СТМ 2000 | ООД
ЕИК, град: 127517884, Шумен
основана: 03.07.2000
регистрация по ДДС: ДА - от 22.04.2002 г.
КИД 2008: 7022 - Консултантска дейност по стопанско и друго управление
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 06.11.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2023 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
85 930
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
+3,4%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Собственост:
ВЯРА ИВАНОВА ПАСКАЛЕВА 25% - съдружник ВЛАДИМИР ЙОРДАНОВ ПАСКАЛЕВ 25% - съдружник ДАНИЕЛА ВЛАДИМИРОВА ПАСКАЛЕВА - ДРУМЕВА 25% - съдружник ВЕЛИЧКО ДАНИЕЛОВ ДРУМЕВ 25% - съдружникФинансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 85 930 | 277 019 | 31,0 % |
16 652
|
В област Шумен | 1 254 | 4 480 | 28,0 % |
313
|
В община Шумен | 907 | 3 331 | 27,2 % |
206
|
По код на икономическа дейност (7022) | 1 064 | 4 800 | 22,2 % |
209
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 34 705 | 174 403 | 19,9 % |
-2 650
|
В област Шумен | 322 | 2 635 | 12,2 % |
-40
|
В община Шумен | 252 | 1 963 | 12,8 % |
-20
|
По код на икономическа дейност (7022) | 1 046 | 2 254 | 46,4 % |
89
|
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +3,4% |
счетоводна печалба | +20,9% |
EBITDA | +19,1% |
общо активи | +11,1% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 914 |
средна брутна месечна заплата | 1 178 |
среден бюджет за месечна заплата | 1 402 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за СТМ 2000 | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет Doc 09-13-2024 12-01-03.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет Doc 09-13-2024 12-01-03.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2022 |
Годишен финансов отчет ГФО 2022 (1).pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет ГФО 2022 (1).pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2021 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет 2011 моля изчакайте 5-15 секунди за 2007 г. моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет за 2008г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 7,0 | 6 - 8 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 7 | 6 | 7 | 7 | 7 |
2016 | 7,0 | 7 - 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
2015 | 6,3 | 6 - 7 | 7 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 |
2014 | 7,0 | 7 - 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
2013 | 7,0 | 7 - 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
2012 | 7,0 | 7 - 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
2011 | 7,0 | 7 - 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
2010 | 8,0 | 8 - 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
2009 | 8,0 | 8 - 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
2008 | 9,5 | 8 - 10 | 9 | 9 | 9 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 9 | 8 |
2007 | 9,0 | 9 - 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 |
2006 | 8,3 | 7 - 9 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 |
2005 | 6,5 | 6 - 8 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 |
виж всички години
Регистърни данни
STM 2000 OOD
127517884
03.07.2000
действащ
7022 - Консултантска дейност по стопанско и друго управление
5 000 лв
ВЯРА ИВАНОВА ПАСКАЛЕВА - управител | ВЛАДИМИР ЙОРДАНОВ ПАСКАЛЕВ - управител
ВЯРА ИВАНОВА ПАСКАЛЕВА 25% - съдружник | ВЛАДИМИР ЙОРДАНОВ ПАСКАЛЕВ 25% - съдружник | ДАНИЕЛА ВЛАДИМИРОВА ПАСКАЛЕВА - ДРУМЕВА 25% - съдружник | ВЕЛИЧКО ДАНИЕЛОВ ДРУМЕВ 25% - съдружник
КОМПЛЕКСНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПО ВЪПРОСИТЕ ЗА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСНОСТТА НА РАБОТА В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА ЗАКОНА ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД; ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЗА ДЕЙНОСТ ПО ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА НОРМАТИВНИТЕ ДОКУМЕНТИ И ТРУДОВО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ /СЛЕД НАДЛЕЖНО РАЗРЕШЕНИЕ ОТ СЪОТВЕТНОТО ВЕДОМСТВО/; ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ДЕЙНОСТ НА ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА ДЕЙНОСТИ; КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ ПО СТОПАНСКО УПРАВЛЕНИЕ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА ШКОЛИ И КУРСОВЕ, СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШЕНИЕ ОТ НАДЛЕЖНИ ДЪРЖАВНИ ОРГАНИ; КАКТО И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ НЕЗАБРАНЕНИ СЪС ЗАКОН.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 06.11.2024 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 03.10.2022 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 05.11.2015 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 08.01.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (4)
2024.11.06 Промяна на съдружници
Промяна на съдружници:
ВЯРА ИВАНОВА ПАСКАЛЕВА 25% дял
ВЛАДИМИР ЙОРДАНОВ ПАСКАЛЕВ 25% дял
ДАНИЕЛА ВЛАДИМИРОВА ПАСКАЛЕВА - ДРУМЕВА 25% дял
ВЕЛИЧКО ДАНИЕЛОВ ДРУМЕВ 25% дял
ВЯРА ИВАНОВА ПАСКАЛЕВА 50% дял
ВЛАДИМИР ЙОРДАНОВ ПАСКАЛЕВ 50% дял
2022.10.03 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
КОМПЛЕКСНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПО ВЪПРОСИТЕ ЗА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСНОСТТА НА РАБОТА В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА ЗАКОНА ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД; ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЗА ДЕЙНОСТ ПО ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА НОРМАТИВНИТЕ ДОКУМЕНТИ И ТРУДОВО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ /СЛЕД НАДЛЕЖНО РАЗРЕШЕНИЕ ОТ СЪОТВЕТНОТО ВЕДОМСТВО/; ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ДЕЙНОСТ НА ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА ДЕЙНОСТИ; КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ ПО СТОПАНСКО УПРАВЛЕНИЕ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА ШКОЛИ И КУРСОВЕ, СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШЕНИЕ ОТ НАДЛЕЖНИ ДЪРЖАВНИ ОРГАНИ; КАКТО И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ НЕЗАБРАНЕНИ СЪС ЗАКОН.
КОМПЛЕКСНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПО ВЪПРОСИТЕ ЗА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСНОСТТА НА РАБОТА В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА ЗАКОНА ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД; ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЗА ДЕЙНОСТ ПО ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА НОРМАТИВНИТЕ ДОКУМЕНТИ И ТРУДОВО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ /СЛЕД НАДЛЕЖНО РАЗРЕШЕНИЕ ОТ СЪОТВЕТНОТО ВЕДОМСТВО/; ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ПРОИЗВОДСТВО НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА; КОМИСИОННА, СПЕДИЦИОННА, СКЛАДОВА, ЛИЗИНГОВА ДЕЙНОСТ; ДЕЙНОСТ НА ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ОХРАНИТЕЛНА ДЕЙНОСТ - ОХРАНА НА ЛИЦА, НЕДВИЖИМИ ИМОТИ, ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА, ДВИЖИМИ ВЕЩИ И МАТЕРИАЛНИ ЦЕННОСТИ /СЛЕД НАДЛЕЖНО РАЗРЕШЕНИЕ/;ПРЕВОЗНА, ХОТЕЛИЕРСКА, РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА, ПРОГРАМНА, ИМПРЕСАРСКА ДЕЙНОСТИ; КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА ШКОЛИ И КУРСОВЕ, СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШЕНИЕ ОТ НАДЛЕЖНИ ДЪРЖАВНИ ОРГАНИ; ИЗДАТЕЛСКА, ПЕЧАТАРСКА ДЕЙНОСТ; ПОКУПКА, СТРОЕЖ, ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА; ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-РЕМОНТНА ДЕЙНОСТ, ИЗГОТВЯНЕ, ПРОЕКТИРАНЕ И РЕАЛИЗАЦИЯ НА СТРОИТЕЛНИ ПРОЕКТИ, ВОДОПРОВОДНИ, ТЕНЕКЕДЖИЙСКИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ВЪНШНОТЪРГОВСКА И ВЪНШНОИКОНОМИЧЕСКИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ВЪНШНОТЪРГОВСКА И ВЪНШНОИКОНОМИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; МЕЖДУНАРОДЕН ТРАНСПОРТ И ТУРИЗЪМ, ФИНАНСОВО-КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ И КОНСУЛТАЦИИ, ЗАВЕРКА НА ГФО, КАКТО И ВСЯКАКВИ ДЕЙНОСТИ НЕЗАБРАНЕНИ СЪС ЗАКОН.
