КОПСИС | ООД
ЕИК, град: 124626145, Добрич
основана: 11.02.2004
регистрация по ДДС: ДА - от 01.07.2010 г.
КИД 2008: 7112 - Инженерни дейности и технически консултации
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 24.02.2025 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2023 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
101 195
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
+3,4%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 101 195 | 277 019 | 36,5 % |
|
В област Добрич | 1 714 | 5 156 | 33,2 % |
|
В община Добрич | 1 022 | 3 239 | 31,6 % |
|
По код на икономическа дейност (7112) | 1 129 | 3 934 | 28,7 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 68 052 | 174 403 | 39,0 % |
|
В област Добрич | 1 019 | 3 081 | 33,1 % |
|
В община Добрич | 632 | 1 913 | 33,0 % |
|
По код на икономическа дейност (7112) | 1 337 | 2 243 | 59,6 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +3,4% |
счетоводна печалба | +50,0% |
EBITDA | +39,0% |
общо активи | +82,1% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 540 |
средна брутна месечна заплата | 698 |
среден бюджет за месечна заплата | 833 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за КОПСИС | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет ГФО 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет ГФО 2023.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2022 |
Годишен финансов отчет GFO 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
За 2008 г. моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди за 2007г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 2,4 | 2 - 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2016 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2015 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2014 | 2,1 | 2 - 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 |
2013 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2012 | 2,0 | 2 - 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2011 | 2,2 | 2 - 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2010 | 2,2 | 1 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 |
2009 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2008 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2007 | 3,2 | 3 - 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2006 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2005 | 3,0 | 3 - 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
виж всички години
Регистърни данни
KOPSIS OOD
124626145
11.02.2004
действащ
7112 - Инженерни дейности и технически консултации
5 000 лв
ТОДОР НИКОЛОВ ТОПЧЕВ
-
управител
|
ТОДОР ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ
-
управител
ТОДОР НИКОЛОВ ТОПЧЕВ
50%
-
съдружник
|
ТОДОР ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ
17%
-
съдружник
|
ГАЛИН ГЕОРГИЕВ СТАНЕВ
17%
-
съдружник
|
СТЕФАН ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ
16%
-
съдружник
ТЪРГОВИЯ И СЕРВИЗ НА КОПИРНА ТЕХНИКА, ХАРДУЕР, СОФТУЕР И ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА; ТЪРГОВИЯ С КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ; ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО; КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, СВЪРЗАНА С ОЦЕНЯВАНЕ НА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ СЪС СЪЩЕСТВЕНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ СТРОЕЖИТЕ И УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА СТРОЕЖИТЕ; ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ И ЦЕНООБРАЗУВАНЕ; ТЕХНИЧЕСКИ ЕКСПЕРТИЗИ И ЕКСПЕРТНА ОЦЕНКА НА НЕДВИЖИМО И ДВИЖИМО ИМУЩЕСТВО; ИНФОРМАЦИОННА И МАРКЕТИНГОВА ДЕЙНОСТ; ПЕЧАТНИ, МАШИНОПИСНИ И КОПИРНИ УСЛУГИ; КНИГОВЕЗКИ УСЛУГИ, ИНТЕРНЕТ УСЛУГА; РЕКЛАМНА ДЕЙНОСТ; ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ И ДРУГИ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 22.06.2010 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 15.10.2009 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 29.01.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (3)
2010.06.22 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на предмет на дейност
Промяна на съдружници:
ТОДОР НИКОЛОВ ТОПЧЕВ 50% дял
ТОДОР ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ 17% дял
СТЕФАН ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ 16% дял
ГАЛИН ГЕОРГИЕВ СТАНЕВ 17% дял
ТОДОР НИКОЛОВ ТОПЧЕВ 100% дял
Промяна на управители:
ТОДОР ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ
Промяна на предмет на дейност:
ТЪРГОВИЯ И СЕРВИЗ НА КОПИРНА ТЕХНИКА, ХАРДУЕР, СОФТУЕР И ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА; ТЪРГОВИЯ С КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ; ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО; КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, СВЪРЗАНА С ОЦЕНЯВАНЕ НА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ СЪС СЪЩЕСТВЕНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ СТРОЕЖИТЕ И УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА СТРОЕЖИТЕ; ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ И ЦЕНООБРАЗУВАНЕ; ТЕХНИЧЕСКИ ЕКСПЕРТИЗИ И ЕКСПЕРТНА ОЦЕНКА НА НЕДВИЖИМО И ДВИЖИМО ИМУЩЕСТВО; ИНФОРМАЦИОННА И МАРКЕТИНГОВА ДЕЙНОСТ; ПЕЧАТНИ, МАШИНОПИСНИ И КОПИРНИ УСЛУГИ; КНИГОВЕЗКИ УСЛУГИ, ИНТЕРНЕТ УСЛУГА; РЕКЛАМНА ДЕЙНОСТ; ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ И ДРУГИ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА.
ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО, КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, СВЪРЗАНА С ОЦЕНЯВАНЕ НА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ СЪС СЪЩЕСТВЕНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ СТРОЕЖИТЕ И УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА СТРОЕЖИТЕ, ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ И ЦЕНООБРАЗУВАНЕ, ТЕХНИЧЕСКИ ЕКСПЕРТИЗИ И ЕКСПЕРТНА ОЦЕНКА НА НЕДВИЖИМО И ДВИЖИМО ИМУЩЕСТВО, ИНФОРМАЦИОННА И МАРКЕТИНГОВА ДЕЙНОСТ, ПЕЧАТНИ, МАШИНОПИСНИ И КОПИРНИ УСЛУГИ, КНИГОВЕЗНИ УСЛУГИ, ИНТЕРНЕТ УСЛУГИ, РЕКЛАМНА ДЕЙНОСТ, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ И ДРУГИ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА
2009.10.15 Промяна на съдружници, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
ТОДОР НИКОЛОВ ТОПЧЕВ 100% дял
ТОДОР НИКОЛОВ ТОПЧЕВ 50% дял
ПЕТЪР КИРИЛОВ ПЕТРОВ 50% дял
Промяна на легалната форма:
Еднолично дружество с ограничена отговорност
Дружество с ограничена отговорност
Накратко за КОПСИС
КОПСИС ООД (KOPSIS OOD), с ЕИК 124626145, е основана на 11.02.2004 г. и е свързана с 5 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от ТОДОР НИКОЛОВ ТОПЧЕВ - Управител, ТОДОР ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ - Управител. Съдружници в КОПСИС са ТОДОР НИКОЛОВ ТОПЧЕВ с 50% от капитала, ТОДОР ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ с 17% от капитала, ГАЛИН ГЕОРГИЕВ СТАНЕВ с 17% от капитала, СТЕФАН ВЕСЕЛИНОВ ПЕТРОВ с 16% от капитала.
Дружеството е на 101 195 място по приходи в България за 2022 г., на 1714 място в област Добрич, на 1022 място в Добрич и на 1 129 място по приходи в своята индустрия по КИД 7112 - Инженерни дейности и технически консултации.
Средномесечната нетна работна заплата в КОПСИС за 2022 г. е в размер на 540 лв, което му отрежда 68 052 място по заплати в България за 2022 г., на 1019 място в област Добрич, на 632 място в община Добрич и 1 337 по КИД - 7112.
За 2023 г. КОПСИС реализира 3,4% ръст на приходите, 50,0% ръст на печалбата, 39,0% ръст на EBITDA, 82,1% ръст на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 5 (дружества със същия мажоритарен собственик - ТОДОР НИКОЛОВ ТОПЧЕВ)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 50% | |||||
2 | 100% | |||||
3 | 100% | |||||
4 | 50% | |||||
5 | 50% |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България