АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ | ООД
ЕИК, град: 124611549, Добрич
основана: 27.01.2003
регистрация по ДДС: ДА - от 05.04.2005 г.
КИД 2008: 8559 - Други образователни дейности, некласифицирани другаде
публични контакти: натисни тук
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 08.10.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
123 567
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
-1,1%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
МИГЛЕНА КОЛЕВА КИРОВА - управителФинансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 123 567 | 277 019 | 44,6 % |
23 777
|
В област Добрич | 2 171 | 5 156 | 42,1 % |
655
|
В община Добрич | 1 301 | 3 239 | 40,2 % |
318
|
По код на икономическа дейност (8559) | 258 | 1 600 | 16,1 % |
23
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 110 330 | 174 403 | 63,3 % |
-66 769
|
В област Добрич | 1 734 | 3 081 | 56,3 % |
-1 189
|
В община Добрич | 1 101 | 1 913 | 57,6 % |
-790
|
По код на икономическа дейност (8559) | 612 | 1 014 | 60,4 % |
-393
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -1,1% |
счетоводна печалба | 0,0 % |
EBITDA | 0,0 % |
общо активи | +0,6% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 250 |
средна брутна месечна заплата | 376 |
среден бюджет за месечна заплата | 511 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Годишен финансов отчет ОПР и Баланс- 2022-Авангард.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет - Баланс моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет -ОПР моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
за 2004 г. моля изчакайте 5-15 секунди за 2007 г. моля изчакайте 5-15 секунди за 2006 г. моля изчакайте 5-15 секунди за 2008 г. моля изчакайте 5-15 секунди за 2005 г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 4
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 8,5 | 6 - 10 | 9 | 9 | 9 | 10 | 9 | 9 | 9 | 8 | 8 | 8 | 8 | 6 |
2016 | 6,9 | 4 - 10 | 7 | 7 | 5 | 5 | 5 | 4 | 6 | 6 | 10 | 10 | 9 | 9 |
2015 | 4,7 | 4 - 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2014 | 4,3 | 3 - 6 | 5 | 4 | 6 | 6 | 6 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 |
2013 | 3,1 | 3 - 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 |
2012 | 3,1 | 3 - 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2011 | 3,1 | 3 - 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2010 | 6,6 | 3 - 36 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 36 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 |
2009 | 5,0 | 4 - 7 | 5 | 5 | 7 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
2008 | 7,6 | 5 - 10 | 6 | 6 | 6 | 7 | 8 | 10 | 10 | 10 | 10 | 6 | 7 | 5 |
2007 | 9,4 | 7 - 12 | 8 | 9 | 11 | 12 | 12 | 11 | 10 | 9 | 9 | 7 | 8 | 7 |
2006 | 8,2 | 6 - 11 | 6 | 7 | 7 | 7 | 9 | 9 | 8 | 8 | 8 | 8 | 10 | 11 |
2005 | 9,2 | 4 - 17 | 4 | 4 | 4 | 12 | 12 | 13 | 13 | 14 | 17 | 5 | 6 | 6 |
виж всички години
Регистърни данни
AVANGARD PERSONAL KONSULTING
124611549
27.01.2003
действащ
8559 - Други образователни дейности, некласифицирани другаде
5 000 лв
МИГЛЕНА КОЛЕВА КИРОВА - управител
МИГЛЕНА КОЛЕВА КИРОВА 50% - съдружник | ГАБРИЕЛА ПАВЛОВА ПИСАНОВА 50% - съдружник
ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И НАЕМАНЕ НА РАБОТА В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА. КОНСУЛТИРАНЕ ПО НАЕМАНЕ НА РАБОТНИЦИ И СЛУЖИТЕЛИ И ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛА. ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ НА ЗЕЗРАБОТНИ И ЗАЕТИ ЛИЦА ЗА АКТИВНО ТЪРСЕНЕ НА РАБОТА И АДАПТИРАНЕ В ПАЗАРНИТЕ УСЛОВИЕ. ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ ПО КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНЦИИ. ПРОФЕСИОНАЛНО ОРИЕНТИРАНЕ, КОНСУЛТИРАНЕ, ОБУЧЕНИЕ И ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ. КОНСУЛТИРАНЕ ЗА КАРИЕРНО РАЗВИТИЕ. ТРУДОВО-ПРАВНИ КОНСУЛТАЦИИ И ЗАЩИТА. ПСИХОЛОГИЧЕСКО КОНСУЛТИРАНЕ. ПРОУЧВАНЕ НА ПАЗАРИ И ИЗСЛЕДВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ. КОНСУЛТАЦИИ ПО УПРАВЛЕНИЕ И СТОПАНСКА ДЕЙНОСТ. КОНСУЛТИРАНЕ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ. КОНСУЛТИРАНЕ ПО РАЗРАБОТВАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ЕВРОПЕЙСКИ И ДРУГИ СТАНДАРТИ. КОНСУЛТИРАНЕ ПО РАЗРАБОТВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ.ОРГАНИЗИРАНЕ НА БИЗНЕС ФОРУМИ, ПАНАИРИ И ИЗЛОЖБИ. ИЗГРАЖДАНЕ, ЕКСПЛОАТАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЕКТИ СЪС СОЦИАЛНО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ. ОБРАЗОВАТЕЛНИ УСЛУГИ В ОБЛАСТТА НА ФОРМАЛНОТ...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 13.05.2015 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 28.10.2010 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 21.08.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (5)
2019.12.31 Промяна на съдружници, Промяна на управители
Промяна на съдружници:
ГАБРИЕЛА ПАВЛОВА ПАВЛОВА 50% дял
ПАВЕЛ ГАВРАИЛОВ ПАВЛОВ 50% дял
Промяна на управители:
ПАВЕЛ ГАВРАИЛОВ ПАВЛОВ
2015.05.13 Промяна на адрес
Промяна на адрес:
област Добрич, Добрич 9300, бул. Русия 2-Е
област Добрич, Добрич 9300, жк ДРУЖБА бл. 34 вх.А ет.8 ап.21
2010.10.28 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на предмет на дейност
Промяна на съдружници:
ПАВЕЛ ГАВРАИЛОВ ПАВЛОВ 50% дял
МИГЛЕНА КОЛЕВА КИРОВА 50% дял
ИВЕЛИНА ПЕТРОВА КРЪСТЕВА 20% дял
ПАВЕЛ ГАВРАИЛОВ ПАВЛОВ 40% дял
МИГЛЕНА КОЛЕВА КИРОВА 40% дял
Промяна на управители:
ИВЕЛИНА ПЕТРОВА КРЪСТЕВА
Промяна на предмет на дейност:
ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И НАЕМАНЕ НА РАБОТА В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА. КОНСУЛТИРАНЕ ПО НАЕМАНЕ НА РАБОТНИЦИ И СЛУЖИТЕЛИ И ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛА. ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ НА ЗЕЗРАБОТНИ И ЗАЕТИ ЛИЦА ЗА АКТИВНО ТЪРСЕНЕ НА РАБОТА И АДАПТИРАНЕ В ПАЗАРНИТЕ УСЛОВИЕ. ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ ПО КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНЦИИ. ПРОФЕСИОНАЛНО ОРИЕНТИРАНЕ, КОНСУЛТИРАНЕ, ОБУЧЕНИЕ И ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ. КОНСУЛТИРАНЕ ЗА КАРИЕРНО РАЗВИТИЕ. ТРУДОВО-ПРАВНИ КОНСУЛТАЦИИ И ЗАЩИТА. ПСИХОЛОГИЧЕСКО КОНСУЛТИРАНЕ. ПРОУЧВАНЕ НА ПАЗАРИ И ИЗСЛЕДВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ. КОНСУЛТАЦИИ ПО УПРАВЛЕНИЕ И СТОПАНСКА ДЕЙНОСТ. КОНСУЛТИРАНЕ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ. КОНСУЛТИРАНЕ ПО РАЗРАБОТВАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА ЕВРОПЕЙСКИ И ДРУГИ СТАНДАРТИ. КОНСУЛТИРАНЕ ПО РАЗРАБОТВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ.ОРГАНИЗИРАНЕ НА БИЗНЕС ФОРУМИ, ПАНАИРИ И ИЗЛОЖБИ. ИЗГРАЖДАНЕ, ЕКСПЛОАТАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЕКТИ СЪС СОЦИАЛНО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ. ОБРАЗОВАТЕЛНИ УСЛУГИ В ОБЛАСТТА НА ФОРМАЛНОТО И НЕФОРМАЛНОТО ОБРАЗОВАНИЕ. ЕЗИКОВИ ПРЕВОДИ. УВЕСЕЛИТЕЛНО И СПОРТНА ДЕЙНОСТ. ТУРИСТИЧЕСКА, ТУРОПЕРАТОРСКА И АГЕНТСКА ДЕЙНОСТ. ПОКУПКА НА СТОКИ И ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ОБРАБОТЕН ИЛИ ПРЕРАБОТЕН ВИД, В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА. ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ НА ДВИЖИМА И НЕДВИЖИМА СОБСТВЕНОСТ. ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, КОМИСИОННИ СДЕЛКИ. ТРАНСПОРТНИ И СПЕДИЦИОННИ СДЕЛКИ. ПРОИЗВОДСТВО НА ВСЯКАКЪВ ВИД ПРОМИШЛЕНИ И СЕЛСКОСТОПАНСКИ СТОКИ И ТЯХНАТА ПРОДАЖБА В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА. СЕРВИЗНИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ.
ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И НАЕМАНЕ НА РАБОТА В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА, КОНСУЛТИРАНЕ ПО НАЕМАНЕ НА РАБОТНИЦИ И СЛУЖИТЕЛИ И ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛА, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ НА БЕЗРАБОТНИ И ЗАЕТИ ЗА АКТИВНО ТЪРСЕНЕ НА РАБОТА И АДАПТИРАНЕ В ПАЗАРНИТЕ УСЛОВИЯ, ПРОФЕСИОНАЛНО ОРИЕНТИРАНЕ, КОНСУЛТИРАНЕ, ОБУЧЕНИЕ И ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ, С ЦЕЛ РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПЕЧАЛБИ, ТРУДОВО-ПРАВНИ КОНСУЛТАЦИИ И ЗАЩИТА, ПСИХОЛОГИЧЕСКО КОНСУЛТИРАНЕ, ПРОУЧВАНЕ НА ПАЗАРИ И ИЗСЛЕДВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ, КОНСУЛТАЦИИ ПО УПРАВЛЕНИЕ И СТОПАНСКА ДЕЙНОСТ, ПОКУПКА НА СТОКИ И ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ОБРАБОТЕН ИЛИ ПРЕРАБОТЕН ВИД В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, КОМИСИОННИ СДЕЛКИ, ТРАНСПОРТНИ И СПЕДИЦИОННИ СДЕЛКИ, ПРОИЗВОДСТВО НА ВСЯКАКЪВ ВИД ПРОМИШЛЕНИ И СЕЛСКОСТОПАНСКИ СТОКИ И ТЯХНАТА ПРОДАЖБА В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА, СЕРВИЗНИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ.
2008.08.21 Промяна на съдружници, Промяна на управители
Промяна на съдружници:
ИВЕЛИНА ПЕТРОВА КРЪСТЕВА 20% дял
ПАВЕЛ ГАВРАИЛОВ ПАВЛОВ 40% дял
МИГЛЕНА КОЛЕВА КИРОВА 40% дял
ПАВЕЛ ГАВРАИЛОВ ПАВЛОВ 50% дял
ВАЛЕНТИН ЙОВЧЕВ КИРОВ 50% дял
Промяна на управители:
ИВЕЛИНА ПЕТРОВА КРЪСТЕВА
МИГЛЕНА КОЛЕВА КИРОВА
Накратко за АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ
АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ ООД (AVANGARD PERSONAL KONSULTING), с ЕИК 124611549, е основана на 27.01.2003 г. и е свързана с 4 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от МИГЛЕНА КОЛЕВА КИРОВА - Управител. Съдружници в АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ са МИГЛЕНА КОЛЕВА КИРОВА с 50% от капитала, ГАБРИЕЛА ПАВЛОВА ПИСАНОВА с 50% от капитала.
Дружеството е на 123 567 място по приходи в България за 2022 г., на 2171 място в област Добрич, на 1301 място в Добрич и на 258 място по приходи в своята индустрия по КИД 8559 - Други образователни дейности, некласифицирани другаде.
Средномесечната нетна работна заплата в АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ за 2022 г. е в размер на 250 лв, което му отрежда 110 330 място по заплати в България за 2022 г., на 1734 място в област Добрич, на 1101 място в община Добрич и 612 по КИД - 8559.
За 2022 г. АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ реализира -1,1% спад на приходите, 0% ръст на печалбата, 0% ръст на EBITDA, 0,6% ръст на активите.
Съдружия
Дъщерни Дружества - 1 (в които АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ има над 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 50% | БЕСТРЕЙНИНГ | ООД | Добрич | действащ | ||||
АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ | ООД | Добрич | действащ - дружество майка |
Асоциирани Дружества - 2 (в които АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ има под 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата | ||||||
1 | 50% | БЕСТРЕЙНИНГ | ООД | Добрич | действащ | ||||
2 | 34% | БЕА ТРЕЙНИНГ | ДЗЗД | гр. Добрич | |
Понастоящем в Съдружие със - 3 лица
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | съдружник (наименование, п. форма, седалище, статус / физическо лице) |
в дружество (наименование, п. форма, седалище, статус) |
---|---|---|---|---|
1 | 50% | СИРМА - КОНСУЛТИНГ ЕООД | БЕСТРЕЙНИНГ | ООД | Добрич | действащ | |
2 | 33% | БАЛКАН ПРО ТРАВЕЛ ЕООД | БЕА ТРЕЙНИНГ | ДЗЗД | гр. Добрич | | |
3 | 33% | ЕУРОКС ПРОМАРК КОНСУЛТИНГ | БЕА ТРЕЙНИНГ | ДЗЗД | гр. Добрич | |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България