СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ | Сдружение
ЕИК, град: 175460661, София
основана: 01.02.2008
регистрация по ДДС: НЕ
КИД 2008: 9499 - Дейност на други организации с нестопанска цел, некласифицирани другаде
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 29.10.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
267 300
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
n.a.
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
НАТАЛИЯ ДИМИТРОВА КОСТАДИНОВА - управителен съвет ТАТЯНА СТОЯНОВА ВРАБЧЕВА - РУСЕВА - управителен съвет МИЛА ИВАНОВА СОКОЛОВА - управителен съвет ДИМИТЪР РАНГЕЛОВ МИТКОВ - управителен съвет ВИОЛИНА ВАСИЛЕВА АНАНИЕВА - управителен съвет ВИОЛИНА ВАСИЛЕВА АНАНИЕВА - председател ТАТЯНА СТОЯНОВА ВРАБЧЕВА - РУСЕВА - председателСобственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 267 300 | 277 019 | 96,5 % | n.a. |
В област София (столица) | 86 976 | 90 178 | 96,4 % | n.a. |
В община Столична | 86 976 | 90 178 | 96,4 % | n.a. |
По код на икономическа дейност (9499) | 3 266 | 3 689 | 88,5 % | n.a. |
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 171 037 | 174 403 | 98,1 % | n.a. |
В област София (столица) | 55 640 | 56 378 | 98,7 % | n.a. |
В община Столична | 55 640 | 56 378 | 98,7 % | n.a. |
По код на икономическа дейност (9499) | 809 | 945 | 85,6 % | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | n.a. |
счетоводна печалба | n.a. |
EBITDA | n.a. |
общо активи | n.a. |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 83 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ | Сдружение
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | |
---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|
7. общо активи (хил. лв.)
|
|
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|
10. парични средства (хил. лв.)
|
|
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|
17. нетен марж (%)
|
|
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|
20. финансова автономност (%)
|
|
21. обща ликвидност (%)
|
|
22. бърза ликвидност (%)
|
|
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Годишен финансов отчет ГФО АДСУ 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2016 | 0,6 | 1 - 6 | 1 | 6 | ||||||||||
2015 | 3,2 | 1 - 6 | 1 | 1 | 2 | 2 | 5 | 5 | 6 | 5 | 6 | 5 | ||
2014 | 4,6 | 3 - 6 | 4 | 4 | 6 | 3 | 4 | 4 | 6 | 5 | 5 | 5 | 6 | 3 |
2013 | 1,4 | 2 - 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||
2011 | 0,9 | 2 - 9 | 2 | 9 | ||||||||||
2010 | 11,8 | 1 - 24 | 19 | 23 | 22 | 22 | 23 | 24 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | |
2009 | 9,8 | 1 - 19 | 7 | 8 | 6 | 7 | 1 | 15 | 19 | 18 | 18 | 18 | ||
2008 | 1,3 | 4 - 6 | 6 | 4 | 6 |
виж всички години
Регистърни данни
Сдружение
Association of the Providers of Social Services
175460661
01.02.2008
действащ
9499 - Дейност на други организации с нестопанска цел, некласифицирани другаде
НАТАЛИЯ ДИМИТРОВА КОСТАДИНОВА - управителен съвет | ТАТЯНА СТОЯНОВА ВРАБЧЕВА - РУСЕВА - управителен съвет | МИЛА ИВАНОВА СОКОЛОВА - управителен съвет | ДИМИТЪР РАНГЕЛОВ МИТКОВ - управителен съвет | ВИОЛИНА ВАСИЛЕВА АНАНИЕВА - управителен съвет | ВИОЛИНА ВАСИЛЕВА АНАНИЕВА - председател | ТАТЯНА СТОЯНОВА ВРАБЧЕВА - РУСЕВА - председател
а) предоставяне на консултации, извършване на изследвания и анализи, свързани с целите на Асоциацията, срещу определено заплащане; б) изработване и разпространение на материали, спомагащи постигане целите на Асоциацията; в) подготовка, издаване и разпространение на печатни материали, свързани с целите на Асоциацията; г) организация на платени обучения, семинари и др. форми, подпомагащи целите на Асоциацията. д) други стопански дейности, които биха могли да бъдат определени като свързани с основните цели на Асоциацията и подпомагат тяхното постигане. е) създаване и развитие на социално предприятие за създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания, чрез осигуряване на заетост в социалното предприятие и психологическа подкрепа за социална и професионална интеграция Социалното предприятие е с наименование “Творителница за играчки”, а на английски език “Toy Worksh...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 29.10.2020 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 10.07.2018 |
виж всички
Виж История на Промените (3)
2020.10.29 Промяна на адрес
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1618, район Овча купел, Бул. Овча купел, ул. 672 3А
област София (столица), София 1202, район Оборище, Г. С. Раковски 61, ет. 3, ап. 8
2019.07.04 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
