УСТРЕМ - 03 | ООД
ЕИК, град: 123638696, Овощник
основана: 24.01.2003
регистрация по ДДС: ДА - от 15.04.2003 г.
КИД 2008: 7733 - Даване под наем и оперативен лизинг на офис мебели и техника (вкл. компютри), без оператор
състояние в регистъра към 09.07.2025 последна вписана промяна на 05.03.2025 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2023 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
95 596
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
-3,0%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 95 596 | 277 019 | 34,5 % |
|
В област Стара Загора | 3 318 | 10 079 | 32,9 % |
|
В община Казанлък | 707 | 2 284 | 31,0 % |
|
По код на икономическа дейност (7733) | 8 | 29 | 27,6 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Стара Загора | n.a. | |||
В община Казанлък | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (7733) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -3,0% |
счетоводна печалба | -912,5% |
EBITDA | +34,7% |
общо активи | -2,4% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 41 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за УСТРЕМ - 03 | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет за 2023г. gfo.PDF моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет за 2022г. gfo.PDF моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2008 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2007 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Счетоводни политики към ГФО за 2007г., 2008г., 2009г., 2010г. и 2011г. моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет за 2012г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 43,8 | 41 - 46 | 41 | 44 | 43 | 43 | 44 | 44 | 42 | 44 | 45 | 46 | 45 | 45 |
2016 | 44,2 | 42 - 46 | 42 | 43 | 43 | 44 | 45 | 44 | 45 | 46 | 45 | 46 | 45 | 42 |
2015 | 38,3 | 33 - 42 | 33 | 41 | 40 | 42 | 39 | 37 | 38 | 38 | 37 | 35 | 40 | 40 |
2014 | 17,1 | 5 - 26 | 18 | 18 | 17 | 5 | 6 | 9 | 22 | 11 | 23 | 26 | 24 | 26 |
2013 | 17,6 | 8 - 22 | 8 | 9 | 11 | 19 | 20 | 22 | 22 | 21 | 21 | 20 | 19 | 19 |
2012 | 24,3 | 18 - 32 | 29 | 32 | 29 | 29 | 26 | 25 | 23 | 22 | 20 | 19 | 19 | 18 |
2011 | 55,4 | 29 - 68 | 54 | 58 | 60 | 68 | 63 | 67 | 64 | 60 | 53 | 49 | 40 | 29 |
2010 | 44,9 | 39 - 56 | 43 | 42 | 41 | 41 | 39 | 41 | 43 | 42 | 44 | 52 | 56 | 55 |
2009 | 47,3 | 42 - 52 | 49 | 48 | 47 | 48 | 49 | 49 | 52 | 51 | 46 | 42 | 44 | 43 |
2008 | 70,8 | 50 - 80 | 77 | 79 | 80 | 78 | 76 | 75 | 75 | 76 | 73 | 58 | 53 | 50 |
2007 | 77,3 | 74 - 80 | 76 | 79 | 76 | 76 | 74 | 78 | 77 | 78 | 78 | 77 | 80 | 79 |
2006 | 72,2 | 65 - 80 | 76 | 71 | 76 | 80 | 76 | 73 | 73 | 70 | 69 | 65 | 69 | 68 |
2005 | 72,0 | 56 - 80 | 56 | 59 | 72 | 77 | 74 | 73 | 75 | 80 | 77 | 73 | 76 |
виж всички години
Регистърни данни
USTREM-03 OOD
123638696
24.01.2003
действащ
7733 - Даване под наем и оперативен лизинг на офис мебели и техника (вкл. компютри), без оператор
5 000 лв
ИВЕЛИНА ДОНЧЕВА СТЕФАНОВА
-
управител
|
ДОНЧО ИВАНОВ ДОНЧЕВ
-
управител
ДОНЧО ИВАНОВ ДОНЧЕВ
80%
-
съдружник
|
АСЯ ДОНЧЕВА ИВАНОВА
10%
-
съдружник
|
ИВЕЛИНА ДОНЧЕВА 74
10%
-
съдружник
ЦЯЛОСТНО СТРОИТЕЛСТВО И РЕМОНТНИ ДЕЙНОСТИ НА СГРАДИ И СЪОРЪЖЕНИЯ, ЕЛЕКТРОННИ СЪОБЩИТЕЛНИ МРЕЖИ, ПРИСТАНИЩА, ЛЕТИЩА И МЕТРОПОЛИТЕНИ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЗВАНЕ, ПРЕНОСНИ ПРОВОДНИ /МРЕЖИ/ НА ТЕХНИЧЕСКАТА ИНФРАСТРУКТУРА, КАКТО И СЪОРЪЖЕНИЯТА КЪМ ТЯХ; ИЗГРАЖДАНЕ, РЕМОНТ И ПОДДРЪЖКА НА ВОДОПРОВОДНИ И КАНАЛИЗАЦИОННИ МРЕЖИ, ПОМПЕНИ СТАНЦИИ, ПРЕЧИСТВАТЕЛНИ СТАНЦИИ, ХИДРОТЕХНИЧЕСКИ СЪОРЪЖЕНИЯ, КОРЕКЦИИ НА РЕКИ; СТРОИТЕЛСТВО, РЕМОНТ, ЕКСПЛОАТАЦИЯ И ПОДДЪРЖАНЕ НА ПЪТИЩА И ПЪТНИ ОБЕКТИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПЪТНИ И ПОПАДАЩИ В СЕРВИТУТА НА ПЪТЯ СЪОРЪЖЕНИЯ, ТРАНСПОРТНИ ОБЕКТИ ОТ ВСЯКАКЪВ ХАРАКТЕР, КАКТО И ТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ, СВЪРЗАНА С ГОПОСОЧЕНИТЕ ВИДОВЕ РАБОТА; ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО И ДРЕБНО, ВНОС И ИЗНОС НА ЦВЕТЯ, ДЕКОРАТИВНА, ОВОЩНА РАСТИТЕЛНОСТ, ЗАЛЕНЧУЦИ И ВСИЧКИ ВИДОВЕ СЕЛСКОСТОПАНСКИ ПРОИЗВЕДЕНИЯ – РАСТИТЕЛНИ И ЖИВОТИНСКИ, ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ С ПЛАСТМАСИ, КЕРАМИКА, ПРОЕКТИРАНЕ, АРАНЖИРАНЕ, ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ЧИСТОТА НА ВЪТРЕШЕН И ВЪНШЕН ИНТЕРИОР, А ПРИ РАЗРЕШИТЕЛЕН РЕЖИМ ИЛИ ЛИЦЕНЗ – СЛЕД СЪОТВЕТНИТЕ; ПРОИЗВОДСТ...