КОНСИСТО | ООД
ЕИК, град, статус: 103561153, Варна, действащ
основана: 29.08.2000
регистрация по ДДС: ДА - от 23.05.2006 г.
КИД 2008: 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
състояние в регистъра към 23.06.2024 последна вписана промяна на 25.04.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
390 лв
Място по приходи в България за 2022 г.
168 126
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
+110,5%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 168 126 | 350 621 | 48,0 % |
|
В област Варна | 11 542 | 19 895 | 58,0 % |
|
В община Варна | 10 062 | 17 363 | 58,0 % |
|
По код на икономическа дейност (6920) | 4 299 | 9 311 | 46,2 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 83 806 | 350 621 | 23,9 % |
|
В област Варна | 5 401 | 11 095 | 48,7 % |
|
В община Варна | 4 781 | 9 594 | 49,8 % |
|
По код на икономическа дейност (6920) | 3 248 | 6 249 | 52,0 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +110,5% |
счетоводна печалба | -97,6% |
EBITDA | -108,6% |
общо активи | -22,5% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 390 |
средна брутна месечна заплата | 531 |
среден бюджет за месечна заплата | 666 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за КОНСИСТО | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Достигнали сте месечния лимит на акаунта си
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Баланс 2022 БАЛАНС 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди ОПР 2022 ОПР 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет-2007 моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2010 моля изчакайте 5-15 секунди за 2008 г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 3
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2016 | 1,8 | 1 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2015 | 4,7 | 1 - 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
2014 | 6,0 | 3 - 9 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 8 | 8 | 8 | 8 | 9 | 9 |
2013 | 3,5 | 3 - 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2012 | 2,7 | 2 - 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2011 | 2,3 | 2 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2010 | 3,3 | 3 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2009 | 5,0 | 3 - 8 | 8 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 |
2008 | 4,3 | 4 - 6 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | |
2007 | 3,9 | 3 - 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2006 | 5,4 | 3 - 8 | 7 | 7 | 6 | 8 | 7 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 |
2005 | 9,9 | 9 - 11 | 9 | 9 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 11 | 10 |
виж всички години
Регистърни данни
CONSISTO Ltd.
103561153
29.08.2000
Действащ
6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации
5 000 лв
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА
-
управител
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА
98%
-
съдружник
|
ВЛАДИМИР ПЕТРОВ ГЕОРГИЕВ
2%
-
съдружник
ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧЕЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ; СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И НАЕМАНЕ НА РАБОТА/СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, КОРАБОРЕМОНТНИ УСЛУГИ; КОРАБНО АГЕНТИРАНЕ /СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, ТУРИСТИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; ХОТЕЛИЕРСТВО И ЕКСПЛОАТАНЦИЯ НА ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ХРАНЕНЕ; ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА. ОРГАНИЗИРАНЕ СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО. КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ИЗВЪРШВАНЕ НА ФИНАНСОВ ОДИТ НА ФИНАНСОВИ ОТЮЕТИ НА ПРЕДПРИЯТИЯ, ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОДИТИ СЪГЛАСНО ЗАКОНА ЗА НЕЗАВИСИМИЯ ФИНАНСОВ ОДИТ, ОБУЧЕНИЕ И ПРЕКВАЛИФИКАЦИЯ НА КАДРИ; СТРАТЕГИЧЕСКО УПРАВЛЕНИЕ НА ФИРМИ; ИЗГРАЖДАНЕ, ВЪВЕЖДАНЕ И ОДИТИРАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ; ПОДБОР НА КАДРИ; УПРАВЛЕНИЕ И ПОМОЩИ ЗА ФИРМЕНО ФИНАНСИРАНЕ; МАРКЕТИНГ.