а) предоставяне на консултации, извършване на изследвания и анализи, свързани с целите на Асоциацията, срещу определено заплащане; б) изработване и разпространение на материали, спомагащи постигане целите на Асоциацията; в) подготовка, издаване и разпространение на печатни материали, свързани с целите на Асоциацията; г) организация на платени обучения, семинари и др. форми, подпомагащи целите на Асоциацията. д) други стопански дейности, които биха могли да бъдат определени като свързани с основните цели на Асоциацията и подпомагат тяхното постигане. е) създаване и развитие на социално предприятие за създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания, чрез осигуряване на заетост в социалното предприятие и психологическа подкрепа за социална и професионална интеграция Социалното предприятие е с наименование “Творителница за играчки”, а на английски език “Toy Workshop”, с основна цел: създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания, чрез осигуряване на заетост в социалното предприятие и психологическа подкрепа за социална и професионална интеграция. Конкретни цели на Социалното предприятие са: 1. Осъществяване на цялостен процес на организация, подготвителна работа, производство, реализация, маркетинг и популяризиране на социално предприятие в район с висока степен на безработица – община Смолян. 2. Създаване на възможности за заетост на пазара на труда в община Смолян за безработни лица с различни трудности в реализацията (липса на трудов опит или квалификация, загуба на трудови навици, липса или ниска мотивация за работа, социална изолация, намалена или загубена трудоспособност в следствие на увреждане, др.); 3. Изграждане на включваща работна среда за 23 безработни лица (включително безработни младежи до 29 г. – 3 души; продължително безработни лица – 7 души; безработни над 54 г. – 10 души; безработни лица с трайни увреждания – 3 души), посредством подкрепа за развитие на нови умения за изработване на дървени играчки със специализирана техника и предоставяне на психологическа подкрепа в процеса на преход от статуса на безработно лице към статуса на работник в социалното предприятие. За осъществяване на целите си Социалното предприятие ще извършва следните дейности и ще използва следните средства: -Подбор и назначаване на работници и ръководен екип на социалното предприятие при спазване на принципите за осигуряване на равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете; - Производство на разработени готови модели детски дървени играчки, които са преминали изпитвания и отговарят на съществените изисквания за безопасност; - Разработване на нови модели детски дървени играчки; - Маркетинг и популяризиране на социалното предприятие „Творителница за играчки“ - Разпространение и реализация на готовата продукция; - Предоставяне на обучение на работното място на новонаети работници; - Разработване и прилагане на индивидуални програми за психологическа и интеграционна подкрепа на работниците - Други незабранени от закона дейности за постигане целите на Социалното предприятие. Социалното предприятие „Творителница за играчки“ ще се управлява по предприемачески, отчетен и прозрачен начин. За да бъде осигурено прилагането на тези принципи в управлението на предприятието ще бъде създаден Съвет. Съветът ще се състои от 5 члена, които ще се избират за срок до 3 години и в него следва да се включат: - Един Представител на УС на Сдружение АДСУ; - Ръководителят на социалното предприятие; - Двама представители на производствения персонал; - Представител на Община Смолян. Съветът ще взема решения за развитието и дейността на социалното предприятие на базата на годишен Бизнес план, разработен от ръководния състав и с активното участие на производствения персонал. Всеки член на Съвета има право на един глас при вземане на решения. Решенията се взимат с мнозинство от всички членове Съветът ще заседава минимум на всеки 3 месеца или по-често - при възникнала необходимост. На заседанията ще бъдат разглеждани финансов отчет и отчет за дейността на предприятието за изтеклия период, в контекста на разработения Бизнес план и неговото изпълнение. Съветът на социалното предприятие ще се отчита годишно пред Управителния съвет на Сдружение АДСУ. Социалното предприятие „Творителница за играчки“ съществува като обособено подразделение в структурата на Сдружение АДСУ с отделна счетоводна отчетност, от която ясно се проследява финансовия резултат от дейността на предприятието. Минимум 60% от печалбата да бъде използвана за постигане на целите на социалното предприятие - създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания. Останалата част от печалбата да бъде използвана за постигане на целите на Сдружение АДСУ.
