ТРАНС МЕД КОНСУЛТ | ООД
ЕИК, град: 115773961, Пловдив
основана: 15.01.2003
регистрация по ДДС: ДА - от 22.07.2004 г.
КИД 2008: 8690 - Други дейности по хуманно здравеопазване
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 17.01.2025 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
135 851
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
+14,0%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 135 851 | 277 019 | 49,0 % |
|
В област Пловдив | 14 169 | 29 067 | 48,7 % |
|
В община Пловдив | 9 609 | 19 939 | 48,2 % |
|
По код на икономическа дейност (8690) | 479 | 1 204 | 39,8 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 34 048 | 174 403 | 19,5 % |
|
В област Пловдив | 2 799 | 18 305 | 15,3 % |
|
В община Пловдив | 2 093 | 12 387 | 16,9 % |
|
По код на икономическа дейност (8690) | 195 | 868 | 22,5 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +14,0% |
счетоводна печалба | -100,0% |
EBITDA | -100,0% |
общо активи | -2,1% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 797 |
средна брутна месечна заплата | 1 027 |
среден бюджет за месечна заплата | 1 222 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ТРАНС МЕД КОНСУЛТ | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет G2_TMK_2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет TMK GFO za 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2008г. моля изчакайте 5-15 секунди 2007 г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2016 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2015 | 4,3 | 4 - 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2014 | 4,3 | 4 - 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 |
2013 | 4,2 | 4 - 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 |
2012 | 4,2 | 4 - 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2011 | 6,4 | 6 - 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
2010 | 6,0 | 6 - 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
2009 | 5,8 | 5 - 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 5 | 6 |
2008 | 6,4 | 5 - 9 | 8 | 9 | 8 | 7 | 7 | 6 | 5 | 6 | 5 | 6 | 5 | 5 |
2007 | 7,8 | 7 - 9 | 9 | 8 | 8 | 8 | 8 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 |
2006 | 8,5 | 8 - 9 | 9 | 9 | 9 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 9 | 8 | 9 | 9 |
2005 | 8,1 | 7 - 9 | 7 | 7 | 9 | 8 | 8 | 8 | 9 | 7 | 7 | 9 | 9 | 9 |
виж всички години
Регистърни данни
TRANS MED KONSULT OOD
115773961
15.01.2003
без подаден финансов отчет за 2023 г.
8690 - Други дейности по хуманно здравеопазване
3 750 лв
ВЛАДИМИР ДИМИТРОВ ДИМИТРОВ
-
управител
РУМЯНА МИХАЙЛОВА ДИМИТРОВА
33,33%
-
съдружник
|
ЛЮДМИЛА КИРИЛОВА ЖИЛОВА
33,33%
-
съдружник
|
СТЕФКА ИЛИЕВА КАРАКАШЕВА - ИНЧЕВА
33,33%
-
съдружник
СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - РАЗРАБОТВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, САНИТАРНО-ХИГИЕННИ НОРМИ, ПРАВИЛА И ИЗИСКВАНИЯ, УЧАСТИЕ В РАЗРАБОТВАНЕТО НА ПРАВИЛА, НОРМИ И ИНСТРУКЦИИ В ПРЕДПРИЯТИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗДРАВЕ И БЕЗОПАСНОСТ ПРИ РАБОТА И ДАВАНЕ НА СЪВЕТИ ЗА РАБОТА ЗА ПРАВИЛНОТО ИМ ПРИЛАГАНЕ, ОЦЕНКА НА РИСКА И ВЛИЯНИЕТО НА УСЛОВИЯТА НА ТРУД ВЪРХУ ЗДРАВОСЛОВНОТО СЪСТОЯНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ И ПРИГОДНОСТТА ИМ ЗА РАБОТА, ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНИЕ ИЛИ ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПРЕДВАРИТЕЛНИ И ПЕРИОДИЧНИ МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕДИ И ИЗСЛЕДВАНИЯ, ОБУЧЕНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И ДЛЪЖНОСТНИТЕ ЛИЦА ПО ПРАВИЛАТА ЗА ОПАЗВАНЕТО НА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСНОСТТА ПРИ РАБОТА И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ, РАЗРЕШЕНИ С НАРЕДБА №3/25.01.2008 Г. НА МИНИСТЕРСТВО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО И МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА, СЛУЖБА ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ - ОРГАНИЗИРАНЕ И КООРДИНИРАНЕ ДЕЙНОСТТА ПО ОСИГУРЯВАНЕ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДПОМАГАНЕ НА РА...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 25.03.2009 |
