ДИС КОНСУЛТ | ООД
ЕИК, град: 124692088, Добрич
основана: 11.09.2006
регистрация по ДДС: НЕ
КИД 2008: 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
състояние в регистъра към 03.05.2025 последна вписана промяна на 15.03.2025 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2023 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
150 410
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
+16,3%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 150 410 | 277 019 | 54,3 % |
|
В област Добрич | 2 635 | 5 156 | 51,1 % |
|
В община Добрич | 1 593 | 3 239 | 49,2 % |
|
По код на икономическа дейност (6920) | 2 795 | 9 320 | 30,0 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 142 768 | 174 403 | 81,9 % |
|
В област Добрич | 2 395 | 3 081 | 77,7 % |
|
В община Добрич | 1 503 | 1 913 | 78,6 % |
|
По код на икономическа дейност (6920) | 5 429 | 6 379 | 85,1 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +16,3% |
счетоводна печалба | +9,1% |
EBITDA | +12,5% |
общо активи | +3,2% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 180 |
средна брутна месечна заплата | 298 |
среден бюджет за месечна заплата | 433 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ДИС КОНСУЛТ | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет ГФО за 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет ГФО за 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
ОПР моля изчакайте 5-15 секунди Баланс Пасив моля изчакайте 5-15 секунди Паричен Поток моля изчакайте 5-15 секунди Отчет за Собствен Капитал моля изчакайте 5-15 секунди Баланс Актив моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 4
файла
|
2011 |
Годишен финансов отчет 1 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 4 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 5 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 3 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 6 моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 5
файла
|
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2008 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2007 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 6,1 | 5 - 8 | 6 | 6 | 8 | 8 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 |
2016 | 3,5 | 2 - 6 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 5 | 6 | 6 | 6 |
2015 | 4,5 | 3 - 6 | 5 | 5 | 6 | 6 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
2014 | 5,3 | 5 - 6 | 6 | 5 | 6 | 5 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2013 | 4,0 | 3 - 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 |
2012 | 3,6 | 3 - 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 4 |
2011 | 4,4 | 4 - 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2010 | 4,7 | 4 - 6 | 6 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 6 | 5 | 5 | 5 |
2009 | 6,2 | 6 - 7 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
2008 | 5,8 | 5 - 7 | 7 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 5 | 6 | 6 |
2007 | 7,0 | 7 - 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
2006 | 5,3 | 2 - 7 | 2 | 6 | 6 | 7 |
виж всички години
Регистърни данни
DIS KONSULT OOD
124692088
11.09.2006
действащ
НЕ
6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
5 000 лв
ДОБРИНКА ПЕТРОВА СТОЯНОВА
-
управител
|
СТОЯН ТИНЕВ СТОЯНОВ
-
управител
ДОБРИНКА ПЕТРОВА СТОЯНОВА
50%
-
съдружник
|
СТОЯН ТИНЕВ СТОЯНОВ
30%
-
съдружник
|
ТИНКО СТОЯНОВ ТИНЕВ
10%
-
съдружник
|
ТЕРЕЗА ЗАХАРИЕВА ТИНЕВА
10%
-
съдружник
ХОТЕЛИЕРСКИ, ТУРИСТИЧЕСКИ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ, ПРОГРАМНИ, ИМПРЕСАРСКИ, СЧЕТОВОДНИ ИЛИ ДРУГИ УСЛУГИ, ПОКУПКА, СТРОЕЖ ИЛИ ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА, ПРОИЗВОДСТВО И ПРОДАЖБА НА МЕБЕЛИ, ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО, ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ДА ГИ ПРЕПРОДАДЕ В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ, СКЛАДОВИ И ЛИЦЕНЗИОННИ СДЕЛКИ, ТРАНСПОРТНА ДЕЙНОСТ В СТРАНАТА И В ЧУЖБИНА, КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ПОЗВОЛЕНА ОТ ЗАКОНА ДЕЙНОСТ.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 11.07.2016 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 18.01.2011 |
виж всички
Виж История на Промените (2)
2016.07.11 Промяна на съдружници
Промяна на съдружници:
ТИНКО СТОЯНОВ ТИНЕВ 10% дял
ТЕРЕЗА ЗАХАРИЕВА ТИНЕВА 10% дял
СТОЯН ТИНЕВ СТОЯНОВ 30% дял
СТОЯН ТИНЕВ СТОЯНОВ 50% дял
Накратко за ДИС КОНСУЛТ
ДИС КОНСУЛТ ООД (DIS KONSULT OOD), с ЕИК 124692088, е основана на 11.09.2006 г. и е свързана с 2 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от ДОБРИНКА ПЕТРОВА СТОЯНОВА - Управител, СТОЯН ТИНЕВ СТОЯНОВ - Управител. Съдружници в ДИС КОНСУЛТ са ДОБРИНКА ПЕТРОВА СТОЯНОВА с 50% от капитала, СТОЯН ТИНЕВ СТОЯНОВ с 30% от капитала, ТИНКО СТОЯНОВ ТИНЕВ с 10% от капитала, ТЕРЕЗА ЗАХАРИЕВА ТИНЕВА с 10% от капитала.
Дружеството е на 150 410 място по приходи в България за 2022 г., на 2635 място в област Добрич, на 1593 място в Добрич и на 2 795 място по приходи в своята индустрия по КИД 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации.
Средномесечната нетна работна заплата в ДИС КОНСУЛТ за 2022 г. е в размер на 180 лв, което му отрежда 142 768 място по заплати в България за 2022 г., на 2395 място в област Добрич, на 1503 място в община Добрич и 5 429 по КИД - 6920.
За 2023 г. ДИС КОНСУЛТ реализира 16,3% ръст на приходите, 9,1% ръст на печалбата, 12,5% ръст на EBITDA, 3,2% ръст на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 2 (дружества със същия мажоритарен собственик - ДОБРИНКА ПЕТРОВА СТОЯНОВА)
Всички финансови данни в таблицата са за 2023 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 50% | |||||
2 | 50% |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България