а) предоставяне на консултации, извършване на изследвания и анализи, свързани с целите на Асоциацията, срещу определено заплащане; б) изработване и разпространение на материали, спомагащи постигане целите на Асоциацията; в) подготовка, издаване и разпространение на печатни материали, свързани с целите на Асоциацията; г) организация на платени обучения, семинари и др. форми, подпомагащи целите на Асоциацията. д) други стопански дейности, които биха могли да бъдат определени като свързани с основните цели на Асоциацията и подпомагат тяхното постигане. е) създаване и развитие на социално предприятие за създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания, чрез осигуряване на заетост в социалното предприятие и психологическа подкрепа за социална и професионална интеграция
2019.05.09 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
а) предоставяне на консултации, извършване на изследвания и анализи, свързани с целите на Асоциацията, срещу определено заплащане; б) изработване и разпространение на материали, спомагащи постигане целите на Асоциацията; в) подготовка, издаване и разпространение на печатни материали, свързани с целите на Асоциацията; г) организация на платени обучения, семинари и др. форми, подпомагащи целите на Асоциацията. д) други стопански дейности, които биха могли да бъдат определени като свързани с основните цели на Асоциацията и подпомагат тяхното постигане. е) създаване и развитие на социално предприятие за създаване на възможности за социално включване и професионална интеграция на лица в неравностойно положение на пазара на труда, включително безработни лица с трайни увреждания, чрез осигуряване на заетост в социалното предприятие и психологическа подкрепа за социална и професионална интеграция
а) предоставяне на консултации, извършване на изследвания и анализи, свързани с целите на Асоциацията, срещу определено заплащане; б) изработване и разпространение на материали, спомагащи постигане целите на Асоциацията; в) подготовка, издаване и разпространение на печатни материали, свързани с целите на Асоциацията; г) организация на платени обучения, семинари и др. форми, подпомагащи целите на Асоциацията. д) други стопански дейности, които биха могли да бъдат определени като свързани с основните цели на Асоциацията и подпомагат тяхното постигане.
Накратко за СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ
СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ Сдружение (Association of the Providers of Social Services), с ЕИК 175460661, е основана на 01.02.2008 г. и е свързана с 0 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" . Представлява се от НАТАЛИЯ ДИМИТРОВА КОСТАДИНОВА - Управителен съвет, ТАТЯНА СТОЯНОВА ВРАБЧЕВА - РУСЕВА - Управителен съвет, МИЛА ИВАНОВА СОКОЛОВА - Управителен съвет, ДИМИТЪР РАНГЕЛОВ МИТКОВ - Управителен съвет, ВИОЛИНА ВАСИЛЕВА АНАНИЕВА - Управителен съвет, ВИОЛИНА ВАСИЛЕВА АНАНИЕВА - Председател, ТАТЯНА СТОЯНОВА ВРАБЧЕВА - РУСЕВА - Председател.
Дружеството е на 267 300 място по приходи в България за 2022 г., на 86976 място в област София (столица), на 86976 място в Столична и на 3 266 място по приходи в своята индустрия по КИД 9499 - Дейност на други организации с нестопанска цел, некласифицирани другаде .
Средномесечната нетна работна заплата в СДРУЖЕНИЕ АСОЦИАЦИЯ НА ДОСТАВЧИЦИТЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ за 2022 г. е в размер на 0 лв, което му отрежда 171 037 място по заплати в България за 2022 г., на 55640 място в област София (столица), на 55640 място в община Столична и 809 по КИД - 9499.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България