УОРКИНГ ИН ПРОГРЕС | ЕООД
ЕИК, град: 203364513, София
основана: 15.01.2015
регистрация по ДДС: НЕ
КИД 2008: 4615 - Търговско посредничество с мебели, стоки за бита, железария и метални изделия
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 01.02.2025 последни финансови данни за 2021
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2020 г.
лв
Място по приходи в България за 2021 г.
388 845
Ръст/спад на приходите през 2021 г.
n.a.
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2021 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2021 г.Финансова Автономност
към 31.12.2021 г.Управление и собственост
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 388 845 | 393 881 | 98,7 % |
|
В област София (столица) | 115 256 | 116 667 | 98,8 % |
|
В община Столична | 115 256 | 116 667 | 98,8 % |
|
По код на икономическа дейност (4615) | 93 | 95 | 97,9 % |
|
Място по Заплати за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област София (столица) | n.a. | |||
В община Столична | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (4615) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2021 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | n.a. |
счетоводна печалба | -105,6% |
EBITDA | -105,6% |
общо активи | -3,1% |
Месечни Нива на Заплати за 2021 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2021 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за УОРКИНГ ИН ПРОГРЕС | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Декларация по чл.38, ал.9, т.2 от ЗСч temp_scanned_doc.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Декларация по чл.38, ал.9, т.2 от ЗСч temp_scanned_doc.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2016 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2015 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
виж всички години
Регистърни данни
WORKING IN PROGRESS LLC.
203364513
15.01.2015
без дейност - подадена декларация за липса на дейност по чл. 38, ал. 9, т. 2 от зсч
4615 - Търговско посредничество с мебели, стоки за бита, железария и метални изделия
10 000 лв
ПЕТЪР ВАЛЕНТИНОВ АСЕНОВ
-
управител
|
ПАОЛА КИАРА КАРКАНО | ИТАЛИЯ
-
управител
СУПЕРДИЗАЙН КОРП | САЩ
100%
-
едноличен собственик на капитала
Маркетинг и търговия на осветителни тела и свързаните с тях компоненти. Производство, дизайн и прототипиране на оборудване и системи за осветление. Технически консултации за осветителни тела, маркетинг, доставка и проучване за други компании. Външна и вътрешна търговия, покупка на стоки или други вещи с цел продажба в първоначален, преработен или обработен вид. Покупка, продажба и управление на недвижими имоти. Преговори, управление, промотиране и активен маркетинг на лицензионни договори, договори за авторски права, запазени марки и патенти с дизайнери, производители, брокери, посредници, дистрибутори, продавач на дребно и всички други контрагенти, свързани с индустриален дизайни масово производство. Придобиване на дялово участие в търговски дружества, както и всякаква друга стопанска дейност, която не е забранена със закон.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 15.01.2015 |
Виж История на Промените (2)
2017.10.27 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на предмет на дейност
Промяна на съдружници:
СУПЕРДИЗАЙН КОРП 100% дял
ФЕДЕРИКО КИНАЦИ 100% дял
Промяна на управители:
ПАОЛА КИАРА КАРКАНО
ФЕДЕРИКО КИНАЦИ
Промяна на предмет на дейност:
Маркетинг и търговия на осветителни тела и свързаните с тях компоненти. Производство, дизайн и прототипиране на оборудване и системи за осветление. Технически консултации за осветителни тела, маркетинг, доставка и проучване за други компании. Външна и вътрешна търговия, покупка на стоки или други вещи с цел продажба в първоначален, преработен или обработен вид. Покупка, продажба и управление на недвижими имоти. Преговори, управление, промотиране и активен маркетинг на лицензионни договори, договори за авторски права, запазени марки и патенти с дизайнери, производители, брокери, посредници, дистрибутори, продавач на дребно и всички други контрагенти, свързани с индустриален дизайни масово производство. Придобиване на дялово участие в търговски дружества, както и всякаква друга стопанска дейност, която не е забранена със закон.
Маркетинг и търговия на осветителни тела и свързаните с тях компоненти. Производство, дизайн и прототипиране на оборудване и системи за осветление. Технически консултации за осветителни тела, маркетинг, доставка и проучване за други компании. Външна и вътрешна търговия, покупка на стоки или други вещи с цел продажба в първоначален, преработен или обработен вид. Покупка, продажба и управление на недвижими имоти. Придобиване на дялово участие в търговски дружества, както и всякаква друга стопанска дейност, която не е забранена със закон.
Накратко за УОРКИНГ ИН ПРОГРЕС
УОРКИНГ ИН ПРОГРЕС ЕООД (WORKING IN PROGRESS LLC.), с ЕИК 203364513, е основана на 15.01.2015 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "без дейност - подадена декларация за липса на дейност по чл. 38, ал. 9, т. 2 от зсч" и с капитал от 10 000 лева. Представлява се от ПЕТЪР ВАЛЕНТИНОВ АСЕНОВ - Управител, ПАОЛА КИАРА КАРКАНО - Управител. Съдружници в УОРКИНГ ИН ПРОГРЕС са СУПЕРДИЗАЙН КОРП с 100% от капитала.
Дружеството е на 388 845 място по приходи в България за 2021 г., на 115256 място в област София (столица), на 115256 място в Столична и на 93 място по приходи в своята индустрия по КИД 4615 - Търговско посредничество с мебели, стоки за бита, железария и метални изделия.
За 2021 г. УОРКИНГ ИН ПРОГРЕС реализира -105,6% спад на печалбата, -105,6% спад на EBITDA, -3,1% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България