КРИС КОНСУЛТ 2015 | ЕООД
ЕИК, град: 203433813, Хърлец
основана: 27.02.2015
регистрация по ДДС: НЕ
КИД 2008: 8129 - Други дейности по почистване
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 19.10.2022 последни финансови данни за 2021
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2021 г.
лв
Място по приходи в България за 2021 г.
224 538
Ръст/спад на приходите през 2021 г.
-19,0%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2021 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2021 г.Финансова Автономност
към 31.12.2021 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 224 538 | 393 881 | 57,0 % |
|
В област Враца | 2 979 | 5 541 | 53,8 % |
|
В община Козлодуй | 235 | 431 | 54,5 % |
|
По код на икономическа дейност (8129) | 382 | 813 | 47,0 % |
|
Място по Заплати за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 157 478 | 236 445 | 66,6 % |
|
В област Враца | 2 218 | 3 444 | 64,4 % |
|
В община Козлодуй | 171 | 261 | 65,5 % |
|
По код на икономическа дейност (8129) | 292 | 520 | 56,2 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2021 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -19,0% |
счетоводна печалба | -50,0% |
EBITDA | -16,7% |
общо активи | +9,1% |
Месечни Нива на Заплати за 2021 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 388 |
средносписъчен персонал за 2021 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за КРИС КОНСУЛТ 2015 | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 2,3 | 2 - 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
2015 | 1,0 | 1 - 1 | 1 |
виж всички години
Регистърни данни
KRIS KONSULT 2015 Ltd
203433813
27.02.2015
без подаден финансов отчет за 2022 г.
НЕ
8129 - Други дейности по почистване
10 лв
ЛЮДМИЛ БЛАГОЕВ МАРИНОВ
-
управител
ЛЮДМИЛ БЛАГОЕВ МАРИНОВ
100%
-
едноличен собственик на капитала
ТЪРГОВИЯ С ХРАНИТЕЛНИ И НЕХРАНИТЕЛНИ СТОКИ, ПРОДАЖБА НА АЛКОХОЛ И ТЮТЮНЕВИ ИЗДЕЛИЯ, ВЪТРЕШНО И ВЪНШНО-ТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ; ИМПОРТ И ЕКСПОРТ; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО, ПОСРЕДНИЧЕСТВО, ПРЕВОЗНА, ХОТЕЛИЕРСКА, ТУРИСТИЧЕСКА, ТУРОПЕРАТОРСКА, РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА, ПРОГРАМНА, ИМПРЕСАРСКА ДЕЙНОСТ И АГЕНТСТВО НА МЕСТНИ И ЧУЖДЕСТРАННИ ЛИЦА В СТРАНАТА И В ЧУЖБИНА; ПОКУПКО-ПРОДАЖБА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД; ПРОИЗВОДСТВО НА СТОКИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА, КОМИСИОННА, СПЕДИЦИОННА, СКЛАДОВА И ЛИЗИНГОВА ДЕЙНОСТ; ТЪРГОВИЯ СЪС СТОКИ ЗА ПОТРЕБЛЕНИЕ, СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ И СУРОВИНИ; ТЪРГОВИЯ С ХРАНИТЕЛНИ СТОКИ, БЕЗАЛКОХОЛНИ И АЛКОХОЛНИ НАПИТКИ; ВЪТРЕШЕН И МЕЖДУНАРОДЕН ТУРИЗЪМ, ТРАНСПОРТНИ УСЛУГИ, СДЕЛКИ С НЕДВИЖИМИ ИМОТИ, С ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ, СТРОИТЕЛНА И МОНТАЖНА ДЕЙНОСТ НА СГРАДИ, СЪОРЪЖЕНИЯ И ИНСТАЛАЦИИ ЗА ТЯХ, ПРОДАЖБА НА ПЕТРОЛНИ ПРОДУКТИ КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ, КОЯТО НЕ Е ИЗРИЧНО ЗАБРАНЕНА ОТ ЗАКОНОДАТЕЛСТВОТО НА Р. БЪЛГАРИЯ.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 19.10.2022 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 27.02.2015 |
виж всички
Виж История на Промените (2)
2022.10.19 Промяна на съдружници
Промяна на съдружници:
ЛЮДМИЛ БЛАГОЕВ МАРИНОВ 100% дял
КРАСИЯНА АНГЕЛОВА МИХАЙЛОВА 100% дял
2016.09.30 Промяна на управители
Промяна на управители:
ЛЮДМИЛ БЛАГОЕВ МАРИНОВ
КРАСИЯНА АНГЕЛОВА МИХАЙЛОВА
Накратко за КРИС КОНСУЛТ 2015
КРИС КОНСУЛТ 2015 ЕООД (KRIS KONSULT 2015 Ltd), с ЕИК 203433813, е основана на 27.02.2015 г. и е свързана с 3 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "без подаден финансов отчет за 2022 г." и с капитал от 10 лева. Представлява се от ЛЮДМИЛ БЛАГОЕВ МАРИНОВ - Управител. Съдружници в КРИС КОНСУЛТ 2015 са ЛЮДМИЛ БЛАГОЕВ МАРИНОВ с 100% от капитала.
Дружеството е на 224 538 място по приходи в България за 2021 г., на 2979 място в област Враца, на 235 място в Козлодуй и на 382 място по приходи в своята индустрия по КИД 8129 - Други дейности по почистване.
Средномесечната нетна работна заплата в КРИС КОНСУЛТ 2015 за 2021 г. е в размер на 0 лв, което му отрежда 157 478 място по заплати в България за 2021 г., на 2218 място в област Враца, на 171 място в община Козлодуй и 292 по КИД - 8129.
За 2021 г. КРИС КОНСУЛТ 2015 реализира -19,0% спад на приходите, -50,0% спад на печалбата, -16,7% спад на EBITDA, 9,1% ръст на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 3 (дружества със същия мажоритарен собственик - ЛЮДМИЛ БЛАГОЕВ МАРИНОВ)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | |||||
2 | 100% | |||||
3 | 50% |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България