САНСИ | ООД
ЕИК, град, статус: 117618689, Русе , действащ
основана: 21.05.2004
регистрация по ДДС: ДА - от 21.03.2006 г.
КИД 2008: 7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде
публични контакти: натисни тук
състояние в регистъра към 07.12.2023 последна вписана промяна на 17.02.2023 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2021 г.
720 лв
Място по приходи в България за 2021 г.
28 716
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
-9,7%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Собственост:
Финансови данни
Място по Приходи за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 28 716 | 393 881 | 7,3 % |
|
В област Русе | 798 | 10 714 | 7,4 % |
|
В община Русе | 656 | 9 086 | 7,2 % |
|
По код на икономическа дейност (7490) | 268 | 7 182 | 3,7 % |
|
Място по Заплати за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 39 119 | 236 445 | 16,5 % |
|
В област Русе | 895 | 6 516 | 13,7 % |
|
В община Русе | 787 | 5 529 | 14,2 % |
|
По код на икономическа дейност (7490) | 1 124 | 3 287 | 34,2 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -9,7% |
счетоводна печалба | -100,0% |
EBITDA | -96,7% |
общо активи | -7,5% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2021 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за САНСИ | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Виж Оригинални Финансови Отчети от ТР
Документ | Година |
---|---|
Годишен финансов отчет | 2019 |
Годишен финансов отчет | 2018 |
Годишен финансов отчет | 2017 |
Годишен финансов отчет | 2016 |
Годишен финансов отчет | 2015 |
Годишен финансов отчет | 2014 |
Годишен финансов отчет | 2013 |
Годишен финансов отчет | 2012 |
Годишен финансов отчет | 2011 |
Годишен финансов отчет | 2010 |
Годишен финансов отчет | 2009 |
за 2008 г. | |
2007 г. | |
Счетоводни политики2 | |
Счетоводни политики1 |
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | - | |||||||||||||
2016 | - | |||||||||||||
2015 | - | |||||||||||||
2014 | 25,4 | 22 - 28 | 22 | 23 | 23 | 26 | 25 | 25 | 28 | 28 | 26 | 27 | 26 | 26 |
2013 | 21,6 | 21 - 23 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 23 | 23 | 22 | 23 | 21 | 21 | 21 |
2012 | 20,9 | 20 - 22 | 20 | 21 | 22 | 22 | 21 | 20 | 20 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 |
2011 | 20,7 | 19 - 23 | 22 | 22 | 20 | 19 | 20 | 19 | 19 | 19 | 21 | 23 | 23 | 21 |
2010 | 20,2 | 17 - 23 | 17 | 18 | 18 | 21 | 21 | 23 | 21 | 21 | 20 | 20 | 21 | 21 |
2009 | 11,7 | 8 - 19 | 8 | 8 | 9 | 9 | 9 | 10 | 10 | 11 | 15 | 16 | 16 | 19 |
2008 | 8,4 | 6 - 17 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 | 16 | 17 |
2007 | 12,8 | 10 - 14 | 11 | 11 | 10 | 11 | 13 | 14 | 14 | 14 | 14 | 13 | 14 | 14 |
2006 | 6,0 | 4 - 7 | 4 | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 |
Регистърни данни
SANSI
117618689
21.05.2004
Действащ
7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде
5 000 лв
ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕОРГИЕВ
-
управител
|
СИМЕОН ВАСИЛЕВ СИМЕОНОВ
-
управител
ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕОРГИЕВ
45%
-
съдружник
|
СИМЕОН ВАСИЛЕВ СИМЕОНОВ
45%
-
съдружник
|
ВАСИЛ СИМЕОНОВ ВАСИЛЕВ
10%
-
съдружник
Дейности по здравословни и безопасни условия на труд, управление на активи и лечебни заведения, болничен транспорт, изграждане и поддържане на системи за качество и контрол и на системи за безопасност на храните, дезинфекция, дезинсекция, дератизация, фумигация, организиране на пожарна и аварийна безопасност, контрол на факторите на работната среда, вентилационни и климатични инсталации и електрически уредби и съоръжения за напрежение до 1000V, вътрешна и външна търговия на едро и дребно , строителна и строително - ремонтна дейност, в това число, но не само строителство на жилищни сгради и нежилищни сгради, отдаване под наем и/или лизинг на жилищни сгради и нежилищни сгради, проектиране, покупка, строеж и обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба, извършване на изследователска, експертна и консултантска дейност по проекти и програми с международно, национално и регионално значение, управление на проекти и програми, организиране и провеждане на обучения, курсове и квалификации, орга...
