АЛЕКС АКАУНТИНГ | ООД
ЕИК, град: 205537885, Пловдив
основана: 25.02.2019
регистрация по ДДС: НЕ
КИД 2008: 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 08.08.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
148 790
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
+4,3%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 148 790 | 277 019 | 53,7 % |
37 800
|
В област Пловдив | 15 411 | 29 067 | 53,0 % |
2 743
|
В община Пловдив | 10 477 | 19 939 | 52,5 % |
1 756
|
По код на икономическа дейност (6920) | 2 587 | 9 320 | 27,8 % |
643
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 122 119 | 174 403 | 70,0 % |
16 668
|
В област Пловдив | 12 312 | 18 305 | 67,3 % |
943
|
В община Пловдив | 8 515 | 12 387 | 68,7 % |
672
|
По код на икономическа дейност (6920) | 4 785 | 6 379 | 75,0 % |
837
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +4,3% |
счетоводна печалба | +29,4% |
EBITDA | +29,4% |
общо активи | +30,0% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 190 |
средна брутна месечна заплата | 309 |
среден бюджет за месечна заплата | 444 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за АЛЕКС АКАУНТИНГ | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | |
---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||
17. нетен марж (%)
|
||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||
20. финансова автономност (%)
|
||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет ГФО 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет ГФО - 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - |
виж всички години
Регистърни данни
"ALEX ACCOUNTING"
205537885
25.02.2019
действащ
НЕ
6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
100 лв
КАТЯ ЗДРАВКОВА ВАСИЛЕВА - управител | КРИСТИНА ЛЮБОМИРОВА ВАСИЛЕВА - управител
КРИСТИНА ЛЮБОМИРОВА ВАСИЛЕВА 50% - съдружник | КАТЯ ЗДРАВКОВА ВАСИЛЕВА 50% - съдружник
Счетоводни услуги, организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на чл. 34 от Закона за счетоводството, ресторантъорство и хотелиерство, консултантска дейност, покупка на стоки, с цел препродажба в първоначален, преработен или обработен вид, покупка на ценни книги, внос и износ на стоки, търговско представителство, рекламни, информационни, програмни или други услуги, търговски проучвания, стоков контрол, лизинг, както и всяка друга дейност в страната и чужбина, незабранена със закон или друг нормативен акт, като за тези дейности, за които се изисква лицензионен или разрешителен режим-след издаване на лиценз или съответното разрешение
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 25.02.2019 |
Виж История на Промените (2)
2019.03.08 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
Счетоводни услуги, организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на чл. 34 от Закона за счетоводството, ресторантъорство и хотелиерство, консултантска дейност, покупка на стоки, с цел препродажба в първоначален, преработен или обработен вид, покупка на ценни книги, внос и износ на стоки, търговско представителство, рекламни, информационни, програмни или други услуги, търговски проучвания, стоков контрол, лизинг, както и всяка друга дейност в страната и чужбина, незабранена със закон или друг нормативен акт, като за тези дейности, за които се изисква лицензионен или разрешителен режим-след издаване на лиценз или съответното разрешение
Счетоводни услуги, ресторантъорство и хотелиерство, консултантска дейност, покупка на стоки, с цел препродажба в първоначален, преработен или обработен вид, покупка на ценни книги, внос и износ на стоки, търговско представителство, рекламни, информационни, програмни или други услуги, търговски проучвания, стоков контрол, лизинг, както и всяка друга дейност в страната и чужбина, незабранена със закон или друг нормативен акт, като за тези дейности, за които се изисква лицензионен или разрешителен режим-след издаване на лиценз или съответното разрешение.
Накратко за АЛЕКС АКАУНТИНГ
АЛЕКС АКАУНТИНГ ООД ("ALEX ACCOUNTING"), с ЕИК 205537885, е основана на 25.02.2019 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 100 лева. Представлява се от КАТЯ ЗДРАВКОВА ВАСИЛЕВА - Управител, КРИСТИНА ЛЮБОМИРОВА ВАСИЛЕВА - Управител. Съдружници в АЛЕКС АКАУНТИНГ са КРИСТИНА ЛЮБОМИРОВА ВАСИЛЕВА с 50% от капитала, КАТЯ ЗДРАВКОВА ВАСИЛЕВА с 50% от капитала.
Дружеството е на 148 790 място по приходи в България за 2022 г., на 15411 място в област Пловдив, на 10477 място в Пловдив и на 2 587 място по приходи в своята индустрия по КИД 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации.
Средномесечната нетна работна заплата в АЛЕКС АКАУНТИНГ за 2022 г. е в размер на 190 лв, което му отрежда 122 119 място по заплати в България за 2022 г., на 12312 място в област Пловдив, на 8515 място в община Пловдив и 4 785 по КИД - 6920.
За 2022 г. АЛЕКС АКАУНТИНГ реализира 4,3% ръст на приходите, 29,4% ръст на печалбата, 29,4% ръст на EBITDA, 30,0% ръст на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България