ЦЕНТЪР ЗА БИЗНЕС И КУЛТУРА | АД
ЕИК, град: 834023049, Добрич
основана: 17.01.1994
регистрация по ДДС: ДА - от 27.10.1998 г.
КИД 2008: 6820 - Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 23.07.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
86 878
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
+8,6%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
ТОДОР КОЛЕВ РАДЕВ - съвет на директорите КЛАРА НИКОЛОВА ДИМИТРОВА - съвет на директорите ЛЪЧЕЗАР РОСЕНОВ ГЕОРГИЕВ - съвет на директорите СВЕТЛОЗАР ДИМИТРОВ СТОЯНОВ - съвет на директорите ГАЛИНА НЕДЯЛКОВА МИТЕВА - съвет на директорите СВЕТЛОЗАР ДИМИТРОВ СТОЯНОВ - представител ТОДОР КОЛЕВ РАДЕВ - представителСобственост:
МЕЖДУНАРОДЕН КОЛЕЖ 58,63% - акционер ОБЩИНА ГРАД ДОБРИЧ 41,28% - акционер СДРУЖЕНИЕ ТЪРГОВСКО ПРОМИШЛЕНА ПАЛАТА 0,06% - акционер ЕОС - ХОЛДИНГ 0,03% - акционер МИРЕЛА 0,01% - акционерДействителни собственици:
ТОДОР КОЛЕВ РАДЕВ - Действителен собственик, физическо лице ОБЩИНА ДОБРИЧКА - Юридическо лице или друго правно образувание, чрез което пряко се упражнява контрол ЙОРДАН ТОШКОВ ЙОРДАНОВ - Представители на юридическо лице или друго правно образувание, чрез което пряко се упражнява контролФинансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 86 878 | 277 019 | 31,4 % |
17 759
|
В област Добрич | 1 473 | 5 156 | 28,6 % |
508
|
В община Добрич | 869 | 3 239 | 26,8 % |
221
|
По код на икономическа дейност (6820) | 2 674 | 11 940 | 22,4 % |
273
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 68 220 | 174 403 | 39,1 % |
5 603
|
В област Добрич | 1 022 | 3 081 | 33,2 % |
76
|
В община Добрич | 634 | 1 913 | 33,1 % |
31
|
По код на икономическа дейност (6820) | 2 499 | 4 182 | 59,8 % |
312
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +8,6% |
счетоводна печалба | +59,1% |
EBITDA | +15,1% |
общо активи | +2,2% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 486 |
средна брутна месечна заплата | 638 |
среден бюджет за месечна заплата | 773 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ЦЕНТЪР ЗА БИЗНЕС И КУЛТУРА | АД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Годишен финансов отчет ГФО 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет ГФО 2022 (2).pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 4
файла
|
2021 |
Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Одиторски доклад моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2020 |
Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Доклад на независимя одитор моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2019 |
Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди Доклад на независимя одитор моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди доклад на одитор моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2016 |
доклад на одитор моля изчакайте 5-15 секунди доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди приложение моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 3
файла
|
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2014 |
Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2013 |
Годишен доклад на управителния орган моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2008 моля изчакайте 5-15 секунди доклад на управителния орган 2008 моля изчакайте 5-15 секунди 2007 г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 7,3 | 6 - 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 7 | 7 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 |
