КОПИ 5 | ООД
ЕИК, град: 205705105, Варна
основана: 13.06.2019
регистрация по ДДС: НЕ
КИД 2008: 8219 - Размножаване, изготвяне на документи и други специализирани помощни офис дейности
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 13.06.2019 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2023 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
140 932
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
-86,2%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 140 932 | 277 019 | 50,9 % |
|
В област Варна | 9 552 | 19 882 | 48,0 % |
|
В община Варна | 8 271 | 17 349 | 47,7 % |
|
По код на икономическа дейност (8219) | 44 | 186 | 23,7 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 135 080 | 174 403 | 77,5 % |
|
В област Варна | 8 764 | 11 437 | 76,6 % |
|
В община Варна | 7 632 | 9 876 | 77,3 % |
|
По код на икономическа дейност (8219) | 90 | 118 | 76,3 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -86,2% |
счетоводна печалба | -100,0% |
EBITDA | -100,0% |
общо активи | -2,7% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 208 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за КОПИ 5 | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | |
---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||
17. нетен марж (%)
|
|||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет ГФО 2023г..pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет ГФО.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - |
виж всички години
Регистърни данни
KOPI 5 OOD
205705105
13.06.2019
действащ
НЕ
8219 - Размножаване, изготвяне на документи и други специализирани помощни офис дейности
2 лв
ГАЛИН ГЕОРГИЕВ СТАНЕВ
-
управител
|
СТЕФАН ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ
-
управител
ГАЛИН ГЕОРГИЕВ СТАНЕВ
50%
-
съдружник
|
СТЕФАН ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ
50%
-
съдружник
Търговия на дребно и едро с канцеларски пособия; копирни услуги; вътрешно и външнотърговска дейност; внос и износ на канцеларски пособия търговско представителство и посредничество, комисионни, спедиционни и превозни сделки, складови сделки, лицензионни сделки, стоков контрол; сделки с интелектуална собственост, хотелиерство, туристически, рекламни, информационни, програмни, импресарски услуги; консултантска дейност в областта на инвестициите, инвестиционна дейност, сделки с недвижими имоти, управление на недвижима собственост, инвестиционни проучвания и проектиране, възлагане на проекти в строителството, строителство, съвместна търговска дейност с местни и чуждестранни физически и юридически лица, изграждане и експлоатация самостоятелно и с други местни и чуждестранни физически и юридически лица на обекти в страната и чужбина, както и извършване на друг вид търговски дейности и услуги, незабранени от закон, а когато се изисква разрешителен режим - след получаване на съответното разреш...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 13.06.2019 |
Виж История на Промените (0)
Няма история на промените
Накратко за КОПИ 5
КОПИ 5 ООД (KOPI 5 OOD), с ЕИК 205705105, е основана на 13.06.2019 г. и е свързана с 2 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 2 лева. Представлява се от ГАЛИН ГЕОРГИЕВ СТАНЕВ - Управител, СТЕФАН ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ - Управител. Съдружници в КОПИ 5 са ГАЛИН ГЕОРГИЕВ СТАНЕВ с 50% от капитала, СТЕФАН ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ с 50% от капитала.
Дружеството е на 140 932 място по приходи в България за 2022 г., на 9552 място в област Варна, на 8271 място в Варна и на 44 място по приходи в своята индустрия по КИД 8219 - Размножаване, изготвяне на документи и други специализирани помощни офис дейности.
Средномесечната нетна работна заплата в КОПИ 5 за 2022 г. е в размер на 0 лв, което му отрежда 135 080 място по заплати в България за 2022 г., на 8764 място в област Варна, на 7632 място в община Варна и 90 по КИД - 8219.
За 2023 г. КОПИ 5 реализира -86,2% спад на приходите, -2,7% спад на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 2 (дружества със същия мажоритарен собственик - ГАЛИН ГЕОРГИЕВ СТАНЕВ)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България