БАЯТИ КОНСУЛТ | ООД
ЕИК, град: 831739883, София
основана: 15.08.1995
регистрация по ДДС: НЕ
КИД 2008: 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 28.09.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2019 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
255 547
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
+25,0%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 255 547 | 277 019 | 92,2 % |
|
В област София (столица) | 83 512 | 90 178 | 92,6 % |
|
В община Столична | 83 512 | 90 178 | 92,6 % |
|
По код на икономическа дейност (6920) | 8 709 | 9 320 | 93,4 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област София (столица) | n.a. | |||
В община Столична | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (6920) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +25,0% |
счетоводна печалба | -133,3% |
EBITDA | -137,5% |
общо активи | +23,5% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за БАЯТИ КОНСУЛТ | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Декларация по чл.38, ал.9, т.2 от ЗСч моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет-2022 г. Scan.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2008 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2016 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2015 | 2,1 | 2 - 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2014 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2013 | 2,8 | 2 - 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2012 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2011 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2010 | 3,4 | 2 - 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 |
2009 | 5,0 | 5 - 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2008 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2007 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2006 | 4,4 | 4 - 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 |
2005 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
виж всички години
Регистърни данни
BAYATI CONSULT
831739883
15.08.1995
без дейност - подадена декларация за липса на дейност по чл. 38, ал. 9, т. 2 от зсч
НЕ
6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
15 100 лв
ХУДАИР АБАС АЛБАЯТИ
-
управител
|
ЕЛИ ИВАНОВА ДИМИТРОВА
-
управител
ХУДАИР АБАС АЛБАЯТИ
99,34%
-
съдружник
|
ЕЛИ ИВАНОВА ДИМИТРОВА
0,66%
-
съдружник
Организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на счетоводните стандарти и регулации, консултации по данъчно облагане, трудови отношения, осигуряване и корпоративни и персонални финанси, изготвяне на документи в приложение на данъчното законодателство, анализи и бизнес оценки на стопански единици, проучване за изпълнимост на бизнес проекти, консултации по управление на малки и средни стопански единици, управление на дейности, активи и имоти, изготвяне и предлагане на инвестиционни възможности, представляване на физически и юридически лица пред държавните и общински данъчни и финансови администрации, посредническа дейност по бизнес услуги, посредническа дейност по подбора на персонала, професионално обучение и преквалификация по бизнес отчетност, услуги и развитие, преводачески услуги както и всички други бизнес услуги, посредничества и дейности, незабранени от закона.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 26.07.2013 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 22.10.2012 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 24.08.2012 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 11.11.2009 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 18.05.2009 |
виж всички
Виж История на Промените (9)
2018.10.11 Промяна на управители
2018.09.01 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
Организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на счетоводните стандарти и регулации, консултации по данъчно облагане, трудови отношения, осигуряване и корпоративни и персонални финанси, изготвяне на документи в приложение на данъчното законодателство, анализи и бизнес оценки на стопански единици, проучване за изпълнимост на бизнес проекти, консултации по управление на малки и средни стопански единици, управление на дейности, активи и имоти, изготвяне и предлагане на инвестиционни възможности, представляване на физически и юридически лица пред държавните и общински данъчни и финансови администрации, посредническа дейност по бизнес услуги, посредническа дейност по подбора на персонала, професионално обучение и преквалификация по бизнес отчетност, услуги и развитие, преводачески услуги както и всички други бизнес услуги, посредничества и дейности, незабранени от закона.
Организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на счетоводната регулация и признатите счетоводни стандарти и стандартите за финансово отчитане, планиране и консултации по корпоративно и персонално данъчно облагане, планиране и консултации по трудови отношения и социално и здравно осигуряване, планиране и консултации по корпоративни и персонални финанси,стопански анализи,изследвания и консултации включително стопански анализи на дейности на бизнес единици и бизнес условия , изготване на бизнес план, проучване за изпълнимост на бизнес обекти, подготовка и изграждането и продажба на бизнес обекти за инвеститори, консултации по управление на обекти на малки и средни единици включително консултации по управление на финансова и инвестиционна и оперативна дейност на бизнес единици, оценка на стопанското изпълнение и бизнес оценка на малки и средни единици, професионално обучение и преквалификация по бизнес услуги и развитие, управление на активи и имоти, представляване на физически и юридически лица пред държавните и общински финансови админстрации, преводачески услуги на бизнес документи, посредническа дейност по подбора на персонала, както и всички други бизнес услуги и посредничества и дейности, незабранени със закон.
