САНСИ | ООД
ЕИК, град: 117618689, Русе
основана: 21.05.2004
регистрация по ДДС: ДА - от 21.03.2006 г.
КИД 2008: 7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде
публични контакти: натисни тук
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 19.08.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
29 854
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
-9,7%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Собственост:
СИМЕОН ВАСИЛЕВ СИМЕОНОВ 45% - съдружник ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕОРГИЕВ 45% - съдружник ВАСИЛ СИМЕОНОВ ВАСИЛЕВ 10% - съдружникФинансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 29 854 | 277 019 | 10,8 % |
-1 138
|
В област Русе | 790 | 6 851 | 11,5 % |
8
|
В община Русе | 665 | 5 883 | 11,3 % |
-9
|
По код на икономическа дейност (7490) | 264 | 5 541 | 4,8 % |
4
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 26 210 | 174 403 | 15,0 % |
12 909
|
В област Русе | 564 | 4 390 | 12,8 % |
331
|
В община Русе | 483 | 3 764 | 12,8 % |
304
|
По код на икономическа дейност (7490) | 713 | 2 483 | 28,7 % |
411
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -9,7% |
счетоводна печалба | -65,2% |
EBITDA | -63,9% |
общо активи | -7,5% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 978 |
средна брутна месечна заплата | 1 261 |
среден бюджет за месечна заплата | 1 500 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за САНСИ | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Годишен финансов отчет ГФО 2022 (6).pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Счетоводни политики моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2007 г. моля изчакайте 5-15 секунди Счетоводни политики2 моля изчакайте 5-15 секунди Счетоводни политики1 моля изчакайте 5-15 секунди за 2008 г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 3
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 26,0 | 25 - 29 | 25 | 25 | 25 | 26 | 25 | 25 | 26 | 29 | 26 | 26 | 27 | 27 |
2016 | 23,6 | 20 - 26 | 20 | 20 | 21 | 23 | 23 | 24 | 26 | 26 | 25 | 25 | 25 | 25 |
2015 | 23,9 | 20 - 26 | 25 | 25 | 25 | 24 | 24 | 26 | 25 | 25 | 24 | 23 | 21 | 20 |
2014 | 25,4 | 22 - 28 | 22 | 23 | 23 | 26 | 25 | 25 | 28 | 28 | 26 | 27 | 26 | 26 |
2013 | 21,6 | 21 - 23 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 23 | 23 | 22 | 23 | 21 | 21 | 21 |
2012 | 20,9 | 20 - 22 | 20 | 21 | 22 | 22 | 21 | 20 | 20 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 |
2011 | 20,7 | 19 - 23 | 22 | 22 | 20 | 19 | 20 | 19 | 19 | 19 | 21 | 23 | 23 | 21 |
2010 | 20,2 | 17 - 23 | 17 | 18 | 18 | 21 | 21 | 23 | 21 | 21 | 20 | 20 | 21 | 21 |
2009 | 11,7 | 8 - 19 | 8 | 8 | 9 | 9 | 9 | 10 | 10 | 11 | 15 | 16 | 16 | 19 |
2008 | 8,4 | 6 - 17 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 | 16 | 17 |
2007 | 12,8 | 10 - 14 | 11 | 11 | 10 | 11 | 13 | 14 | 14 | 14 | 14 | 13 | 14 | 14 |
2006 | 6,0 | 4 - 7 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 |
виж всички години
Регистърни данни
SANSI
117618689
21.05.2004
действащ
7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде
5 000 лв
СИМЕОН ВАСИЛЕВ СИМЕОНОВ - управител | ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕОРГИЕВ - управител
СИМЕОН ВАСИЛЕВ СИМЕОНОВ 45% - съдружник | ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕОРГИЕВ 45% - съдружник | ВАСИЛ СИМЕОНОВ ВАСИЛЕВ 10% - съдружник