Виж История на Промените (3)
2021.06.16 Промяна на съдружници
Промяна на съдружници:
РУМЯНА МИХАЙЛОВА ДИМИТРОВА 33,3% дял
ЛЮДМИЛА КИРИЛОВА ЖИЛОВА 33,3% дял
СТЕФКА ИЛИЕВА КАРАКАШЕВА - ИНЧЕВА 33,3% дял
КИРИЛ ГЕОРГИЕВ ХАРИЗАНОВ 25% дял
СТЕФКА ИЛИЕВА КАРАКАШЕВА - ИНЧЕВА 25% дял
ЛЮДМИЛА КИРИЛОВА ЖИЛОВА 25% дял
РУМЯНА МИХАЙЛОВА ДИМИТРОВА 25% дял
2008.05.14 Промяна на управители, Промяна на предмет на дейност
Промяна на управители:
ВЛАДИМИР ДИМИТРОВ ДИМИТРОВ
ХРИСТИНА НИКОЛАЕВА ЖИЛОВА
Промяна на предмет на дейност:
СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - РАЗРАБОТВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, САНИТАРНО-ХИГИЕННИ НОРМИ, ПРАВИЛА И ИЗИСКВАНИЯ, УЧАСТИЕ В РАЗРАБОТВАНЕТО НА ПРАВИЛА, НОРМИ И ИНСТРУКЦИИ В ПРЕДПРИЯТИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗДРАВЕ И БЕЗОПАСНОСТ ПРИ РАБОТА И ДАВАНЕ НА СЪВЕТИ ЗА РАБОТА ЗА ПРАВИЛНОТО ИМ ПРИЛАГАНЕ, ОЦЕНКА НА РИСКА И ВЛИЯНИЕТО НА УСЛОВИЯТА НА ТРУД ВЪРХУ ЗДРАВОСЛОВНОТО СЪСТОЯНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ И ПРИГОДНОСТТА ИМ ЗА РАБОТА, ЧРЕЗ ИЗВЪРШВАНИЕ ИЛИ ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПРЕДВАРИТЕЛНИ И ПЕРИОДИЧНИ МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕДИ И ИЗСЛЕДВАНИЯ, ОБУЧЕНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И ДЛЪЖНОСТНИТЕ ЛИЦА ПО ПРАВИЛАТА ЗА ОПАЗВАНЕТО НА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСНОСТТА ПРИ РАБОТА И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ, РАЗРЕШЕНИ С НАРЕДБА №3/25.01.2008 Г. НА МИНИСТЕРСТВО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО И МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА, СЛУЖБА ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ - ОРГАНИЗИРАНЕ И КООРДИНИРАНЕ ДЕЙНОСТТА ПО ОСИГУРЯВАНЕ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДПОМАГАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛИТЕ И ДРУГИТЕ ДЛЪЖНОСТИ ЛИЦА ПО ПРИЛАГАНЕ НА ИЗИСКВАНИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД ПРИ ОРГАНИЗИРАНЕ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ТРУДОВАТА ДЕЙНОСТ, КОНТРОЛИРАНЕ ОТ ИМЕТО НА РАБОТОДАТЕЛЯ ЗА СПАЗВАНЕ НА НОРМИТЕ И ИЗИСКВАНИЯТА НА ДЕЙСТВАЩАТА НОРМАТИВНА БАЗА И ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ ПО ЗАКОНА ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД , ОБУЧЕНИЕ НА РАБОТНИЦИ И СЛУЖИТЕЛИ, ДЛЪЖНОСТНИ ЛИЦА И ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА СИНДИКАТИТЕ И ГРУПИ ПО УСЛОВИЯТА НА ТРУД, ПО ПРАВИЛАТА ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, ОЦЕНКА НА РИСКА; ЛАБОРАТОРИЯ - ОРГАНИЗИРАНЕ ИЗМЕРВАНЕ И КОНТРОЛ НА ФАКТОРИТЕ НА РАБОТНАТА СРЕДА, ОСВЕТЕНОСТ, ШУМ, ВИБРАЦИИ, МИКРОКЛИМАТ, ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИ ПОЛЕТА, ИЗМЕРВАНЕ СЪПРОТИВЛЕНИЕ НА ИЗОЛАЦИЯТА, ИМПЕДАНС НА КОНТУР "ФАЗА - ЗАЩИТЕН ПРОВОДНИК", СЪПРОТИВЛЕНИЕ НА МЪЛНИЕЗАЩИТНИ ИНСТАЛАЦИИ И ДРУГИ, КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ, СВЪРЗАНА С ПРЕДМЕТА НА ДЕЙНОСТ НА ДРУЖЕСТВОТО, СЪОТВЕТСТВАЩА НА ЧЛ.1 ОТ ТЗ И СЛЕД СНАБДЯВАНЕ С НЕОБХОДИМОТО РАЗРЕШЕНИЕ, КОГАТО ЗА УПРАЖНЯВАНЕТО И СЕ ИЗИСКВА ТАКОВА ПО СИЛАТА НА НОРМАТИВЕН ДОКУМЕНТ.
СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - РАЗРАБОТВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, САНИТАРНО-ХИГИЕННИ НОРМИ, ПРАВИЛА И ИЗИСКВАНИЯ, УЧАСТИЕ В РАЗРАБОТВАНЕТО НА ПРАВИЛА, НОРМИ И ИНСТРУКЦИИ В ПРЕДПРИЯТИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗДРАВЕ И БЕЗОПАСНОСТ ПРИ РАБОТА И ДАВАНЕ НА СЪВЕТИ ЗА РАБОТА ЗА ПРАВИЛНОТО ИМ ПРИЛАГАНЕ, ОЦЕНКА НА РИСКА И ВЛИЯНИЕТО НА УСЛОВИЯТА НА ТРУД ВЪРХУ ЗДРАВОСЛОВНОТО СЪСТОЯНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ И ПРИГОДНОСТТА ИМ ЗА РАБОТА, ОБУЧЕНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И ДЛЪЖНОСТНИТЕ ЛИЦА ПО ПРАВИЛАТА ЗА ОПАЗВАНЕТО НА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСНОСТТА ПРИ РАБОТА И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ, РАЗРЕШЕНИ С НАРЕДБА 14/07.08.1998 Г. НА МИНИСТЕРСТВО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО, СЛУЖБА ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ - ОРГАНИЗИРАНЕ И КООРДИНИРАНЕ ДЕЙНОСТТА ПО ОСИГУРЯВАНЕ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДПОМАГАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛИТЕ И ДРУГИТЕ ДЛЪЖНОСТИ ЛИЦА ПО ПРИЛАГАНЕ НА ИЗИСКВАНИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД ПРИ ОРГАНИЗИРАНЕ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ТРУДОВАТА ДЕЙНОСТ, КОНТРОЛИРАНЕТО ОТ ИМЕТО НА РАБОТОДАТЕЛЯ ЗА СПАЗВАНЕ НА НОРМИТЕ И ИЗИСКВАНИЯТА НА ДЕЙСТВАЩАТА НОРМАТИВНА БАЗА И ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, ОБУЧЕНИЕ НА РАБОТНИЦИ И СЛУЖИТЕЛИ, ДЛЪЖНОСТНИ ЛИЦА И ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА СИНДИКАТИТЕ И ГРУПИ ПО УСЛОВИЯТА НА ТРУД, ПО ПРАВИЛАТА ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, ОЦЕНКА НА РИСКА, ЛАБОРАТОРИЯ - ОРГАНИЗИРАНЕ И КОНТРОЛ НА ФАКТОРИТЕ НА РАБОТНАТА СРЕДА, ОСВЕТЕНОСТ, ШУМ, ВИБРАЦИИ, МИКРОКЛИМАТ, ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИ ПОЛЕТА, ИЗМЕРВАНЕ СЪПРОТИВЛЕНИЕ НА ИЗОЛАЦИЯТА, ИМПЕДАНС НА КОНТУР "ФАЗА - ЗАЩИТЕН ПРОВОДНИК", СЪПРОТИВЛЕНИЕ НА МЪЛНИЕЗАЩИТНИ ИНСТАЛАЦИИ И ДРУГИ, КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ, СВЪРЗАНА С ПРЕДМЕТА НА ДЕЙНОСТ НА ДРУЖЕСТВОТО, СЪОТВЕТСТВАЩА НА ЧЛ.1 ОТ ТЗ И СЛЕД СНАБДЯВАНЕ С НЕОБХОДИМОТО РАЗРЕШЕНИЕ, КОГАТО ЗА УПРАЖНЯВАНЕТО И СЕ ИЗИСКВА ТАКОВА ПО СИЛАТА НА НОРМАТИВЕН ДОКУМЕНТ.
Накратко за ТРАНС МЕД КОНСУЛТ
ТРАНС МЕД КОНСУЛТ ООД (TRANS MED KONSULT OOD), с ЕИК 115773961, е основана на 15.01.2003 г. и е свързана с 0 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "без подаден финансов отчет за 2023 г." и с капитал от 3 750 лева. Представлява се от ВЛАДИМИР ДИМИТРОВ ДИМИТРОВ - Управител. Съдружници в ТРАНС МЕД КОНСУЛТ са РУМЯНА МИХАЙЛОВА ДИМИТРОВА с 33,3% от капитала, ЛЮДМИЛА КИРИЛОВА ЖИЛОВА с 33,3% от капитала, СТЕФКА ИЛИЕВА КАРАКАШЕВА - ИНЧЕВА с 33,3% от капитала.
Дружеството е на 135 851 място по приходи в България за 2022 г., на 14169 място в област Пловдив, на 9609 място в Пловдив и на 479 място по приходи в своята индустрия по КИД 8690 - Други дейности по хуманно здравеопазване.
Средномесечната нетна работна заплата в ТРАНС МЕД КОНСУЛТ за 2022 г. е в размер на 797 лв, което му отрежда 34 048 място по заплати в България за 2022 г., на 2799 място в област Пловдив, на 2093 място в община Пловдив и 195 по КИД - 8690.
За 2022 г. ТРАНС МЕД КОНСУЛТ реализира 14,0% ръст на приходите, -2,1% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България