмет на дейност:
Счетоводно и данъчно обслужване и консултации, разработка на системен и приложен софтуер, разпространение и внедряване на системен и приложен софтуер, търговия с компютри, части, принадлежности към тях, консумативи, софтуер и други; ремонт и поддръжка на компютърна техника и програмни продукти и локални мрежи, консултантска дейност, рекламна дейност, маркетингова дейност, вътрешно- и външнотърговска дейност, предприемаческа дейност, сделки във връзка с проектирането, доставката, поддържането и обслужването на телекомуникационни системи и оборудване, резервни части за такова оборудване, информационни услуги, вътрешна и външна търговия с всякакъв вид незабранени стоки, търговско представителство, посредничество и агенство на български и чуждестранни физически и юридически лица в страната и чужбина, хотелиерски услуги /извън случаите на чл. 2, т.3 от ТЗ/, туристически услуги, ресторантъорство, турагенстка дейност, транспортни услуги, както и всяка друга дейност незабранена със закон.
РАЗРАБОТКА НА СИСТЕМЕН И ПРИЛОЖЕН СОФТУЕР, РАЗПРОСТРАНЕНИЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА СИСТЕМЕН И ПРИЛОЖЕН СОФТУЕР, ТЪРГОВИЯ С КОМПЮТРИ, ЧАСТИ, ПРИНАДЛЕЖНОСТИ КЪМ ТЯХ, КОНСУМАТИВИ, СОФТУЕР И ДРУГИ; РЕМОНТ И ПОДДРЪЖКА НА КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА И ПРОГРАМНИ ПРОДУКТИ И ЛОКАЛНИ МРЕЖИ, КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, РЕКЛАМНА ДЕЙНОСТ, МАРКЕТИНГОВА ДЕЙНОСТ, ВЪТРЕШНО И ВЪНШНОТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ, ПРЕДПРИЕМАЧЕСКА ДЕЙНОСТ, СДЕЛКИ ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОЕКТИРАНЕТО, ДОСТАВКАТА, ПОДДЪРЖАНЕТО И ОБСЛУЖВАНЕТО НА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННИ СИСТЕМИ И ОБОРУДВАНЕ, РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ ЗА ТАКОВА ОБОРУДВАНЕ, ИНФОРМАЦИОННИ УСЛУГИ, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ С ВСЯКАКЪВ ВИД НЕЗАБРАНЕНИ СТОКИ, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО, ПОСРЕДНИЧЕСТВО И АГЕНСТВО НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА, ХОТЕЛИЕРСКИ УСЛУГИ /ИЗВЪН СЛУЧАИТЕ НА ЧЛ. 2, Т.3 ОТ ТЗ/, ТУРИСТИЧЕСКИ УСЛУГИ, РЕСТОРАНТЪОРСТВО, ТУРАГЕНТСКА ДЕЙНОСТ, ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ, КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ НЕЗАБРАНЕНА СЪС ЗАКОН.
2017.04.12 Промяна на съдружници
Промяна на съдружници:
ОБЗОР МЕНИДЖМЪНТ АД 100% дял
ОБЗОР МЕНИДЖМЪНТ АД 70% дял
НИКОЛАЙ ВАЛЕНТИНОВ ВАСИЛЕВ 30% дял
2013.11.22 Промяна на съдружници, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
ОБЗОР МЕНИДЖМЪНТ АД 70% дял
НИКОЛАЙ ВАЛЕНТИНОВ ВАСИЛЕВ 30% дял
ОБЗОР МЕНИДЖМЪНТ АД 100% дял
Промяна на легалната форма:
Дружество с ограничена отговорност
Еднолично дружество с ограничена отговорност
Накратко за СЧЕТОВОДНО И ДАНЪЧНО ОБСЛУЖВАНЕ
СЧЕТОВОДНО И ДАНЪЧНО ОБСЛУЖВАНЕ ЕООД ("Accounting and tax services" Ltd.), с ЕИК 202099321, е основана на 08.06.2012 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 1 000 лева. Представлява се от НАТАЛИЯ АСЕНОВА ВЛАДИМИРОВА - Управител. Съдружници в СЧЕТОВОДНО И ДАНЪЧНО ОБСЛУЖВАНЕ са ОБЗОР МЕНИДЖМЪНТ с 100% от капитала.
Дружеството е на 241 200 място по приходи в България за 2022 г., на 79527 място в област София (столица), на 79527 място в Столична и на 8 222 място по приходи в своята индустрия по КИД 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации.
За 2023 г. СЧЕТОВОДНО И ДАНЪЧНО ОБСЛУЖВАНЕ реализира 44,4% ръст на приходите, 0% ръст на печалбата, 0% ръст на EBITDA, -94,2% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България