Google: С 28% е намаляла посещаемостта на молове и заведения у нас
Посещаемостта на работните места е намаляла с 25%, сочи още проучването, базирано на информация от потребителите на платформата

Посещаемостта на работни места (офиси, заводи и др.) е намаляла с 25% в периода 25 септември – 6 ноември спрямо януари – февруари 2020 г. Това сочат данните от проучване на Google за придвижването на хората в България, пише „24 часа“, цитирано от БТА.
Разрастването на пандемията от Covid-19 у нас през последния месец доведе до засилване на мерките за социална дистанция. Поради тази причина, според доклада на технологичния гигант, стоенето в жилищни сгради се е увеличило с 6%, а ползването на градския транспорт – с 16%.
Обобщените данни на Google сочат още, че през посочения период придвижването до места за търговия и развлечение (търговски центрове, ресторанти, кафенета, киносалони, музеи, библиотеки) бележи спад с 28%, а разходките и спортуването в парковете са намалели с 11%. Ръст има само при движението в хранителните магазини и аптеките – с 4%.
Проучването е базирано на статистически данни, иззети от потребители на платформата в България, които са включили в настройките си своята „История на местоположенията“.
Още Новини
ЕЦБ понижи лихвените проценти за седми път

МИР подкрепя още 92 компании с 23 млн. лева за разработване на иновации
Годишната инфлация в ЕС е 2,5% през март 2025 г.
Рекордни равнища на трудова заетост в ЕС и България през 2024 г. отчита „Евростат“