Виж История на Промените
2016.10.07 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
Дейности по здравословни и безопасни условия на труд, управление на активи и лечебни заведения, болничен транспорт, изграждане и поддържане на системи за качество и контрол и на системи за безопасност на храните, дезинфекция, дезинсекция, дератизация, фумигация, организиране на пожарна и аварийна безопасност, контрол на факторите на работната среда, вентилационни и климатични инсталации и електрически уредби и съоръжения за напрежение до 1000V, вътрешна и външна търговия на едро и дребно , строителна и строително - ремонтна дейност, в това число, но не само строителство на жилищни сгради и нежилищни сгради, отдаване под наем и/или лизинг на жилищни сгради и нежилищни сгради, проектиране, покупка, строеж и обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба, извършване на изследователска, експертна и консултантска дейност по проекти и програми с международно, национално и регионално значение, управление на проекти и програми, организиране и провеждане на обучения, курсове и квалификации, организиране на конференции, симпозиуми, семинари и други форми за представяне и общуване, повишаване квалификацията на специалисти, друга образователна, квалификационна и консултантска дейност и извършване в тази връзка услуги, трудово посредничество и консултиране /след снабдяване с лиценз за съответните дейности, за които се изисква такъв/, счетоводни услуги, организиране на счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети по реда на закона за счетоводството, както и всяка друга търговска дейност, незабранена от закона. Дейностите, за които са необходими разрешения или лицензи ще бъдат извършвани след получаването им.
ДЕЙНОСТИ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ И ЛЕЧЕБНИ ЗАВЕДЕНИЯ, БОЛНИЧЕН ТРАНСПОРТ, ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА КАЧЕСТВО И КОНТРОЛ И НА СИСТЕМИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ, ДЕЗИНСЕКЦИЯ, ДЕРАТИЗАЦИЯ, ФУМИГАЦИЯ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПОЖАРНА И АВАРИЙНА БЕЗОПАСНОСТ, КОНТРОЛ НА ФАКТОРИТЕ НА РАБОТНАТА СРЕДА, ВЕНТИЛАЦИОННИ И КЛИМАТИЧНИ ИНСТАЛАЦИИ И ЕЛЕКТРИЧЕСКИ УРЕДБИ И СЪОРЪЖЕНИЯ ЗА НАПРЕЖЕНИЕ ДО 1000 V, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ, СТРОИТЕЛНА И СТРОИТЕЛНО - РЕМОНТНА ДЕЙНОСТ, ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА, ЕКСПЕРТНА И КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ ПО ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ С МЕЖДУНАРОДНО, НАЦИОНАЛНО И РЕГИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ, КУРСОВЕ И КВАЛИФИКАЦИИ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА КОНФЕРЕНЦИИ, СИМПОЗИУМИ, СЕМИНАРИ И ДРУГИ ФОРМИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ И ОБЩУВАНЕ, ПОВИШАВАНЕ КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СПЕЦИАЛИСТИ, ДРУГА ОБРАЗОВАТЕЛНА, КВАЛИФИКАЦИОННА И КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ И ИЗВЪРШВАНЕ В ТАЗИ ВРЪЗКА УСЛУГИ, ТРУДОВО ПОСРЕДНИЧЕСТВО И КОНСУЛТИРАНЕ /СЛЕД СНАБДЯВАНЕ С ЛИЦЕНЗ ЗА СЪОТВЕТНИТЕ ДЕЙНОСТИ, ЗА КОИТО СЕ ИЗИСКВА ТАКЪВ/.
2011.08.16 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
ДЕЙНОСТИ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ И ЛЕЧЕБНИ ЗАВЕДЕНИЯ, БОЛНИЧЕН ТРАНСПОРТ, ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА КАЧЕСТВО И КОНТРОЛ И НА СИСТЕМИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ, ДЕЗИНСЕКЦИЯ, ДЕРАТИЗАЦИЯ, ФУМИГАЦИЯ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПОЖАРНА И АВАРИЙНА БЕЗОПАСНОСТ, КОНТРОЛ НА ФАКТОРИТЕ НА РАБОТНАТА СРЕДА, ВЕНТИЛАЦИОННИ И КЛИМАТИЧНИ ИНСТАЛАЦИИ И ЕЛЕКТРИЧЕСКИ УРЕДБИ И СЪОРЪЖЕНИЯ ЗА НАПРЕЖЕНИЕ ДО 1000 V, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ, СТРОИТЕЛНА И СТРОИТЕЛНО - РЕМОНТНА ДЕЙНОСТ, ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА, ЕКСПЕРТНА И КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ ПО ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ С МЕЖДУНАРОДНО, НАЦИОНАЛНО И РЕГИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ, КУРСОВЕ И КВАЛИФИКАЦИИ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА КОНФЕРЕНЦИИ, СИМПОЗИУМИ, СЕМИНАРИ И ДРУГИ ФОРМИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ И ОБЩУВАНЕ, ПОВИШАВАНЕ КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СПЕЦИАЛИСТИ, ДРУГА ОБРАЗОВАТЕЛНА, КВАЛИФИКАЦИОННА И КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ И ИЗВЪРШВАНЕ В ТАЗИ ВРЪЗКА УСЛУГИ, ТРУДОВО ПОСРЕДНИЧЕСТВО И КОНСУЛТИРАНЕ /СЛЕД СНАБДЯВАНЕ С ЛИЦЕНЗ ЗА СЪОТВЕТНИТЕ ДЕЙНОСТИ, ЗА КОИТО СЕ ИЗИСКВА ТАКЪВ/.
