ИНВАКУ | ЕООД
ЕИК, град: 131454500, Бургас
основана: 03.06.2005
регистрация по ДДС: ДА - от 05.08.2008 г.
КИД 2008: 2821 - Производство на пещи и горелки
състояние в регистъра към 27.06.2025 последна вписана промяна на 17.05.2025 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2023 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
21 885
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
+18,2%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 21 885 | 277 019 | 7,9 % |
|
В област Бургас | 1 065 | 18 275 | 5,8 % |
|
В община Бургас | 753 | 11 315 | 6,7 % |
|
По код на икономическа дейност (2821) | 8 | 21 | 38,1 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 18 381 | 174 403 | 10,5 % |
|
В област Бургас | 536 | 11 009 | 4,9 % |
|
В община Бургас | 405 | 6 879 | 5,9 % |
|
По код на икономическа дейност (2821) | 7 | 18 | 38,9 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +18,2% |
счетоводна печалба | -10,2% |
EBITDA | -3,5% |
общо активи | +24,0% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 9 686 |
средна брутна месечна заплата | 11 231 |
среден бюджет за месечна заплата | 11 875 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ИНВАКУ | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет 2023 1 GFO 2023 1.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2023 2 GFO 2023 2.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2022 |
Годишен финансов отчет 2022 1 GFO 2022 1.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2022 2 GFO 2022 2.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2017 |
Годишен финансов отчет 2017 1 моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет 2016 1 моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 4
файла
|
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2008 г. моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2016 2 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2017 2 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2019 1 моля изчакайте 5-15 секунди за 2007г. моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2019 2 моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 5
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 3,7 | 3 - 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2016 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2015 | 2,6 | 2 - 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2014 | 3,4 | 3 - 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
2013 | 3,6 | 3 - 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2012 | 3,4 | 3 - 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 |
2011 | 3,7 | 3 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2010 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2009 | 2,9 | 2 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2008 | 1,5 | 1 - 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
виж всички години
Регистърни данни
INVACU LTD
131454500
03.06.2005
действащ
2821 - Производство на пещи и горелки
5 000 лв
МИХАИЛ НИКОЛАЕВ КОЛИБАРОВ
-
управител
МИХАИЛ НИКОЛАЕВ КОЛИБАРОВ
100%
-
едноличен собственик на капитала
ТЪРГОВИЯ С ТЕХНИЧЕСКИ ИЗДЕЛИЯ, РАЗРАБОТКА И ПРОИЗВОДСТВО НА ТЕХНИЧЕСКИ ИЗДЕЛИЯ, ПРОЕКТИРАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА МОДЕРНИ ТЕХНОЛОГИИ, ИНВЕСТИРАНЕ, ПОСРЕДНИЧЕСТВО И ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ, ВСЯКАКВА ДРУГА ДЕЙНОСТ, НЕЗАБРАНЕНА ОТ ЗАКОНА.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 09.05.2016 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 23.03.2009 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 01.07.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (4)
2018.10.31 Промяна на адрес
Промяна на адрес:
област Бургас, Бургас 8001, ул. Одрин 2
област Бургас, Бургас 8000, ж.к. "Меден рудник", , бл. 32, вх. Б, ет. 4, ап. 23
2016.05.09 Промяна на наименованието, Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на легалната форма
Промяна на наименованието:
ИНВАКУ
ФОРЧЪН ТЕКНОЛОДЖИ
Промяна на съдружници:
МИХАИЛ НИКОЛАЕВ КОЛИБАРОВ 100% дял
МИХАИЛ НИКОЛАЕВ КОЛИБАРОВ 75% дял
РУСИ ТОДОРОВ ЧЕРНЕВ 25% дял
Промяна на управители:
РУСИ ТОДОРОВ ЧЕРНЕВ
Промяна на легалната форма:
Еднолично дружество с ограничена отговорност
Дружество с ограничена отговорност
2008.07.01 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на адрес
Промяна на съдружници:
МИХАИЛ НИКОЛАЕВ КОЛИБАРОВ 75% дял
РУСИ ТОДОРОВ ЧЕРНЕВ 25% дял
ОРЛИН ДИМИТРОВ ШОПОВ 25% дял
РУСИ ТОДОРОВ ЧЕРНЕВ 75% дял
Промяна на управители:
МИХАИЛ НИКОЛАЕВ КОЛИБАРОВ
ОРЛИН ДИМИТРОВ ШОПОВ
Промяна на адрес:
област Бургас, Бургас 8000, ж.к. "Меден рудник", , бл. 32, вх. Б, ет. 4, ап. 23
област София (столица), София 1000, район Лозенец, ул. Кричим 80
Накратко за ИНВАКУ
ИНВАКУ ЕООД (INVACU LTD), с ЕИК 131454500, е основана на 03.06.2005 г. и е свързана с 2 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от МИХАИЛ НИКОЛАЕВ КОЛИБАРОВ - Управител. Съдружници в ИНВАКУ са МИХАИЛ НИКОЛАЕВ КОЛИБАРОВ с 100% от капитала.
Дружеството е на 21 885 място по приходи в България за 2022 г., на 1065 място в област Бургас, на 753 място в Бургас и на 8 място по приходи в своята индустрия по КИД 2821 - Производство на пещи и горелки.
Средномесечната нетна работна заплата в ИНВАКУ за 2022 г. е в размер на 9686 лв, което му отрежда 18 381 място по заплати в България за 2022 г., на 536 място в област Бургас, на 405 място в община Бургас и 7 по КИД - 2821.
За 2023 г. ИНВАКУ реализира 18,2% ръст на приходите, -10,2% спад на печалбата, -3,5% спад на EBITDA, 24,0% ръст на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 2 (дружества със същия мажоритарен собственик - МИХАИЛ НИКОЛАЕВ КОЛИБАРОВ)
Всички финансови данни в таблицата са за 2023 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | |||||
2 | 100% |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България