Виж История на Промените
2018.03.02 Промяна на управители
2017.03.02 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧЕЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ; СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И НАЕМАНЕ НА РАБОТА/СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, КОРАБОРЕМОНТНИ УСЛУГИ; КОРАБНО АГЕНТИРАНЕ /СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, ТУРИСТИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; ХОТЕЛИЕРСТВО И ЕКСПЛОАТАНЦИЯ НА ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ХРАНЕНЕ; ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА. ОРГАНИЗИРАНЕ СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО. КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ИЗВЪРШВАНЕ НА ФИНАНСОВ ОДИТ НА ФИНАНСОВИ ОТЮЕТИ НА ПРЕДПРИЯТИЯ, ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОДИТИ СЪГЛАСНО ЗАКОНА ЗА НЕЗАВИСИМИЯ ФИНАНСОВ ОДИТ, ОБУЧЕНИЕ И ПРЕКВАЛИФИКАЦИЯ НА КАДРИ; СТРАТЕГИЧЕСКО УПРАВЛЕНИЕ НА ФИРМИ; ИЗГРАЖДАНЕ, ВЪВЕЖДАНЕ И ОДИТИРАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ; ПОДБОР НА КАДРИ; УПРАВЛЕНИЕ И ПОМОЩИ ЗА ФИРМЕНО ФИНАНСИРАНЕ; МАРКЕТИНГ.
ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА В ПЪРВОНАЧЕЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ; СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ; ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО ИНФОРМИРАНЕ И НАЕМАНЕ НА РАБОТА/СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, КОРАБОРЕМОНТНИ УСЛУГИ; КОРАБНО АГЕНТИРАНЕ /СЛЕД ЛИЦЕНЗ/, ТУРИСТИЧЕСКА ДЕЙНОСТ; ХОТЕЛИЕРСТВО И ЕКСПЛОАТАНЦИЯ НА ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ХРАНЕНЕ; ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА. ОРГАНИЗИРАНЕ СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО. КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ; ОБУЧЕНИЕ И ПРЕКВАЛИФИКАЦИЯ НА КАДРИ; СТРАТЕГИЧЕСКО УПРАВЛЕНИЕ НА ФИРМИ; ИЗГРАЖДАНЕ, ВЪВЕЖДАНЕ И ОДИТИРАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ; ПОДБОР НА КАДРИ; УПРАВЛЕНИЕ И ПОМОЩИ ЗА ФИРМЕНО ФИНАНСИРАНЕ; МАРКЕТИНГ.
2016.05.31 Промяна на съдружници, Промяна на управители
Промяна на съдружници:
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА 98% дял
ВЛАДИМИР ПЕТРОВ ГЕОРГИЕВ 2% дял
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА 100% дял
Промяна на управители:
ВЛАДИМИР ПЕТРОВ ГЕОРГИЕВ
2016.05.30 Промяна на управители
2015.12.01 Промяна на управители
2009.05.29 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на адрес, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА 100% дял
ЯНА ДАНЧЕВА ВЕЛЕВА 50% дял
СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА 50% дял
Промяна на управители:
ЯНА ДАНЧЕВА ВЕЛЕВА
Промяна на адрес:
област Варна, Варна 9000, район Младост, ул. ЧИНАР 16, ет. 5, ап. 8
област Варна, Варна 9003, район Аспарухово, ул. ИСКЪР 1, вх. А, ет. 1
Промяна на легалната форма:
Еднолично дружество с ограничена отговорност
Дружество с ограничена отговорност
Накратко за КОНСИСТО
КОНСИСТО ООД (CONSISTO Ltd.), с ЕИК 103561153, е основана на 29.08.2000 г. и е свързана с 5 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "Действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА - Управител. Съдружници в КОНСИСТО са СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА с 98% от капитала, ВЛАДИМИР ПЕТРОВ ГЕОРГИЕВ с 2% от капитала.
Дружеството е на 168 126 място по приходи в България за 2022 г., на 11542 място в област Варна, на 10062 място в Варна и на 4 299 място по приходи в своята индустрия по КИД 6920 - Счетоводни и одиторски дейности, данъчни консултации.
Средномесечната нетна работна заплата в КОНСИСТО за 2022 г. е в размер на 390 лв, което му отрежда 83 806 място по заплати в България за 2022 г., на 5401 място в област Варна, на 4781 място в община Варна и 3 248 по КИД - 6920.
За 2022 г. КОНСИСТО реализира 110,5% ръст на приходите, -97,6% спад на печалбата, -108,6% спад на EBITDA, -22,5% спад на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 5 (дружества със същия мажоритарен собственик - СИЛВИЯ ВАСИЛЕВА ИВАНОВА)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | |||||
2 | 98% | |||||
3 | 50% | |||||
4 | 50% | |||||
5 | 50% |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България