СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ | Сдружение
ЕИК, град: 175460661, София
основана: 01.02.2008
регистрация по ДДС: НЕ
КИД 2008: 9499 - Дейност на други организации с нестопанска цел, некласифицирани другаде
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 05.12.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
267 300
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
+1 400,0%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 267 300 | 277 019 | 96,5 % | n.a. |
В област София (столица) | 86 976 | 90 178 | 96,4 % | n.a. |
В община Столична | 86 976 | 90 178 | 96,4 % | n.a. |
По код на икономическа дейност (9499) | 3 266 | 3 689 | 88,5 % | n.a. |
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 171 037 | 174 403 | 98,1 % | n.a. |
В област София (столица) | 55 640 | 56 378 | 98,7 % | n.a. |
В община Столична | 55 640 | 56 378 | 98,7 % | n.a. |
По код на икономическа дейност (9499) | 809 | 945 | 85,6 % | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +1 400,0% |
счетоводна печалба | +1 600,0% |
EBITDA | +1 600,0% |
общо активи | +48,6% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ | Сдружение
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | |
---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||
17. нетен марж (%)
|
||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||
20. финансова автономност (%)
|
||
21. обща ликвидност (%)
|
||
22. бърза ликвидност (%)
|
||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет ГФО АДСУ 2023_п.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет ГФО АДСУ 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2016 | 3,5 | 1 - 6 | 1 | 6 | ||||||||||
2015 | 3,8 | 1 - 6 | 1 | 1 | 2 | 2 | 5 | 5 | 6 | 5 | 6 | 5 | ||
2014 | 4,6 | 3 - 6 | 4 | 4 | 6 | 3 | 4 | 4 | 6 | 5 | 5 | 5 | 6 | 3 |
2013 | 2,8 | 2 - 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||
2011 | 5,5 | 2 - 9 | 2 | 9 | ||||||||||
2010 | 12,8 | 1 - 24 | 19 | 23 | 22 | 22 | 23 | 24 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | |
2009 | 11,7 | 1 - 19 | 7 | 8 | 6 | 7 | 1 | 15 | 19 | 18 | 18 | 18 | ||
2008 | 5,3 | 4 - 6 | 6 | 4 | 6 |
виж всички години
Регистърни данни
Сдружение
Association of the Providers of Social Services
175460661
01.02.2008
действащ
9499 - Дейност на други организации с нестопанска цел, некласифицирани другаде
ВИОЛИНА ВАСИЛЕВА АНАНИЕВА
-
управителен съвет
|
НАТАЛИЯ ДИМИТРОВА КОСТАДИНОВА
-
управителен съвет
|
ТАТЯНА СТОЯНОВА ВРАБЧЕВА - РУСЕВА
-
управителен съвет
|
ВИОЛИНА ВАСИЛЕВА АНАНИЕВА
-
председател
|
ТАТЯНА СТОЯНОВА ВРАБЧЕВА - РУСЕВА
-
председател
а) предоставяне на консултации, извършване на изследвания и анализи, свързани с целите на Асоциацията, срещу определено заплащане; б) изработване и разпространение на материали, спомагащи постигане целите на Асоциацията; в) подготовка, издаване и разпространение на печатни материали, свързани с целите на Асоциацията; г) организация на платени обучения, семинари и др. форми, подпомагащи целите на Асоциацията. д) други стопански дейности, които биха могли да бъдат определени като свързани с основните цели на Асоциацията и подпомагат тяхното постигане. е) създаване и развитие на социално предприятие за създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания, чрез осигуряване на заетост в социалното предприятие и психологическа подкрепа за социална и професионална интеграция Социалното предприятие е с наименование “Творителница за играчки”, а на английски език “Toy Worksh...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 05.12.2024 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 29.10.2020 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 10.07.2018 |
виж всички
Виж История на Промените (3)
2020.10.29 Промяна на адрес
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1618, район Овча купел, Бул. Овча купел, ул. 672 3А
област София (столица), София 1202, район Оборище, Г. С. Раковски 61, ет. 3, ап. 8
2019.07.04 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
а) предоставяне на консултации, извършване на изследвания и анализи, свързани с целите на Асоциацията, срещу определено заплащане; б) изработване и разпространение на материали, спомагащи постигане целите на Асоциацията; в) подготовка, издаване и разпространение на печатни материали, свързани с целите на Асоциацията; г) организация на платени обучения, семинари и др. форми, подпомагащи целите на Асоциацията. д) други стопански дейности, които биха могли да бъдат определени като свързани с основните цели на Асоциацията и подпомагат тяхното постигане. е) създаване и развитие на социално предприятие за създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания, чрез осигуряване на заетост в социалното предприятие и психологическа подкрепа за социална и професионална интеграция Социалното предприятие е с наименование “Творителница за играчки”, а на английски език “Toy Workshop”, с основна цел: създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания, чрез осигуряване на заетост в социалното предприятие и психологическа подкрепа за социална и професионална интеграция. Конкретни цели на Социалното предприятие са: 1. Осъществяване на цялостен процес на организация, подготвителна работа, производство, реализация, маркетинг и популяризиране на социално предприятие в район с висока степен на безработица – община Смолян. 