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 10.05.2013 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 13.01.2012 |
виж всички
Виж История на Промените (4)
2020.06.01 Промяна на управители
2018.02.21 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
ЦЯЛОСТНО СТРОИТЕЛСТВО И РЕМОНТНИ ДЕЙНОСТИ НА СГРАДИ И СЪОРЪЖЕНИЯ, ЕЛЕКТРОННИ СЪОБЩИТЕЛНИ МРЕЖИ, ПРИСТАНИЩА, ЛЕТИЩА И МЕТРОПОЛИТЕНИ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЗВАНЕ, ПРЕНОСНИ ПРОВОДНИ /МРЕЖИ/ НА ТЕХНИЧЕСКАТА ИНФРАСТРУКТУРА, КАКТО И СЪОРЪЖЕНИЯТА КЪМ ТЯХ; ИЗГРАЖДАНЕ, РЕМОНТ И ПОДДРЪЖКА НА ВОДОПРОВОДНИ И КАНАЛИЗАЦИОННИ МРЕЖИ, ПОМПЕНИ СТАНЦИИ, ПРЕЧИСТВАТЕЛНИ СТАНЦИИ, ХИДРОТЕХНИЧЕСКИ СЪОРЪЖЕНИЯ, КОРЕКЦИИ НА РЕКИ; СТРОИТЕЛСТВО, РЕМОНТ, ЕКСПЛОАТАЦИЯ И ПОДДЪРЖАНЕ НА ПЪТИЩА И ПЪТНИ ОБЕКТИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПЪТНИ И ПОПАДАЩИ В СЕРВИТУТА НА ПЪТЯ СЪОРЪЖЕНИЯ, ТРАНСПОРТНИ ОБЕКТИ ОТ ВСЯКАКЪВ ХАРАКТЕР, КАКТО И ТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ, СВЪРЗАНА С ГОПОСОЧЕНИТЕ ВИДОВЕ РАБОТА; ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО И ДРЕБНО, ВНОС И ИЗНОС НА ЦВЕТЯ, ДЕКОРАТИВНА, ОВОЩНА РАСТИТЕЛНОСТ, ЗАЛЕНЧУЦИ И ВСИЧКИ ВИДОВЕ СЕЛСКОСТОПАНСКИ ПРОИЗВЕДЕНИЯ – РАСТИТЕЛНИ И ЖИВОТИНСКИ, ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ С ПЛАСТМАСИ, КЕРАМИКА, ПРОЕКТИРАНЕ, АРАНЖИРАНЕ, ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ЧИСТОТА НА ВЪТРЕШЕН И ВЪНШЕН ИНТЕРИОР, А ПРИ РАЗРЕШИТЕЛЕН РЕЖИМ ИЛИ ЛИЦЕНЗ – СЛЕД СЪОТВЕТНИТЕ; ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ НА ДЕТАЙЛИ И РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ ЗА МАШИНИ, ВНОС И ИЗНОС, ТЪРГОВИЯ И С ДРУГИ СТОКИ, ТРАНСПОРТНА ДЕЙНОСТ, ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГИ, КАКТО И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ДЕЙНОСТИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА.
ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ НА ДЕТАЙЛИ И РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ ЗА МАШИНИ, ВНОС И ИЗНОС, ТЪРГОВИЯ И С ДРУГИ СТОКИ, ТРАНСПОРТНА ДЕЙНОСТ, ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГИ, КАКТО И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ДЕЙНОСТИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА. КОГАТО ИМА РАЗРЕШИТЕЛЕН РЕЖИМ - СЛЕД СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШЕНИЕ.
Накратко за УСТРЕМ - 03
УСТРЕМ - 03 ООД (USTREM-03 OOD), с ЕИК 123638696, е основана на 24.01.2003 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 313 000 лева. Представлява се от ИВЕЛИНА ДОНЧЕВА СТЕФАНОВА - Управител, ДОНЧО ИВАНОВ ДОНЧЕВ - Управител. Съдружници в УСТРЕМ - 03 са ДОНЧО ИВАНОВ ДОНЧЕВ с 80% от капитала, АСЯ ДОНЧЕВА ИВАНОВА с 10% от капитала, ИВЕЛИНА ДОНЧЕВА 74 с 10% от капитала.
Дружеството е на 95 596 място по приходи в България за 2022 г., на 3318 място в област Стара Загора, на 707 място в Казанлък и на 8 място по приходи в своята индустрия по КИД 7733 - Даване под наем и оперативен лизинг на офис мебели и техника (вкл. компютри), без оператор.
За 2023 г. УСТРЕМ - 03 реализира -3,0% спад на приходите, -912,5% спад на печалбата, 34,7% ръст на EBITDA, -2,4% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България