Дейности по здравословни и безопасни условия на труд, управление на активи и лечебни заведения, болничен транспорт, изграждане и поддържане на системи за качество и контрол и на системи за безопасност на храните, дезинфекция, дезинсекция, дератизация, фумигация, организиране на пожарна и аварийна безопасност, контрол на факторите на работната среда, вентилационни и климатични инсталации и електрически уредби и съоръжения за напрежение до 1000V, вътрешна и външна търговия на едро и дребно , строителна и строително - ремонтна дейност, в това число, но не само строителство на жилищни сгради и нежилищни сгради, отдаване под наем и/или лизинг на жилищни сгради и нежилищни сгради, проектиране, покупка, строеж и обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба, извършване на изследователска, експертна и консултантска дейност по проекти и програми с международно, национално и регионално значение, управление на проекти и програми, организиране и провеждане на обучения, курсове и квалификации, орга...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 16.08.2011 |
Дружествен договор моля изчакайте 5-15 секунди |
от 28.06.2010 |
виж всички
Виж История на Промените (4)
2016.10.07 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
Дейности по здравословни и безопасни условия на труд, управление на активи и лечебни заведения, болничен транспорт, изграждане и поддържане на системи за качество и контрол и на системи за безопасност на храните, дезинфекция, дезинсекция, дератизация, фумигация, организиране на пожарна и аварийна безопасност, контрол на факторите на работната среда, вентилационни и климатични инсталации и електрически уредби и съоръжения за напрежение до 1000V, вътрешна и външна търговия на едро и дребно , строителна и строително - ремонтна дейност, в това число, но не само строителство на жилищни сгради и нежилищни сгради, отдаване под наем и/или лизинг на жилищни сгради и нежилищни сгради, проектиране, покупка, строеж и обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба, извършване на изследователска, експертна и консултантска дейност по проекти и програми с международно, национално и регионално значение, управление на проекти и програми, организиране и провеждане на обучения, курсове и квалификации, организиране на конференции, симпозиуми, семинари и други форми за представяне и общуване, повишаване квалификацията на специалисти, друга образователна, квалификационна и консултантска дейност и извършване в тази връзка услуги, трудово посредничество и консултиране /след снабдяване с лиценз за съответните дейности, за които се изисква такъв/, счетоводни услуги, организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на закона за счетоводството, както и всяка друга търговска дейност, незабранена от закона. Дейностите, за които са необходими разрешения или лицензи ще бъдат извършвани след получаването им.
ДЕЙНОСТИ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ И ЛЕЧЕБНИ ЗАВЕДЕНИЯ, БОЛНИЧЕН ТРАНСПОРТ, ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА КАЧЕСТВО И КОНТРОЛ И НА СИСТЕМИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ, ДЕЗИНСЕКЦИЯ, ДЕРАТИЗАЦИЯ, ФУМИГАЦИЯ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПОЖАРНА И АВАРИЙНА БЕЗОПАСНОСТ, КОНТРОЛ НА ФАКТОРИТЕ НА РАБОТНАТА СРЕДА, ВЕНТИЛАЦИОННИ И КЛИМАТИЧНИ ИНСТАЛАЦИИ И ЕЛЕКТРИЧЕСКИ УРЕДБИ И СЪОРЪЖЕНИЯ ЗА НАПРЕЖЕНИЕ ДО 1000 V, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ, СТРОИТЕЛНА И СТРОИТЕЛНО - РЕМОНТНА ДЕЙНОСТ, ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА, ЕКСПЕРТНА И КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ ПО ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ С МЕЖДУНАРОДНО, НАЦИОНАЛНО И РЕГИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ, КУРСОВЕ И КВАЛИФИКАЦИИ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА КОНФЕРЕНЦИИ, СИМПОЗИУМИ, СЕМИНАРИ И ДРУГИ ФОРМИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ И ОБЩУВАНЕ, ПОВИШАВАНЕ КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СПЕЦИАЛИСТИ, ДРУГА ОБРАЗОВАТЕЛНА, КВАЛИФИКАЦИОННА И КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ И ИЗВЪРШВАНЕ В ТАЗИ ВРЪЗКА УСЛУГИ, ТРУДОВО ПОСРЕДНИЧЕСТВО И КОНСУЛТИРАНЕ /СЛЕД СНАБДЯВАНЕ С ЛИЦЕНЗ ЗА СЪОТВЕТНИТЕ ДЕЙНОСТИ, ЗА КОИТО СЕ ИЗИСКВА ТАКЪВ/.