2017.06.09 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
КОМПЛЕКСНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПО ВЪПРОСИТЕ ЗА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСНОСТТА НА РАБОТА В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА ЗАКОНА ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД; ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЗА ДЕЙНОСТ ПО ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА НОРМАТИВНИТЕ ДОКУМЕНТИ И ТРУДОВО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ /СЛЕД НАДЛЕЖНО РАЗРЕШЕНИЕ ОТ СЪОТВЕТНОТО ВЕДОМСТВО/; ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ПРОИЗВОДСТВО НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА; КОМИСИОННА, СПЕДИЦИОННА, СКЛАДОВА, ЛИЗИНГОВА ДЕЙНОСТ; ДЕЙНОСТ НА ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ОХРАНИТЕЛНА ДЕЙНОСТ - ОХРАНА НА ЛИЦА, НЕДВИЖИМИ ИМОТИ, ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА, ДВИЖИМИ ВЕЩИ И МАТЕРИАЛНИ ЦЕННОСТИ /СЛЕД НАДЛЕЖНО РАЗРЕШЕНИЕ/;ПРЕВОЗНА, ХОТЕЛИЕРСКА, РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА, ПРОГРАМНА, ИМПРЕСАРСКА ДЕЙНОСТИ; КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА ШКОЛИ И КУРСОВЕ, СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШЕНИЕ ОТ НАДЛЕЖНИ ДЪРЖАВНИ ОРГАНИ; ИЗДАТЕЛСКА, ПЕЧАТАРСКА ДЕЙНОСТ; ПОКУПКА, СТРОЕЖ, ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА; ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-РЕМОНТНА ДЕЙНОСТ, ИЗГОТВЯНЕ, ПРОЕКТИРАНЕ И РЕАЛИЗАЦИЯ НА СТРОИТЕЛНИ ПРОЕКТИ, ВОДОПРОВОДНИ, ТЕНЕКЕДЖИЙСКИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ВЪНШНОТЪРГОВСКА И ВЪНШНОИКОНОМИЧЕСКИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ВЪНШНОТЪРГОВСКА И ВЪНШНОИКОНОМИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; МЕЖДУНАРОДЕН ТРАНСПОРТ И ТУРИЗЪМ, ФИНАНСОВО-КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ И КОНСУЛТАЦИИ, ЗАВЕРКА НА ГФО, КАКТО И ВСЯКАКВИ ДЕЙНОСТИ НЕЗАБРАНЕНИ СЪС ЗАКОН.
комплексно обслужване на физически и юредически лица по въпросите за здравето и безопастността на работа в съответствие с изискванията на закона за здравословни и безопасни условия на труд; организация и провеждане на обучение за дейност по осигуряване на безопастни и здравословни условия на труд, в съответствие с изискванията на нормативните документи и трудово законодателство в република българия /след надлежно разрешение от съответното ведомство/; покупка на стоки или други вещи с цел продажба в първоначален, преработен или обработен вид; производство на стоки с цел продажба; комисионна, спедиционна, складова, лизингова дейност; дейност на търговско представителство и посредничество, охранителна дейност - охрана на лица, недвижими имоти, превозни средства, движими вещи и материални ценности /след надлежно разрешение/; производство и търговия с петрол и всички видове петролни продукти и деривати; превозна, хотелиерска, рекламна, информационна, програмна, импресарска дейности; консултантска дейност, организиране на школи и курсове, след получаване на съответното разрешение от надлежни държавни органи; издателска, печатарска дейност; покупка, строеж, обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба; извършване на строително-ремонтна дейност, изготвяне, проектиране и реализация на строителни проекти, водопроводни, тенекеджийски и консултантски услуги; външнотърговска и външноикономически и консултантски услуги; външнотърговска и външноикономическа дейност; международен транспорт и туризъм, финансово-консултантска дейност, счетоводни услуги и консултации, заверка на гфо, както и всякакви дейности незабранени със закон.