2016 | 6,7 | 4 - 8 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
2015 | 3,8 | 3 - 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2014 | 3,2 | 3 - 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2013 | 2,4 | 2 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2012 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2011 | 2,1 | 2 - 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
2010 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2009 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2008 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2007 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2006 | 3,1 | 3 - 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
2005 | 3,5 | 3 - 7 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 7 | 3 |
виж всички години
Регистърни данни
TSENTAR ZA BIZNES I KULTURA AD
834023049
17.01.1994
действащ
6820 - Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти
172 960 лв
ТОДОР КОЛЕВ РАДЕВ - съвет на директорите | КЛАРА НИКОЛОВА ДИМИТРОВА - съвет на директорите | ЛЪЧЕЗАР РОСЕНОВ ГЕОРГИЕВ - съвет на директорите | СВЕТЛОЗАР ДИМИТРОВ СТОЯНОВ - съвет на директорите | ГАЛИНА НЕДЯЛКОВА МИТЕВА - съвет на директорите | СВЕТЛОЗАР ДИМИТРОВ СТОЯНОВ - представител | ТОДОР КОЛЕВ РАДЕВ - представител
МЕЖДУНАРОДЕН КОЛЕЖ 58,63% - акционер | ОБЩИНА ГРАД ДОБРИЧ 41,28% - акционер | СДРУЖЕНИЕ ТЪРГОВСКО ПРОМИШЛЕНА ПАЛАТА 0,06% - акционер | ЕОС - ХОЛДИНГ 0,03% - акционер | МИРЕЛА 0,01% - акционер
ТОДОР КОЛЕВ РАДЕВ - Действителен собственик, физическо лице | ОБЩИНА ДОБРИЧКА - Юридическо лице или друго правно образувание, чрез което пряко се упражнява контрол | ЙОРДАН ТОШКОВ ЙОРДАНОВ - Представители на юридическо лице или друго правно образувание, чрез което пряко се упражнява контрол
ПОКУПКА. ПРОДАЖБА И УПРАВЛЕНИЕ НА ЦЕННИ КНИЖА /АКЦИИ, ОБЛИГАЦИИ/, ИЗВЪРШВАНЕ НА СДЕЛКИ С ВАЛУТА СЛЕД СЪОТВЕТНО РАЗРЕШЕНИЕ, КОМИСИОННИ И ПОСРЕДНИЧЕСКИ СДЕЛКИ ПО УПРАВЛЕНИЕТО НА ФОНДОВЕ ЗА ИНВЕСТИРАНЕ НА КАПИТАЛ, ПРИДОБИВАНЕ, УПРАВЛЕНИЕ, ОЦЕНКА И ПРОДАЖБА НА УЧАСТИЯ В БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ ДРУЖЕСТВА, МОБИЛИЗИРАНЕ И РЕАЛИЗИРАНЕ НА КОНКРЕТНИ ПРОЕКТИ В ПРОЦЕСА НА ПРИВАТИЗАЦИЯ, ПОДГОТОВКА, ОРГАНИЗАЦИЯ, НАБИРАНЕ, ОЦЕНКА И УПРАВЛЕНИЕ НА ИНВЕСТИЦИОННИ РЕСУРСИ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА БИЗНЕС УСЛУГИ, БИЗНЕС КОНТАКТИ МЕЖДУ ФИРМИ В СТРАНАТА И ЦЕЛИЯ СВЯТ, ОБСЪЖДАНЕ НА ЗНАЧИМИ ПРОЕКТИ, ПРОВЕЖДАНЕ НА ТЪРГОВЕ НА БОРСИТЕ, ЕФЕКТИВНО ФУНКЦИОНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКАТА ПАЛАТА И ДРУГИ КОНТАКТИ МЕЖДУ УЧЕНИ И БИЗНЕСМЕНИ, ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ, ТЪРГОВСКА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ ПО АБОНАМЕНТ, МАРКЕТИНГОВИ ПРОУЧВАНИЯ ПО ЗАЯВКИ, ОБУЧЕНИЕ С НАШИ И ЧУЖДИ ПРЕПОДАВАТЕЛИ, ТЪРГОВСКИ И МИТНИЧЕСКИ КОНСУЛТАЦИИ, ПЪЛНО СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ, ПРОВЕЖДАНЕ НА ПАНАИРИ, ИЗЛОЖБИ, СЕМИНАРИ И РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ, СЕКРЕТАРСКИ, ПРЕВОДАЧЕСКИ И ДРУГИ УСЛУ...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 11.08.2008 |
Актуален учредителен акт УСТАВ моля изчакайте 5-15 секунди |
от 28.03.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (10)