2013.07.26 Промяна на съдружници, Промяна на предмет на дейност, Промяна на легалната форма, Промяна на капитала
Промяна на съдружници:
ЕЛИ ИВАНОВА ДИМИТРОВА 0,7% дял
ХУДАИР АБАС АЛБАЯТИ 99,3% дял
ХУДАИР АБАС АЛБАЯТИ 100% дял
Промяна на предмет на дейност:
Организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на счетоводната регулация и признатите счетоводни стандарти и стандартите за финансово отчитане, планиране и консултации по корпоративно и персонално данъчно облагане, планиране и консултации по трудови отношения и социално и здравно осигуряване, планиране и консултации по корпоративни и персонални финанси,стопански анализи,изследвания и консултации включително стопански анализи на дейности на бизнес единици и бизнес условия , изготване на бизнес план, проучване за изпълнимост на бизнес обекти, подготовка и изграждането и продажба на бизнес обекти за инвеститори, консултации по управление на обекти на малки и средни единици включително консултации по управление на финансова и инвестиционна и оперативна дейност на бизнес единици, оценка на стопанското изпълнение и бизнес оценка на малки и средни единици, професионално обучение и преквалификация по бизнес услуги и развитие, управление на активи и имоти, представляване на физически и юридически лица пред държавните и общински финансови админстрации, преводачески услуги на бизнес документи, посредническа дейност по подбора на персонала, както и всички други бизнес услуги и посредничества и дейности, незабранени със закон.
Организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на счетоводната регулация и признатите счетоводни стандарти и стандартите за финансово отчитане, планиране и консултации по корпоративно и персонално данъчно облагане, планиране и консултации по трудови отношения и социално и здравно осигуряване , планиране и консултации по корпоративни и персонални финанси, стопански анализи и изследвания и консултации, изготване на бизнес план , проучване за изпълнимост на бизнес проекти, консултации по управление на проекти на малки и средни единици,оценка на стопанското изпълнение и бизнес оценка на малки и средни единици,професионално обучение и преквалификация по бизнес услуги и развитие, управление на активи и имоти , представляване на физически и юридически лица пред финансови и митнически служби, преводачески услуги, посредническа дейност по подбора на персонала, както и всяка друга бизнес услуга,посредничество и дейности, незабранени със закон
Промяна на легалната форма:
Дружество с ограничена отговорност
Еднолично дружество с ограничена отговорност
Промяна на капитала:
15 100 лв.
15 000 лв.
2012.10.22 Промяна на предмет на дейност, Промяна на адрес
Промяна на предмет на дейност:
Организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на счетоводната регулация и признатите счетоводни стандарти и стандартите за финансово отчитане, планиране и консултации по корпоративно и персонално данъчно облагане, планиране и консултации по трудови отношения и социално и здравно осигуряване , планиране и консултации по корпоративни и персонални финанси, стопански анализи и изследвания и консултации, изготване на бизнес план , проучване за изпълнимост на бизнес проекти, консултации по управление на проекти на малки и средни единици,оценка на стопанското изпълнение и бизнес оценка на малки и средни единици,професионално обучение и преквалификация по бизнес услуги и развитие, управление на активи и имоти , представляване на физически и юридически лица пред финансови и митнически служби, преводачески услуги, посредническа дейност по подбора на персонала, както и всяка друга бизнес услуга,посредничество и дейности, незабранени със закон
Организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети на физически и юридически лица по реда на счетоводната регулация и признати счетоводните стандарти и стандартите за финансово отчитане, икономически анализи, изследвания и консултации, проучване за изпълнимост на бизнес проекти, изготвяне на бизнес проекти, изготвяне на бизнес модели на нововъзникнали бизнес единици, планиране и изпълнение на организационни структури и консултации по управление на проекти на малки и средни единици, професионално обучение и преквалификация по бизнес услуги и развитие, планиране и консултации по корпоративно и персонални финанси, планиране и консултации по социално и здравно осигуряване, оценка на стопанското изпълнение на бизнес единици, управление на активи, представляване на физически и юридически лица пред финансови служби, преводаческа дейност, посредническа дейност по подбора на персонала, както и всяка друга бизнес услуга и бизнес посредничество, незабранени със закон.
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1309, район Възраждане, ул. ПЕРНИК 97-99, ап. 3
област София (столица), София 1309, район Възраждане, район ВЪЗРАЖДАНЕ, ул.ПЕРНИК 97-99, ап. 3
2012.08.24 Промяна на предмет на дейност, Промяна на адрес
Промяна на предмет на дейност:
Организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети на физически и юридически лица по реда на счетоводната регулация и признати счетоводните стандарти и стандартите за финансово отчитане, икономически анализи, изследвания и консултации, проучване за изпълнимост на бизнес проекти, изготвяне на бизнес проекти, изготвяне на бизнес модели на нововъзникнали бизнес единици, планиране и изпълнение на организационни структури и консултации по управление на проекти на малки и средни единици, професионално обучение и преквалификация по бизнес услуги и развитие, планиране и консултации по корпоративно и персонални финанси, планиране и консултации по социално и здравно осигуряване, оценка на стопанското изпълнение на бизнес единици, управление на активи, представляване на физически и юридически лица пред финансови служби, преводаческа дейност, посредническа дейност по подбора на персонала, както и всяка друга бизнес услуга и бизнес посредничество, незабранени със закон.
ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПО РЕДА НА СЧЕТОВОДНИТЕ ЗАКОНА И СТАНДАРТИ, ИКОНОМИЧЕСКИ КОНСУЛТАЦИИ, ДАНЪЧНО ПЛАНИРАНЕ, УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ, ПРЕДСТАВЛЯВАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПРЕД ФИНАНСОВИ СЛУЖБИ, ПРЕВОДАЧЕСКА ДЕЙНОСТ, ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ПОДБОРА НА ПЕРСОНАЛА, АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНИ УСЛУГИ, КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ, НЕЗАБРАНЕНА СЪС ЗАКОН.
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1309, район Възраждане, район ВЪЗРАЖДАНЕ, ул.ПЕРНИК 97-99, ап. 3
област София (столица), София 1309, район ВЪЗРАЖДАНЕ, ул.ПЕРНИК 97-99, ап. 3
2009.11.18 Промяна на адрес
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1309, район ВЪЗРАЖДАНЕ, ул.ПЕРНИК 97-99, ап. 3
област София (столица), София 1309, район Възраждане, ПЕРНИК 97-99, ап. 3
2009.11.11 Промяна на адрес, Промяна на капитала
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1309, район Възраждане, ПЕРНИК 97-99, ап. 3
област София (столица), София 1606, ул. СВЕТИ ИВАН РИЛСКИ 10, вх. А, ап. 7
Промяна на капитала:
15 000 лв.
5 050 лв.
2008.11.14 Промяна на наименованието, Промяна на предмет на дейност, Промяна на адрес
Промяна на наименованието:
БАЯТИ КОНСУЛТ
БАЯТИ И КО.
Промяна на предмет на дейност:
ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПО РЕДА НА СЧЕТОВОДНИТЕ ЗАКОНА И СТАНДАРТИ, ИКОНОМИЧЕСКИ КОНСУЛТАЦИИ, ДАНЪЧНО ПЛАНИРАНЕ, УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ, ПРЕДСТАВЛЯВАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПРЕД ФИНАНСОВИ СЛУЖБИ, ПРЕВОДАЧЕСКА ДЕЙНОСТ, ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ПОДБОРА НА ПЕРСОНАЛА, АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНИ УСЛУГИ, КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ, НЕЗАБРАНЕНА СЪС ЗАКОН.
СЧЕТОВОДНИ-ФИНАНСОВИ УСЛУГИ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА, ИКОНОМИЧЕСКИ КОНСУЛТАЦИИ, ДАНЪЧНО ПЛАНИРАНЕ, УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ, ПРЕДСТАВЛЯВАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ПРЕД ФИНАНСОВИ СЛУЖБИ, ПРЕВОДНИ УСЛУГИ И ЛЕГАЛИЗАЦИЯ НА ДОКУМЕНТИ, АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНИ УСЛУГИ, КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ, НЕЗАБРАНЕНА СЪС ЗАКОН.
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1606, ул. СВЕТИ ИВАН РИЛСКИ 10, вх. А, ап. 7
област София (столица), София 1660, район Красно село, ул. ИВАН РИЛСКИ 10, вх. А, ап. 7
Накратко за БАЯТИ КОНСУЛТ
БАЯТИ КОНСУЛТ ООД (BAYATI CONSULT), с ЕИК 831739883, е основана на 15.08.1995 г. и е свързана с 3 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "без дейност - подадена декларация за липса на дейност по чл. 38, ал. 9, т. 2 от зсч" и с капитал от 15 100 лева. Представлява се от ХУДАИР АБАС АЛБАЯТИ - Управител, ЕЛИ ИВАНОВА ДИМИТРОВА - Управител. Съдружници в БАЯТИ КОНСУЛТ са ХУДАИР АБАС АЛБАЯТИ с 99,3% от капитала, ЕЛИ ИВАНОВА ДИМИТРОВА с 0,7% от капитала.
Дружеството е на 255 547 място по приходи в България за 2022 г., на 83512 място в област София (столица), на 83512 място в Столична и на 8 709 място по приходи в своята индустрия по КИД 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации.
За 2022 г. БАЯТИ КОНСУЛТ реализира 25,0% ръст на приходите, -133,3% спад на печалбата, -137,5% спад на EBITDA, 23,5% ръст на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 3 (дружества със същия мажоритарен собственик - ХУДАИР АБАС АЛБАЯТИ)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | |||||
2 | 100% | |||||
3 | 99,34% |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България