2015.11.05 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на предмет на дейност, Промяна на адрес, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
ВЯРА ИВАНОВА ПАСКАЛЕВА 50% дял
ВЛАДИМИР ЙОРДАНОВ ПАСКАЛЕВ 50% дял
ВЯРА ИВАНОВА ПАСКАЛЕВА 100% дял
Промяна на управители:
ВЛАДИМИР ЙОРДАНОВ ПАСКАЛЕВ
Промяна на предмет на дейност:
комплексно обслужване на физически и юредически лица по въпросите за здравето и безопастността на работа в съответствие с изискванията на закона за здравословни и безопасни условия на труд; организация и провеждане на обучение за дейност по осигуряване на безопастни и здравословни условия на труд, в съответствие с изискванията на нормативните документи и трудово законодателство в република българия /след надлежно разрешение от съответното ведомство/; покупка на стоки или други вещи с цел продажба в първоначален, преработен или обработен вид; производство на стоки с цел продажба; комисионна, спедиционна, складова, лизингова дейност; дейност на търговско представителство и посредничество, охранителна дейност - охрана на лица, недвижими имоти, превозни средства, движими вещи и материални ценности /след надлежно разрешение/; производство и търговия с петрол и всички видове петролни продукти и деривати; превозна, хотелиерска, рекламна, информационна, програмна, импресарска дейности; консултантска дейност, организиране на школи и курсове, след получаване на съответното разрешение от надлежни държавни органи; издателска, печатарска дейност; покупка, строеж, обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба; извършване на строително-ремонтна дейност, изготвяне, проектиране и реализация на строителни проекти, водопроводни, тенекеджийски и консултантски услуги; външнотърговска и външноикономически и консултантски услуги; външнотърговска и външноикономическа дейност; международен транспорт и туризъм, финансово-консултантска дейност, счетоводни услуги и консултации, заверка на гфо, както и всякакви дейности незабранени със закон.
КОМПЛЕКСНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРЕДИЧЕСКИ ЛИЦА ПО ВЪПРОСИТЕ ЗА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСТНОСТТА НА РАБОТА В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА ЗАКОНА ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД; ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЗА ДЕЙНОСТ ПО ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСТНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА НОРМАТИВНИТЕ ДОКУМЕНТИ И ТРУДОВО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ /СЛЕД НАДЛЕЖНО РАЗРЕШЕНИЕ ОТ СЪОТВЕТНОТО ВЕДОМСТВО/; ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ПРОИЗВОДСТВО НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА; КОМИСИОННА, СПЕДИЦИОННА, СКЛАДОВА, ЛИЗИНГОВА ДЕЙНОСТ; ДЕЙНОСТ НА ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ОХРАНИТЕЛНА ДЕЙНОСТ - ОХРАНА НА ЛИЦА, НЕДВИЖИМИ ИМОТИ, ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА, ДВИЖИМИ ВЕЩИ И МАТЕРИАЛНИ ЦЕННОСТИ /СЛЕД НАДЛЕЖНО РАЗРЕШЕНИЕ/; ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ С ПЕТРОЛ И ВСИЧКИ ВИДОВЕ ПЕТРОЛНИ ПРОДУКТИ И ДЕРИВАТИ; ПРЕВОЗНА, ХОТЕЛИЕРСКА, РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА, ПРОГРАМНА, ИМПРЕСАРСКА ДЕЙНОСТИ; КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА ШКОЛИ И КУРСОВЕ, СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШЕНИЕ ОТ НАДЛЕЖНИ ДЪРЖАВНИ ОРГАНИ; ИЗДАТЕЛСКА, ПЕЧАТАРСКА ДЕЙНОСТ; ПОКУПКА, СТРОЕЖ, ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА; ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-РЕМОНТНА ДЕЙНОСТ, ИЗГОТВЯНЕ, ПРОЕКТИРАНЕ И РЕАЛИЗАЦИЯ НА СТРОИТЕЛНИ ПРОЕКТИ, ВОДОПРОВОДНИ, ТЕНЕКЕДЖИЙСКИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ВЪНШНОТЪРГОВСКА И ВЪНШНОИКОНОМИЧЕСКИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ВЪНШНОТЪРГОВСКА И ВЪНШНОИКОНОМИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; МЕЖДУНАРОДЕН ТРАНСПОРТ И ТУРИЗЪМ.
