ДЖУЛАЙ | ЕООД
ЕИК, град: 103725550, Варна
основана: 06.02.2002
регистрация по ДДС: ДА - от 29.07.2002 г.
КИД 2008: 6832 - Управление на недвижими имоти
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 18.12.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2023 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
122 983
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
+20,5%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 122 983 | 277 019 | 44,4 % |
|
В област Варна | 8 364 | 19 882 | 42,1 % |
|
В община Варна | 7 202 | 17 349 | 41,5 % |
|
По код на икономическа дейност (6832) | 726 | 2 105 | 34,5 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 32 638 | 174 403 | 18,7 % |
|
В област Варна | 2 240 | 11 437 | 19,6 % |
|
В община Варна | 2 027 | 9 876 | 20,5 % |
|
По код на икономическа дейност (6832) | 253 | 851 | 29,7 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +20,5% |
счетоводна печалба | +27,0% |
EBITDA | +25,0% |
общо активи | 0,0 % |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 760 |
средна брутна месечна заплата | 980 |
среден бюджет за месечна заплата | 1 166 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ДЖУЛАЙ | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет dzul-gfo-2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет dzul-gfo-2023-pril.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет dzul-gfo-2023-doklad-oditor.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2022 |
Годишен доклад за дейността dzul-gfo-2022-doklad-dejnost.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет dzul-gfo-2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2020 |
Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Приложение моля изчакайте 5-15 секунди Доклад на одитора моля изчакайте 5-15 секунди Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 3
файла
|
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен доклад за дейността моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
приложение моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
приложение моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди приложение моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
ПРИЛОЖЕНИЕ моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
за 2008 г. моля изчакайте 5-15 секунди за 2007 г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2016 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2015 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2014 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2013 | 16,2 | 1 - 51 | 51 | 44 | 41 | 37 | 12 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2012 | 49,6 | 41 - 56 | 56 | 53 | 52 | 47 | 47 | 50 | 45 | 41 | 50 | 54 | 50 | 50 |
2011 | 46,0 | 38 - 56 | 45 | 44 | 41 | 43 | 43 | 42 | 39 | 38 | 50 | 56 | 55 | 56 |
2010 | 44,0 | 41 - 47 | 44 | 43 | 42 | 44 | 45 | 46 | 41 | 43 | 43 | 43 | 47 | 47 |
2009 | 49,8 | 43 - 58 | 55 | 58 | 54 | 54 | 51 | 51 | 53 | 44 | 46 | 44 | 44 | 43 |
2008 | 51,6 | 6 - 74 | 6 | 6 | 8 | 68 | 69 | 73 | 72 | 74 | 63 | 60 | 62 | 58 |
2007 | 6,8 | 4 - 8 | 4 | 6 | 6 | 6 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 6 | 6 |
2006 | 4,0 | 1 - 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 |
2005 | 5,9 | 5 - 8 | 6 | 5 | 5 | 5 | 6 | 8 | 7 | 6 | 6 | 5 |
виж всички години
Регистърни данни
DZHULAY
103725550
06.02.2002
действащ
6832 - Управление на недвижими имоти
5 000 лв
ГАЛИНА НЕДКОВА ГОЧЕВА
-
управител
|
ПЕТЪР ВЕЛКОВ КАДИЙСКИ
-
прокурист
ХЕПИ
100%
-
едноличен собственик на капитала
ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ. ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД ПРОИЗВОДСТВО НА СТОКИ И ПРОДАЖБА НА СЪЩИТЕ, ДОСТАВКА И СНАБДЯВАНЕ С ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ, ПРОВИЗИИ И ДРУГИ, ПЪЛНО ОБЛУЖВАНЕ ПО ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ И СТОЛОВО ХРАНЕНЕ, БАНКЕТИ И ДРУГИ, КЕТЪРИНГ УСЛУГИ, КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ И ПРОГРАМНИ УСЛУГИ, КОМИСИОННА, СПЕДИЦИОННА, ПРЕВОЗНА, РЕСТОРАНТЪОРСКА, ТУРИСТИЧЕСКА, ТУРОПЕРАТОРСКА /СЛЕД ЛИЦЕНЗ/ ДЕЙНОСТ, РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА, ПРОГРАМНА И ИМПРЕСАРСКА ДЕЙНОСТ И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ, ПОКУПКА, СТРОЕЖ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА, ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ И ПРЕНАЕМАНЕ НА СЪЩИТЕ; СТОПАНСКИ И ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ, ВЪНШНОТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ, ЗА ДЕЙНОСТИТЕ С ЛИЦЕНЗ- СЛЕД ПРЕДОСТАВЯНЕТО МУ.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 26.03.2020 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 03.09.2010 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 27.04.2009 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 21.02.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (7)
2021.11.17 Промяна на управители
2020.03.26 Промяна на управители
Промяна на управители:
ИСКРА ВЪРБАНОВА БРАТАНОВА
ПЕТЪР ВЕЛКОВ КАДИЙСКИ
МИЛЕНА ГИЧЕВА ПАВЛОВА
2010.09.03 Промяна на управители, Промяна на предмет на дейност
Промяна на управители:
БИЛЯНА ДИМИТРОВА МИЛТИЯДОВА
Промяна на предмет на дейност:
ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ. ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД ПРОИЗВОДСТВО НА СТОКИ И ПРОДАЖБА НА СЪЩИТЕ, ДОСТАВКА И СНАБДЯВАНЕ С ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ, ПРОВИЗИИ И ДРУГИ, ПЪЛНО ОБЛУЖВАНЕ ПО ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ И СТОЛОВО ХРАНЕНЕ, БАНКЕТИ И ДРУГИ, КЕТЪРИНГ УСЛУГИ, КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ И ПРОГРАМНИ УСЛУГИ, КОМИСИОННА, СПЕДИЦИОННА, ПРЕВОЗНА, РЕСТОРАНТЪОРСКА, ТУРИСТИЧЕСКА, ТУРОПЕРАТОРСКА /СЛЕД ЛИЦЕНЗ/ ДЕЙНОСТ, РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА, ПРОГРАМНА И ИМПРЕСАРСКА ДЕЙНОСТ И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ, ПОКУПКА, СТРОЕЖ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА, ОТДАВАНЕ ПОД НАЕМ И ПРЕНАЕМАНЕ НА СЪЩИТЕ; СТОПАНСКИ И ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ, ВЪНШНОТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ, ЗА ДЕЙНОСТИТЕ С ЛИЦЕНЗ- СЛЕД ПРЕДОСТАВЯНЕТО МУ.
ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ.
2009.07.22 Промяна на управители
2009.04.27 Промяна на съдружници
Накратко за ДЖУЛАЙ
ДЖУЛАЙ ЕООД (DZHULAY), с ЕИК 103725550, е основана на 06.02.2002 г. и е свързана с 25 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от ГАЛИНА НЕДКОВА ГОЧЕВА - Управител, ПЕТЪР ВЕЛКОВ КАДИЙСКИ - Прокурист. Съдружници в ДЖУЛАЙ са ХЕПИ с 100% от капитала.
Дружеството е на 122 983 място по приходи в България за 2022 г., на 8364 място в област Варна, на 7202 място в Варна и на 726 място по приходи в своята индустрия по КИД 6832 - Управление на недвижими имоти .
Средномесечната нетна работна заплата в ДЖУЛАЙ за 2022 г. е в размер на 760 лв, което му отрежда 32 638 място по заплати в България за 2022 г., на 2240 място в област Варна, на 2027 място в община Варна и 253 по КИД - 6832.
За 2023 г. ДЖУЛАЙ реализира 20,5% ръст на приходите, 27,0% ръст на печалбата, 25,0% ръст на EBITDA, 0% ръст на активите.
Съдружия
Дъщерни Дружества - 1 (в които ДЖУЛАЙ има над 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 50% | |||||
Асоциирани Дружества - 1 (в които ДЖУЛАЙ има под 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 50% |
Дружества от Група - 23 (дружества със същия мажоритарен собственик - ХЕПИ ЕАД)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | |||||
2 | 100% | |||||
3 | 100% | |||||
4 | 100% | |||||
5 | 100% | |||||
6 | 100% | |||||
7 | 100% | |||||
8 | 100% | |||||
9 | 100% | |||||
10 | 100% | |||||
11 | 100% | |||||
12 | 100% | |||||
13 | 100% | |||||
14 | 100% | |||||
15 | 100% | |||||
16 | 100% | |||||
17 | 100% | |||||
18 | 100% | |||||
19 | 100% | |||||
20 | 100% | |||||
21 | 100% | |||||
22 | 100% | |||||
23 | 80% | |||||
Понастоящем в Съдружие със - 1 лица
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | съдружник (наименование, п. форма, седалище, статус / физическо лице) |
в дружество (наименование, п. форма, седалище, статус) |
---|---|---|---|---|
1 | 50% | ИЛИЯН РАЧЕВ ПЕНЕВ |
|
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България