СИ ДИ КОНСУЛТ | ООД
ЕИК, град: 115821071, Пловдив
основана: 14.01.2004
регистрация по ДДС: ДА - от 22.02.2005 г.
КИД 2008: 8299 - Друго спомагателно обслужване на стопанската дейност, некласифицирано другаде
публични контакти: натисни тук
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 21.12.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2021 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
n.a.
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
n.a.
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Пловдив | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (8299) | n.a. |
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област Пловдив | n.a. | |||
В община Пловдив | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (8299) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | n.a. |
счетоводна печалба | n.a. |
EBITDA | n.a. |
общо активи | -41,4% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за СИ ДИ КОНСУЛТ | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет за 2023г. GFO.PDF моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет за 2022г. GFO (1).PDF моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет за 2014г. моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет за 2019г. моля изчакайте 5-15 секунди 2007г. моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет за 2016г. моля изчакайте 5-15 секунди за 2008г. моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет за 2018г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 4
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 8,6 | 8 - 10 | 9 | 9 | 9 | 10 | 9 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 9 |
2016 | 9,6 | 9 - 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 |
2015 | 9,7 | 9 - 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 9 | 9 | 9 | 9 | 10 |
2014 | 10,0 | 10 - 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
2013 | 8,7 | 7 - 10 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 9 | 9 | 9 | 9 | 10 | 10 | 10 |
2012 | 8,1 | 7 - 10 | 10 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 7 |
2011 | 7,9 | 7 - 9 | 8 | 8 | 9 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
2010 | 8,3 | 8 - 9 | 8 | 8 | 9 | 9 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 9 | 8 | 8 |
2009 | 8,3 | 7 - 10 | 10 | 10 | 9 | 9 | 9 | 9 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 |
2008 | 9,7 | 7 - 11 | 7 | 9 | 9 | 10 | 10 | 10 | 11 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
2007 | 7,6 | 7 - 8 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 7 |
2006 | 4,9 | 3 - 6 | 4 | 3 | 4 | 6 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2005 | 3,2 | 3 - 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 |
виж всички години
Регистърни данни
SI DI KONSULT OOD
115821071
област Пловдив, Пловдив 4000, район Тракия, ж.к. Тракия, Маестро Георги Атанасов 17, бл. -, вх. -, ет. -, ап. -
14.01.2004
действащ
8299 - Друго спомагателно обслужване на стопанската дейност, некласифицирано другаде
5 000 лв
СИМЕОН ВАСИЛЕВ ЧЕПИШЕВ
-
управител
СИМЕОН ВАСИЛЕВ ЧЕПИШЕВ
99%
-
съдружник
|
МАРИНЕЛА ЯНКОВА ЧЕПИШЕВА
1%
-
съдружник
СЪЗДАВАНЕ НА СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА /СМТ/ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ДЕЙНОСТИ СЪГЛАСНО ЗАКОНА ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, ОБН. В ДВ БР.124 ОТ 23.12.1997 Г., НАРЕДБА №5/11.05.1999Г, ЗА РЕДА, НАЧИНА И ПЕРИОДИЧНОСТТА НА ИЗВЪРШВАНЕ НА ОЦЕНКА НА РИСКА, ОБН. ДВ, БР.47/21.05.1999Г, НАРЕДБА №14/07.08.1998Г ЗА СЛУЖБИТЕ ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА, ОБН. ДВ БР.95/14.08.1998 Г., СЛЕД РЕГИСТРАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕ "ЗДРАВНА ПРОФИЛАКТИКА И ДЪРЖАВЕН САНИТАРЕН КОНТРОЛ" ПРИ МИНИСТЕРСТВОТО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО, ЧРЕЗ КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДПОМАГАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛИТЕ, КОМИТЕТИТЕ И ГРУПИТЕ ПО УСЛОВИЯТА НА ТРУД В ПЛАНИРАНЕТО, ОРГАНИЗИРАНЕТО И ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА ИМ ПО ОСИГУРЯВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, УКРЕПВАНЕ НА ЗДРАВЕТО И РАБОТОСПОСОБНОСТТА НА РАБОТЕЩИТЕ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗВЪРШВАНАТА ОТ ТЯХ РАБОТА, ТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ, РАЗРЕШЕНА ОТ ЗАКОНА.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 01.10.2009 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 16.06.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (2)
2009.10.01 Промяна на съдружници, Промяна на адрес
Промяна на съдружници:
МАРИНЕЛА ЯНКОВА ЧЕПИШЕВА 1% дял
АНЕЛИЯ БОРИСОВА ТОДОРОВА - ДОШМАНОВСКА 1% дял
Промяна на адрес:
област Пловдив, Пловдив 4000, район Тракия, ж.к. Тракия, Маестро Георги Атанасов 17
област Пловдив, Пловдив 4000, район Централен, ул. БОГОМИЛ 84, ет. 2
Накратко за СИ ДИ КОНСУЛТ
СИ ДИ КОНСУЛТ ООД (SI DI KONSULT OOD), с ЕИК 115821071, е основана на 14.01.2004 г. и е свързана с 10 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от СИМЕОН ВАСИЛЕВ ЧЕПИШЕВ - Управител. Съдружници в СИ ДИ КОНСУЛТ са СИМЕОН ВАСИЛЕВ ЧЕПИШЕВ с 99% от капитала, МАРИНЕЛА ЯНКОВА ЧЕПИШЕВА с 1% от капитала.
За 2023 г. СИ ДИ КОНСУЛТ реализира -41,4% спад на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 10 (дружества със същия мажоритарен собственик - СИМЕОН ВАСИЛЕВ ЧЕПИШЕВ)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | |||||
2 | 100% | |||||
3 | 100% | |||||
4 | 100% | |||||
5 | 50% | |||||
6 | 100% | |||||
7 | 99% | |||||
8 | 50% | |||||
9 | 50% | |||||
10 | 50% |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България