2011.08.16 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
ДЕЙНОСТИ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ И ЛЕЧЕБНИ ЗАВЕДЕНИЯ, БОЛНИЧЕН ТРАНСПОРТ, ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА КАЧЕСТВО И КОНТРОЛ И НА СИСТЕМИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ, ДЕЗИНСЕКЦИЯ, ДЕРАТИЗАЦИЯ, ФУМИГАЦИЯ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПОЖАРНА И АВАРИЙНА БЕЗОПАСНОСТ, КОНТРОЛ НА ФАКТОРИТЕ НА РАБОТНАТА СРЕДА, ВЕНТИЛАЦИОННИ И КЛИМАТИЧНИ ИНСТАЛАЦИИ И ЕЛЕКТРИЧЕСКИ УРЕДБИ И СЪОРЪЖЕНИЯ ЗА НАПРЕЖЕНИЕ ДО 1000 V, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ, СТРОИТЕЛНА И СТРОИТЕЛНО - РЕМОНТНА ДЕЙНОСТ, ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА, ЕКСПЕРТНА И КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ ПО ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ С МЕЖДУНАРОДНО, НАЦИОНАЛНО И РЕГИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ, КУРСОВЕ И КВАЛИФИКАЦИИ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА КОНФЕРЕНЦИИ, СИМПОЗИУМИ, СЕМИНАРИ И ДРУГИ ФОРМИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ И ОБЩУВАНЕ, ПОВИШАВАНЕ КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СПЕЦИАЛИСТИ, ДРУГА ОБРАЗОВАТЕЛНА, КВАЛИФИКАЦИОННА И КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ И ИЗВЪРШВАНЕ В ТАЗИ ВРЪЗКА УСЛУГИ, ТРУДОВО ПОСРЕДНИЧЕСТВО И КОНСУЛТИРАНЕ /СЛЕД СНАБДЯВАНЕ С ЛИЦЕНЗ ЗА СЪОТВЕТНИТЕ ДЕЙНОСТИ, ЗА КОИТО СЕ ИЗИСКВА ТАКЪВ/.
Дейности по здравословни и безопасни условия на труд, управление на активи и лечебни заведения, болничен транспорт, изграждане и поддържане на системи за качество и контрол и на системи за безопасност на храните, дезинфекция, дезинсекция, дератизация, фумигация, организиране на пожарна и аварийна безопасност, контрол на факторите на работната среда, вентилационни и климатични и инсталации и електрически уредби и съоръжения за напрежение до 1000 V, вътрешна и външна търговия, строителна и строително-ремонтна дейност.
2010.06.28 Промяна на предмет на дейност, Промяна на адрес
Промяна на предмет на дейност:
Дейности по здравословни и безопасни условия на труд, управление на активи и лечебни заведения, болничен транспорт, изграждане и поддържане на системи за качество и контрол и на системи за безопасност на храните, дезинфекция, дезинсекция, дератизация, фумигация, организиране на пожарна и аварийна безопасност, контрол на факторите на работната среда, вентилационни и климатични и инсталации и електрически уредби и съоръжения за напрежение до 1000 V, вътрешна и външна търговия, строителна и строително-ремонтна дейност.