Промяна на адрес:
област Шумен, Шумен 9700, ул. "Васил Левски" 42, ет. 2, ап. 3
област Шумен, Шумен 9700, УЛ. СЪЕДИНЕНИЕ 86, вх. А, ет. 4, ап. 8
Промяна на легалната форма:
Дружество с ограничена отговорност
Еднолично дружество с ограничена отговорност
Накратко за СТМ 2000
СТМ 2000 ООД (STM 2000 OOD), с ЕИК 127517884, е основана на 03.07.2000 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от ВЯРА ИВАНОВА ПАСКАЛЕВА - Управител, ВЛАДИМИР ЙОРДАНОВ ПАСКАЛЕВ - Управител. Съдружници в СТМ 2000 са ВЯРА ИВАНОВА ПАСКАЛЕВА с 25% от капитала, ВЛАДИМИР ЙОРДАНОВ ПАСКАЛЕВ с 25% от капитала, ДАНИЕЛА ВЛАДИМИРОВА ПАСКАЛЕВА - ДРУМЕВА с 25% от капитала, ВЕЛИЧКО ДАНИЕЛОВ ДРУМЕВ с 25% от капитала.
Дружеството е на 85 930 място по приходи в България за 2022 г., на 1254 място в област Шумен, на 907 място в Шумен и на 1 064 място по приходи в своята индустрия по КИД 7022 - Консултантска дейност по стопанско и друго управление .
Средномесечната нетна работна заплата в СТМ 2000 за 2022 г. е в размер на 914 лв, което му отрежда 34 705 място по заплати в България за 2022 г., на 322 място в област Шумен, на 252 място в община Шумен и 1 046 по КИД - 7022.
За 2023 г. СТМ 2000 реализира 3,4% ръст на приходите, 20,9% ръст на печалбата, 19,1% ръст на EBITDA, 11,1% ръст на активите.
Съдружия
Асоциирани Дружества - 1 (в които СТМ 2000 има под 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25% | СТМ КОНСОРЦИУМ ПИРОГОВ | ДЗЗД | гр. София | |
Понастоящем в Съдружие със - 3 лица
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | съдружник (наименование, п. форма, седалище, статус / физическо лице) |
в дружество (наименование, п. форма, седалище, статус) |
---|---|---|---|---|
1 | 25% | СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА Н. И. ПИРОГОВ ЕООД | СТМ КОНСОРЦИУМ ПИРОГОВ | ДЗЗД | гр. София | | |
2 | 25% | И - КОРЕКТ | СТМ КОНСОРЦИУМ ПИРОГОВ | ДЗЗД | гр. София | | |
3 | 25% | СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - ДОВЕРИЕ | СТМ КОНСОРЦИУМ ПИРОГОВ | ДЗЗД | гр. София | |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България