2. Създаване на възможности за заетост на пазара на труда в община Смолян за безработни лица с различни трудности в реализацията (липса на трудов опит или квалификация, загуба на трудови навици, липса или ниска мотивация за работа, социална изолация, намалена или загубена трудоспособност в следствие на увреждане, др.); 3. Изграждане на включваща работна среда за 23 безработни лица (включително безработни младежи до 29 г. – 3 души; продължително безработни лица – 7 души; безработни над 54 г. – 10 души; безработни лица с трайни увреждания – 3 души), посредством подкрепа за развитие на нови умения за изработване на дървени играчки със специализирана техника и предоставяне на психологическа подкрепа в процеса на преход от статуса на безработно лице към статуса на работник в социалното предприятие. За осъществяване на целите си Социалното предприятие ще извършва следните дейности и ще използва следните средства: -Подбор и назначаване на работници и ръководен екип на социалното предприятие при спазване на принципите за осигуряване на равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете; - Производство на разработени готови модели детски дървени играчки, които са преминали изпитвания и отговарят на съществените изисквания за безопасност; - Разработване на нови модели детски дървени играчки; - Маркетинг и популяризиране на социалното предприятие „Творителница за играчки“ - Разпространение и реализация на готовата продукция; - Предоставяне на обучение на работното място на новонаети работници; - Разработване и прилагане на индивидуални програми за психологическа и интеграционна подкрепа на работниците - Други незабранени от закона дейности за постигане целите на Социалното предприятие. Социалното предприятие „Творителница за играчки“ ще се управлява по предприемачески, отчетен и прозрачен начин. За да бъде осигурено прилагането на тези принципи в управлението на предприятието ще бъде създаден Съвет. Съветът ще се състои от 5 члена, които ще се избират за срок до 3 години и в него следва да се включат: - Един Представител на УС на Сдружение АДСУ; - Ръководителят на социалното предприятие; - Двама представители на производствения персонал; - Представител на Община Смолян. Съветът ще взема решения за развитието и дейността на социалното предприятие на базата на годишен Бизнес план, разработен от ръководния състав и с активното участие на производствения персонал. Всеки член на Съвета има право на един глас при вземане на решения. Решенията се взимат с мнозинство от всички членове Съветът ще заседава минимум на всеки 3 месеца или по-често - при възникнала необходимост. На заседанията ще бъдат разглеждани финансов отчет и отчет за дейността на предприятието за изтеклия период, в контекста на разработения Бизнес план и неговото изпълнение. Съветът на социалното предприятие ще се отчита годишно пред Управителния съвет на Сдружение АДСУ. Социалното предприятие „Творителница за играчки“ съществува като обособено подразделение в структурата на Сдружение АДСУ с отделна счетоводна отчетност, от която ясно се проследява финансовия резултат от дейността на предприятието. Минимум 60% от печалбата да бъде използвана за постигане на целите на социалното предприятие - създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания. Останалата част от печалбата да бъде използвана за постигане на целите на Сдружение АДСУ.
а) предоставяне на консултации, извършване на изследвания и анализи, свързани с целите на Асоциацията, срещу определено заплащане; б) изработване и разпространение на материали, спомагащи постигане целите на Асоциацията; в) подготовка, издаване и разпространение на печатни материали, свързани с целите на Асоциацията; г) организация на платени обучения, семинари и др. форми, подпомагащи целите на Асоциацията. д) други стопански дейности, които биха могли да бъдат определени като свързани с основните цели на Асоциацията и подпомагат тяхното постигане. е) създаване и развитие на социално предприятие за създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания, чрез осигуряване на заетост в социалното предприятие и психологическа подкрепа за социална и професионална интеграция
2019.05.09 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
а) предоставяне на консултации, извършване на изследвания и анализи, свързани с целите на Асоциацията, срещу определено заплащане; б) изработване и разпространение на материали, спомагащи постигане целите на Асоциацията; в) подготовка, издаване и разпространение на печатни материали, свързани с целите на Асоциацията; г) организация на платени обучения, семинари и др. форми, подпомагащи целите на Асоциацията. д) други стопански дейности, които биха могли да бъдат определени като свързани с основните цели на Асоциацията и подпомагат тяхното постигане. е) създаване и развитие на социално предприятие за създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания, чрез осигуряване на заетост в социалното предприятие и психологическа подкрепа за социална и професионална интеграция
а) предоставяне на консултации, извършване на изследвания и анализи, свързани с целите на Асоциацията, срещу определено заплащане; б) изработване и разпространение на материали, спомагащи постигане целите на Асоциацията; в) подготовка, издаване и разпространение на печатни материали, свързани с целите на Асоциацията; г) организация на платени обучения, семинари и др. форми, подпомагащи целите на Асоциацията. д) други стопански дейности, които биха могли да бъдат определени като свързани с основните цели на Асоциацията и подпомагат тяхното постигане.
Накратко за СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ
СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ Сдружение (Association of the Providers of Social Services), с ЕИК 175460661, е основана на 01.02.2008 г. и е свързана с 0 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" . Представлява се от ВИОЛИНА ВАСИЛЕВА АНАНИЕВА - Управителен съвет, НАТАЛИЯ ДИМИТРОВА КОСТАДИНОВА - Управителен съвет, ТАТЯНА СТОЯНОВА ВРАБЧЕВА - РУСЕВА - Управителен съвет, ВИОЛИНА ВАСИЛЕВА АНАНИЕВА - Председател, ТАТЯНА СТОЯНОВА ВРАБЧЕВА - РУСЕВА - Председател.
Дружеството е на 267 300 място по приходи в България за 2022 г., на 86976 място в област София (столица), на 86976 място в Столична и на 3 266 място по приходи в своята индустрия по КИД 9499 - Дейност на други организации с нестопанска цел, некласифицирани другаде .
Средномесечната нетна работна заплата в СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ за 2022 г. е в размер на 0 лв, което му отрежда 171 037 място по заплати в България за 2022 г., на 55640 място в област София (столица), на 55640 място в община Столична и 809 по КИД - 9499.
За 2023 г. СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ реализира 1 400,0% ръст на приходите, 1 600,0% ръст на печалбата, 1 600,0% ръст на EBITDA, 48,6% ръст на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България