ПОКУПКА, СТРОЕЖ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА, ПРОЕКТАНТСКА, СТРОИТЕЛНА И СТРОИТЕЛНО - РЕМОНТНА ДЕЙНОСТ, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ, ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ, ХОТЕЛИЕРСТВО И ТУРИЗЪМ, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО, ПОСРЕДНИЧЕСТВО И АГЕНТСТВО НА МЕСТНИ И ЧУЖДЕСТРАННИ ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА, ТРАНСПОРТНА И СПЕДИТОРСКА ДЕЙНОСТ, КОМУНАЛНО - БИТОВИ УСЛУГИ, ПРЕВОДАЧЕСКИ, АДМИНИСТРАТИВНИ, КОНСУЛТАНТСКИ, СОЦИАЛНИ, СЧЕТОВОДНИ И КОМПЮТЪРНИ И ИНТЕРНЕТ УСЛУГИ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА УЧЕБНО - ПРОФЕСИОНАЛНИ ЦЕНТРОВЕ ЗА ПОДГОТОВКА И ПРЕПОДГОТОВКА НА КАДРИ, ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛ И УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ, ПРОИЗВОДСТВО, ИЗКУПУВАНЕ И ПЛАСМЕНТ НА СЕЛСКОСТОПАНСКА ПРОДУКЦИЯ, ВНЕДРЯВАНЕ И ОБСЛУЖВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ ПРОГРАМИ И СИСТЕМИ, РЕКЛАМНА, ИЗДАТЕЛСКА И ИМПРЕСАРСКА ДЕЙНОСТ, РАЗРАБОТВАНЕ И МЕНИДЖМЪНТ НА ПРОЕКТИ, СЪЗДАВАНЕ НА КАДАСТЪР И ИЗВЪРШВАНЕ НА ГЕОДЕЗИЧЕСКИ ИЗМЕРВАНИЯ. ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПРЕДМЕТ НА ДЕЙНОСТ: И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА. ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПРЕДМЕТ НА ДЕЙНОСТ: ДЕЙНОСТИ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ И ЛЕЧЕБНИ ЗАВЕДЕНИЯ, БОЛНИЧЕН ТРАНСПОРТ, ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА КАЧЕСТВО И КОНТРОЛ И НА СИСТЕМИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ.
Промяна на адрес:
област Русе, Русе 7000, ул. Ангел Кънчев 23, п.к. 9
област Русе, Русе 7000, ул. РАЙКО ДАСКАЛОВ 26
Накратко за САНСИ
САНСИ ООД (SANSI), с ЕИК 117618689, е основана на 21.05.2004 г. и е свързана с 2 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от СИМЕОН ВАСИЛЕВ СИМЕОНОВ - Управител, ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕОРГИЕВ - Управител. Съдружници в САНСИ са СИМЕОН ВАСИЛЕВ СИМЕОНОВ с 45% от капитала, ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕОРГИЕВ с 45% от капитала, ВАСИЛ СИМЕОНОВ ВАСИЛЕВ с 10% от капитала.
Дружеството е на 29 854 място по приходи в България за 2022 г., на 790 място в област Русе, на 665 място в Русе и на 264 място по приходи в своята индустрия по КИД 7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде.
Средномесечната нетна работна заплата в САНСИ за 2022 г. е в размер на 978 лв, което му отрежда 26 210 място по заплати в България за 2022 г., на 564 място в област Русе, на 483 място в община Русе и 713 по КИД - 7490.
За 2022 г. САНСИ реализира -9,7% спад на приходите, -65,2% спад на печалбата, -63,9% спад на EBITDA, -7,5% спад на активите.
Съдружия
Дъщерни Дружества - 1 (в които САНСИ има над 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | САНСИ ОФИСИЗ | ЕАД | Русе | действащ | ||||
САНСИ | ООД | Русе | действащ - дружество майка |
Асоциирани Дружества - 1 (в които САНСИ има под 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 16,50% | ДЕЗИНСЕКЦИЯ 2024 | ДЗЗД | гр. София | |
Понастоящем в Съдружие със - 5 лица
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | съдружник (наименование, п. форма, седалище, статус / физическо лице) |
в дружество (наименование, п. форма, седалище, статус) |
---|---|---|---|---|
1 | 17,50% | ГАРАНТ ПЕСТ КОНТРОЛ | ДЕЗИНСЕКЦИЯ 2024 | ДЗЗД | гр. София | | |
2 | 16,50% | ПЕСТ КОРЕКТ | ДЕЗИНСЕКЦИЯ 2024 | ДЗЗД | гр. София | | |
3 | 16,50% | ДДД ГРУП ДЕЗИНФЕКЦИОННА СТАНЦИЯ | ДЕЗИНСЕКЦИЯ 2024 | ДЗЗД | гр. София | | |
4 | 16,50% | ПАЛИ ПЕСТ ПРОТЕКТ | ДЕЗИНСЕКЦИЯ 2024 | ДЗЗД | гр. София | | |
5 | 16,50% | ДЕЗИНФЕКЦИОННА СТАНЦИЯ - БГ | ДЕЗИНСЕКЦИЯ 2024 | ДЗЗД | гр. София | |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България