КОНСИСТО | ООД
ЕИК, град: 103561153, Варна
основана: 29.08.2000
регистрация по ДДС: ДА - от 23.05.2006 г.
КИД 2008: 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 09.11.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
168 585
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
+110,5%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА - управителФинансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 168 585 | 277 019 | 60,9 % |
108 883
|
В област Варна | 11 547 | 19 882 | 58,1 % |
8 923
|
В община Варна | 10 051 | 17 349 | 57,9 % |
7 655
|
По код на икономическа дейност (6920) | 4 317 | 9 320 | 46,3 % |
4 095
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 85 597 | 174 403 | 49,1 % |
-27 012
|
В област Варна | 5 714 | 11 437 | 50,0 % |
-1 709
|
В община Варна | 5 053 | 9 876 | 51,2 % |
-1 464
|
По код на икономическа дейност (6920) | 3 420 | 6 379 | 53,6 % |
-1 002
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +110,5% |
счетоводна печалба | -97,6% |
EBITDA | -108,6% |
общо активи | -22,5% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 390 |
средна брутна месечна заплата | 531 |
среден бюджет за месечна заплата | 666 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за КОНСИСТО | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Баланс 2022 БАЛАНС 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди ОПР 2022 ОПР 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет-2007 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2010 моля изчакайте 5-15 секунди за 2008 г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 3
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2016 | 1,8 | 1 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2015 | 4,7 | 1 - 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
2014 | 6,0 | 3 - 9 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 8 | 8 | 8 | 8 | 9 | 9 |
2013 | 3,5 | 3 - 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2012 | 2,7 | 2 - 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2011 | 2,3 | 2 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2010 | 3,3 | 3 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2009 | 5,0 | 3 - 8 | 8 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 |
2008 | 4,3 | 4 - 6 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | |
2007 | 3,9 | 3 - 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2006 | 5,4 | 3 - 8 | 7 | 7 | 6 | 8 | 7 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 |
2005 | 9,9 | 9 - 11 | 9 | 9 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 11 | 10 |
виж всички години
Регистърни данни
CONSISTO Ltd.
103561153
29.08.2000
действащ
6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
5 000 лв
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА - управител
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА 98% - съдружник | ВЛАДИМИР ПЕТРОВ ГЕОРГИЕВ 2% - съдружник
ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧЕЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ; СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И НАЕМАНЕ НА РАБОТА/СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, КОРАБОРЕМОНТНИ УСЛУГИ; КОРАБНО АГЕНТИРАНЕ /СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, ТУРИСТИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; ХОТЕЛИЕРСТВО И ЕКСПЛОАТАНЦИЯ НА ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ХРАНЕНЕ; ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА. ОРГАНИЗИРАНЕ СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО. КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ИЗВЪРШВАНЕ НА ФИНАНСОВ ОДИТ НА ФИНАНСОВИ ОТЮЕТИ НА ПРЕДПРИЯТИЯ, ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОДИТИ СЪГЛАСНО ЗАКОНА ЗА НЕЗАВИСИМИЯ ФИНАНСОВ ОДИТ, ОБУЧЕНИЕ И ПРЕКВАЛИФИКАЦИЯ НА КАДРИ; СТРАТЕГИЧЕСКО УПРАВЛЕНИЕ НА ФИРМИ; ИЗГРАЖДАНЕ, ВЪВЕЖДАНЕ И ОДИТИРАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ; ПОДБОР НА КАДРИ; УПРАВЛЕНИЕ И ПОМОЩИ ЗА ФИРМЕНО ФИНАНСИРАНЕ; МАРКЕТИНГ.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 31.05.2016 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 29.05.2009 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 03.09.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (7)
2018.03.02 Промяна на управители
2017.03.02 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧЕЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ; СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И НАЕМАНЕ НА РАБОТА/СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, КОРАБОРЕМОНТНИ УСЛУГИ; КОРАБНО АГЕНТИРАНЕ /СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, ТУРИСТИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; ХОТЕЛИЕРСТВО И ЕКСПЛОАТАНЦИЯ НА ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ХРАНЕНЕ; ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА. ОРГАНИЗИРАНЕ СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО. КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ИЗВЪРШВАНЕ НА ФИНАНСОВ ОДИТ НА ФИНАНСОВИ ОТЮЕТИ НА ПРЕДПРИЯТИЯ, ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОДИТИ СЪГЛАСНО ЗАКОНА ЗА НЕЗАВИСИМИЯ ФИНАНСОВ ОДИТ, ОБУЧЕНИЕ И ПРЕКВАЛИФИКАЦИЯ НА КАДРИ; СТРАТЕГИЧЕСКО УПРАВЛЕНИЕ НА ФИРМИ; ИЗГРАЖДАНЕ, ВЪВЕЖДАНЕ И ОДИТИРАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ; ПОДБОР НА КАДРИ; УПРАВЛЕНИЕ И ПОМОЩИ ЗА ФИРМЕНО ФИНАНСИРАНЕ; МАРКЕТИНГ.
ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧЕЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ; СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И НАЕМАНЕ НА РАБОТА/СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, КОРАБОРЕМОНТНИ УСЛУГИ; КОРАБНО АГЕНТИРАНЕ /СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, ТУРИСТИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; ХОТЕЛИЕРСТВО И ЕКСПЛОАТАНЦИЯ НА ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ХРАНЕНЕ; ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА. ОРГАНИЗИРАНЕ СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО. КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ОБУЧЕНИЕ И ПРЕКВАЛИФИКАЦИЯ НА КАДРИ; СТРАТЕГИЧЕСКО УПРАВЛЕНИЕ НА ФИРМИ; ИЗГРАЖДАНЕ, ВЪВЕЖДАНЕ И ОДИТИРАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ; ПОДБОР НА КАДРИ; УПРАВЛЕНИЕ И ПОМОЩИ ЗА ФИРМЕНО ФИНАНСИРАНЕ; МАРКЕТИНГ.
2016.05.31 Промяна на съдружници, Промяна на управители
Промяна на съдружници:
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА 98% дял
ВЛАДИМИР ПЕТРОВ ГЕОРГИЕВ 2% дял
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА 100% дял
Промяна на управители:
ВЛАДИМИР ПЕТРОВ ГЕОРГИЕВ
2016.05.30 Промяна на управители
2015.12.01 Промяна на управители
2009.05.29 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на адрес, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА 100% дял
ЯНА ДАНЧЕВА ВЕЛЕВА 50% дял
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА 50% дял
Промяна на управители:
ЯНА ДАНЧЕВА ВЕЛЕВА
Промяна на адрес:
област Варна, Варна 9000, район Младост, ул. ЧИНАР 16, ет. 5, ап. 8
област Варна, Варна 9003, район Аспарухово, ул. ИСКЪР 1, вх. А, ет. 1
Промяна на легалната форма:
Еднолично дружество с ограничена отговорност
Дружество с ограничена отговорност
Накратко за КОНСИСТО
КОНСИСТО ООД (CONSISTO Ltd.), с ЕИК 103561153, е основана на 29.08.2000 г. и е свързана с 5 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА - Управител. Съдружници в КОНСИСТО са СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА с 98% от капитала, ВЛАДИМИР ПЕТРОВ ГЕОРГИЕВ с 2% от капитала.
Дружеството е на 168 585 място по приходи в България за 2022 г., на 11547 място в област Варна, на 10051 място в Варна и на 4 317 място по приходи в своята индустрия по КИД 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации.
Средномесечната нетна работна заплата в КОНСИСТО за 2022 г. е в размер на 390 лв, което му отрежда 85 597 място по заплати в България за 2022 г., на 5714 място в област Варна, на 5053 място в община Варна и 3 420 по КИД - 6920.
За 2022 г. КОНСИСТО реализира 110,5% ръст на приходите, -97,6% спад на печалбата, -108,6% спад на EBITDA, -22,5% спад на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 5 (дружества със същия мажоритарен собственик - СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | КОНСИСТО АЧИЙВМЪНТ | ЕООД | Варна | действащ | ||||
2 | 98% | КОНСИСТО | ООД | Варна | действащ | ||||
3 | 50% | КОНСИСТО АЧИЙВМЪНТ Р | ООД | Варна | действащ | ||||
4 | 50% | КОНСИСТО | ДЗЗД | гр. Варна | | ||||
5 | 50% | КЕЙ СЪРВИСИЗ | ДЗЗД | гр. Варна | |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България