Дейности по здравословни и безопасни условия на труд, управление на активи и лечебни заведения, болничен транспорт, изграждане и поддържане на системи за качество и контрол и на системи за безопасност на храните, дезинфекция, дезинсекция, дератизация, фумигация, организиране на пожарна и аварийна безопасност, контрол на факторите на работната среда, вентилационни и климатични и инсталации и електрически уредби и съоръжения за напрежение до 1000 V, вътрешна и външна търговия, строителна и строително-ремонтна дейност.
2010.06.28 Промяна на предмет на дейност, Промяна на адрес
Промяна на предмет на дейност:
Дейности по здравословни и безопасни условия на труд, управление на активи и лечебни заведения, болничен транспорт, изграждане и поддържане на системи за качество и контрол и на системи за безопасност на храните, дезинфекция, дезинсекция, дератизация, фумигация, организиране на пожарна и аварийна безопасност, контрол на факторите на работната среда, вентилационни и климатични и инсталации и електрически уредби и съоръжения за напрежение до 1000 V, вътрешна и външна търговия, строителна и строително-ремонтна дейност.
ПОКУПКА, СТРОЕЖ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА, ПРОЕКТАНТСКА, СТРОИТЕЛНА И СТРОИТЕЛНО - РЕМОНТНА ДЕЙНОСТ, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ, ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ, ХОТЕЛИЕРСТВО И ТУРИЗЪМ, ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО, ПОСРЕДНИЧЕСТВО И АГЕНТСТВО НА МЕСТНИ И ЧУЖДЕСТРАННИ ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА, ТРАНСПОРТНА И СПЕДИТОРСКА ДЕЙНОСТ, КОМУНАЛНО - БИТОВИ УСЛУГИ, ПРЕВОДАЧЕСКИ, АДМИНИСТРАТИВНИ, КОНСУЛТАНТСКИ, СОЦИАЛНИ, СЧЕТОВОДНИ И КОМПЮТЪРНИ И ИНТЕРНЕТ УСЛУГИ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА УЧЕБНО - ПРОФЕСИОНАЛНИ ЦЕНТРОВЕ ЗА ПОДГОТОВКА И ПРЕПОДГОТОВКА НА КАДРИ, ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛ И УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ, ПРОИЗВОДСТВО, ИЗКУПУВАНЕ И ПЛАСМЕНТ НА СЕЛСКОСТОПАНСКА ПРОДУКЦИЯ, ВНЕДРЯВАНЕ И ОБСЛУЖВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ ПРОГРАМИ И СИСТЕМИ, РЕКЛАМНА, ИЗДАТЕЛСКА И ИМПРЕСАРСКА ДЕЙНОСТ, РАЗРАБОТВАНЕ И МЕНИДЖМЪНТ НА ПРОЕКТИ, СЪЗДАВАНЕ НА КАДАСТЪР И ИЗВЪРШВАНЕ НА ГЕОДЕЗИЧЕСКИ ИЗМЕРВАНИЯ. ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПРЕДМЕТ НА ДЕЙНОСТ: И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА. ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПРЕДМЕТ НА ДЕЙНОСТ: ДЕЙНОСТИ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ И ЛЕЧЕБНИ ЗАВЕДЕНИЯ, БОЛНИЧЕН ТРАНСПОРТ, ИЗГРАЖДАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА КАЧЕСТВО И КОНТРОЛ И НА СИСТЕМИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ.
Промяна на адрес:
област Русе, Русе 7000, ул. Ангел Кънчев 23, п.к. 9
област Русе, Русе 7000, ул. РАЙКО ДАСКАЛОВ 26
Накратко за САНСИ
САНСИ ООД (SANSI), с ЕИК 117618689, е основана на 21.05.2004 г. и е свързана с 2 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "Действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕОРГИЕВ - Управител, СИМЕОН ВАСИЛЕВ СИМЕОНОВ - Управител. Съдружници в САНСИ са ГЕОРГИ ИЛИЕВ ГЕОРГИЕВ с 45% от капитала, СИМЕОН ВАСИЛЕВ СИМЕОНОВ с 45% от капитала, ВАСИЛ СИМЕОНОВ ВАСИЛЕВ с 10% от капитала.
Дружеството е на 28 716 място по приходи в България за 2021 г., на 798 място в област Русе, на 656 място в Русе и на 268 място по приходи в своята индустрия по КИД 7490 - Други професионални дейности, некласифицирани другаде.
Средномесечната нетна работна заплата в САНСИ за 2021 г. е в размер на лв, което му отрежда 39 119 място по заплати в България за 2021 г., на 895 място в област Русе, на 787 място в община Русе и 1 124 по КИД - 7490.
За 2022 г. САНСИ реализира -9,7% спад на приходите, -96,7% спад на EBITDA, -7,5% спад на активите.
Съдружия
Дъщерни Дружества - 2 (в които САНСИ има над 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2021 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | |||||
2 | 100% | |||||
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България