2024.07.23 Промяна на управители
2022.04.29 Промяна на съдружници
2021.06.16 Промяна на съдружници
Промяна на съдружници:
МЕЖДУНАРОДЕН КОЛЕЖ ООД 58,6% дял
МИРЕЛА 0,0% дял
МЕЖДУНАРОДЕН КОЛЕЖ 41,3% дял
ЕЙЧ ВИ БИ БАНК БИОХИМ 17,3% дял
2020.07.23 Промяна на управители
Промяна на управители:
СВЕТЛОЗАР ДИМИТРОВ СТОЯНОВ
КАМЕН ВАЛЕНТИНОВ КИРОВ
КРАСИМИР ХРИСТОВ НИКОЛОВ
ПАВЕЛ ГАВРАИЛОВ ПАВЛОВ
2016.06.06 Промяна на управители
Промяна на управители:
ЛЪЧЕЗАР РОСЕНОВ ГЕОРГИЕВ
ПАВЕЛ ГАВРАИЛОВ ПАВЛОВ
ГЕРМАН ДИМИТРОВ ГЕРМАНОВ
ГЕОРГИ ИВАНОВ АТАНАСОВ
2012.06.12 Промяна на управители
Промяна на управители:
КРАСИМИР ХРИСТОВ НИКОЛОВ
ГЕРМАН ДИМИТРОВ ГЕРМАНОВ
ГЕОРГИ ИВАНОВ АТАНАСОВ
СТЕФАН НЕДЕЛЧЕВ КОЛЕВ
СТЕФКА АТАНАСОВА ГЕНЧЕВА
СТИЛИЯН ДИМИТРОВ МИТЕВ
2010.01.04 Промяна на управители
Промяна на управители:
СТЕФКА АТАНАСОВА ГЕНЧЕВА
ТЕОДОРА ИВЕЛИНОВА ЙОРДАНОВА
2008.08.11 Промяна на управители
Промяна на управители:
ТЕОДОРА ИВЕЛИНОВА ЙОРДАНОВА
КЛАРА НИКОЛОВА ДИМИТРОВА
СТИЛИЯН ДИМИТРОВ МИТЕВ
РУМЕН КИРИЛОВ ЧАМУРЛИЙСКИ
ИВО ДИМИТРОВ МИТЕВ
РУМЕН ИЛИЕВ ГЮРОВ
Накратко за ЦЕНТЪР ЗА БИЗНЕС И КУЛТУРА
ЦЕНТЪР ЗА БИЗНЕС И КУЛТУРА АД (TSENTAR ZA BIZNES I KULTURA AD), с ЕИК 834023049, е основана на 17.01.1994 г. и е свързана с 8 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 172 960 лева. Представлява се от ТОДОР КОЛЕВ РАДЕВ - Съвет на директорите, КЛАРА НИКОЛОВА ДИМИТРОВА - Съвет на директорите, ЛЪЧЕЗАР РОСЕНОВ ГЕОРГИЕВ - Съвет на директорите, СВЕТЛОЗАР ДИМИТРОВ СТОЯНОВ - Съвет на директорите, ГАЛИНА НЕДЯЛКОВА МИТЕВА - Съвет на директорите, СВЕТЛОЗАР ДИМИТРОВ СТОЯНОВ - Представител, ТОДОР КОЛЕВ РАДЕВ - Представител. Съдружници в ЦЕНТЪР ЗА БИЗНЕС И КУЛТУРА са МЕЖДУНАРОДЕН КОЛЕЖ с 58,6% от капитала, ОБЩИНА ГРАД ДОБРИЧ с 41,3% от капитала, СДРУЖЕНИЕ ТЪРГОВСКО ПРОМИШЛЕНА ПАЛАТА с 0,1% от капитала, ЕОС - ХОЛДИНГ с 0,0% от капитала, МИРЕЛА с 0,0% от капитала.
Дружеството е на 86 878 място по приходи в България за 2022 г., на 1473 място в област Добрич, на 869 място в Добрич и на 2 674 място по приходи в своята индустрия по КИД 6820 - Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти.
Средномесечната нетна работна заплата в ЦЕНТЪР ЗА БИЗНЕС И КУЛТУРА за 2022 г. е в размер на 486 лв, което му отрежда 68 220 място по заплати в България за 2022 г., на 1022 място в област Добрич, на 634 място в община Добрич и 2 499 по КИД - 6820.
За 2022 г. ЦЕНТЪР ЗА БИЗНЕС И КУЛТУРА реализира 8,6% ръст на приходите, 59,1% ръст на печалбата, 15,1% ръст на EBITDA, 2,2% ръст на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 8 (дружества със същия мажоритарен собственик - МЕЖДУНАРОДЕН КОЛЕЖ ООД)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | ОБЕДИНЕНИЕ МЕЖДУНАРОДЕН ИНСТИТУТ ПО МЕНИДЖМЪНТ И ПАРТНЬОРИ | ЕООД | Добрич | действащ | ||||
2 | 100% | МЕЖДУНАРОДЕН КОЛЕЖ - Е | ЕООД | Добрич | действащ | ||||
3 | 58,63% | ЦЕНТЪР ЗА БИЗНЕС И КУЛТУРА | АД | Добрич | действащ | ||||
4 | 50% | АКАДЕМИКА - ВУМ | ООД | Варна | действащ | ||||
5 | 65% | ОБЕДИНЕНИЕ ОБРАЗОВАТЕЛЕН ЦЕНТЪР | ДЗЗД | гр. София | | ||||
6 | 65% | ОБЕДИНЕНИЕ БИЗНЕС ПРАКТИК | ДЗЗД | гр. София | | ||||
7 | 50% | СПЕЦИАЛИЗИРАНО ОБУЧЕНИЕ | ДЗЗД | гр. София | | ||||
8 | 100% | МЕЖДУНАРОДЕН КОЛЕЖ - ЛТ | ЕООД | Добрич | | ||||
МЕЖДУНАРОДЕН КОЛЕЖ | ООД | Добрич | действащ - дружество майка |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България