ИНТЕР КОНСУЛТ 2010 | ЕООД
ЕИК, град: 201366757, Пловдив
основана: 17.12.2010
регистрация по ДДС: ДА - от 17.05.2011 г.
КИД 2008: 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 15.04.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2023 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
105 073
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
+15,0%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
ЕЛЕОНОРА КИРИЛОВА СТОЙКОВА - управителСобственост:
ЕЛЕОНОРА КИРИЛОВА СТОЙКОВА 100% - едноличен собственик на капиталаФинансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 105 073 | 277 019 | 37,9 % |
12 702
|
В област Пловдив | 11 027 | 29 067 | 37,9 % |
626
|
В община Пловдив | 7 404 | 19 939 | 37,1 % |
447
|
По код на икономическа дейност (6920) | 959 | 9 320 | 10,3 % |
-17
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 62 353 | 174 403 | 35,8 % |
56 011
|
В област Пловдив | 5 636 | 18 305 | 30,8 % |
5 452
|
В община Пловдив | 4 124 | 12 387 | 33,3 % |
3 697
|
По код на икономическа дейност (6920) | 2 519 | 6 379 | 39,5 % |
2 377
|
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +15,0% |
счетоводна печалба | +22,1% |
EBITDA | +17,3% |
общо активи | +93,3% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 625 |
средна брутна месечна заплата | 805 |
среден бюджет за месечна заплата | 958 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ИНТЕР КОНСУЛТ 2010 | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет ГФО 2023 Интер Консулт.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет ГФО Интер Консулт 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 12
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 3,4 | 2 - 5 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2016 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2015 | 1,8 | 1 - 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2014 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2013 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2012 | 1,0 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2011 | 0,6 | 1 - 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
виж всички години
Регистърни данни
INTER CONSULT 2010 LTD
201366757
17.12.2010
действащ
6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
2 000 лв
ЕЛЕОНОРА КИРИЛОВА СТОЙКОВА - управител
ЕЛЕОНОРА КИРИЛОВА СТОЙКОВА 100% - едноличен собственик на капитала
ФИНАНСОВО - СЧЕТОВОДНИ, КОНСУЛТАНТСКИ, СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА ТЪРГОВЦИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО; ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗИ, ОБОСНОВКИ, ПРОУЧВАНИЯ, ФИНАНСОВО ОСИГУРЯВАНЕ, ДАНЪЧНО ОБЛАГАНЕ, СОЦИАЛНО И ЗДРАВНО ОСИГУРЯВАНЕ; РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ И МЕНИДЖМЪНТ; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; ПРОИЗВОДСТВО НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА; ПОКУПКА НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН ИЛИ ПРЕРАБОТЕН ВИД; ВНОС И ИЗНОС НА СТОКИ; КОМИСИОНЕРСТВО, ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДРЕС НА УПРАВЛЕНИЕ, АДРЕС ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ, ОФИС И/ИЛИ ДРУГИ СХОДНИ УСЛУГИ ЗА ЦЕЛИТЕ НА РЕГИСТРАЦИЯТА И/ИЛИ ФУНКЦИОНИРАНЕТО НА ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ИЛИ ДРУГИ ПРАВНИ ОБРАЗУВАНИЯ И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ СЪС ЗАКОН.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 17.12.2010 |
Виж История на Промените (3)
2019.06.28 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
ФИНАНСОВО - СЧЕТОВОДНИ, КОНСУЛТАНТСКИ, СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА ТЪРГОВЦИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО; ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗИ, ОБОСНОВКИ, ПРОУЧВАНИЯ, ФИНАНСОВО ОСИГУРЯВАНЕ, ДАНЪЧНО ОБЛАГАНЕ, СОЦИАЛНО И ЗДРАВНО ОСИГУРЯВАНЕ; РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ И МЕНИДЖМЪНТ; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; ПРОИЗВОДСТВО НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА; ПОКУПКА НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН ИЛИ ПРЕРАБОТЕН ВИД; ВНОС И ИЗНОС НА СТОКИ; КОМИСИОНЕРСТВО, ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДРЕС НА УПРАВЛЕНИЕ, АДРЕС ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ, ОФИС И/ИЛИ ДРУГИ СХОДНИ УСЛУГИ ЗА ЦЕЛИТЕ НА РЕГИСТРАЦИЯТА И/ИЛИ ФУНКЦИОНИРАНЕТО НА ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ИЛИ ДРУГИ ПРАВНИ ОБРАЗУВАНИЯ И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ СЪС ЗАКОН.
ФИНАНСОВО - СЧЕТОВОДНИ, КОНСУЛТАНТСКИ, СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА ТЪРГОВЦИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО; ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗИ, ОБОСНОВКИ, ПРОУЧВАНИЯ, ФИНАНСОВО ОСИГУРЯВАНЕ, ДАНЪЧНО ОБЛАГАНЕ, СОЦИАЛНО И ЗДРАВНО ОСИГУРЯВАНЕ; РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ И МЕНИДЖМЪНТ; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; ПРОИЗВОДСТВО НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА; ПОКУПКА НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧАЛЕН ИЛИ ПРЕРАБОТЕН ВИД; ВНОС И ИЗНОС НА СТОКИ; КОМИСИОНЕРСТВО И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ СЪС ЗАКОН.
2017.01.03 Промяна на адрес
Промяна на адрес:
област Пловдив, Пловдив 4000, район Източен, бул. Мария Луиза 60, ет. 3, ап. 4
област Пловдив, Пловдив 4000, район ЦЕНТРАЛЕН, бул.ХРИСТО БОТЕВ 152, ет. 3, ап. 21
Накратко за ИНТЕР КОНСУЛТ 2010
ИНТЕР КОНСУЛТ 2010 ЕООД (INTER CONSULT 2010 LTD), с ЕИК 201366757, е основана на 17.12.2010 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 2 000 лева. Представлява се от ЕЛЕОНОРА КИРИЛОВА СТОЙКОВА - Управител. Съдружници в ИНТЕР КОНСУЛТ 2010 са ЕЛЕОНОРА КИРИЛОВА СТОЙКОВА с 100% от капитала.
Дружеството е на 105 073 място по приходи в България за 2022 г., на 11027 място в област Пловдив, на 7404 място в Пловдив и на 959 място по приходи в своята индустрия по КИД 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации.
Средномесечната нетна работна заплата в ИНТЕР КОНСУЛТ 2010 за 2022 г. е в размер на 625 лв, което му отрежда 62 353 място по заплати в България за 2022 г., на 5636 място в област Пловдив, на 4124 място в община Пловдив и 2 519 по КИД - 6920.
За 2023 г. ИНТЕР КОНСУЛТ 2010 реализира 15,0% ръст на приходите, 22,1% ръст на печалбата, 17,3% ръст на EBITDA, 93,3% ръст на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България