СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - ВИТА | ООД
ЕИК, град: 116560560, Разград
основана: 19.01.2005
регистрация по ДДС: ДА - от 17.07.2007 г.
КИД 2008: 8690 - Други дейности по хуманно здравеопазване
състояние в регистъра към 30.03.2025 последна вписана промяна на 02.11.2024 последни финансови данни за 2023
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2023 г.
лв
Място по приходи в България за 2022 г.
92 219
Ръст/спад на приходите през 2023 г.
+15,3%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2023 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2023 г.Финансова Автономност
към 31.12.2023 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
Финансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 92 219 | 277 019 | 33,3 % |
|
В област Разград | 871 | 2 463 | 35,4 % |
|
В община Разград | 532 | 1 495 | 35,6 % |
|
По код на икономическа дейност (8690) | 300 | 1 204 | 24,9 % |
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 65 557 | 174 403 | 37,6 % |
|
В област Разград | 512 | 1 553 | 33,0 % |
|
В община Разград | 348 | 976 | 35,7 % |
|
По код на икономическа дейност (8690) | 360 | 868 | 41,5 % |
|
Изменения на Основни Показатели за 2023 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +15,3% |
счетоводна печалба | +25,7% |
EBITDA | +22,1% |
общо активи | -27,2% |
Месечни Нива на Заплати за 2023 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 576 |
средна брутна месечна заплата | 742 |
среден бюджет за месечна заплата | 883 |
средносписъчен персонал за 2023 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - ВИТА | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2023 г. , вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
||||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
||||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
||||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
||||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
||||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
||||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
||||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
||||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2023 |
Годишен финансов отчет ОТЧЕТ 2023 ВИТА СТМ.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2022 |
Годишен финансов отчет ОТЧЕТ 2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
за 2007г. моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди Годишен финансов отчет 2008 г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 2
файла
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025 | - | |||||||||||||
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2016 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2015 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2014 | 4,9 | 4 - 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 |
2013 | 5,1 | 5 - 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 5 | 5 | 5 |
2012 | 4,1 | 3 - 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 |
2011 | 4,3 | 4 - 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
2010 | 4,9 | 4 - 6 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2009 | 4,3 | 4 - 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | |
2008 | 4,8 | 4 - 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2007 | 3,3 | 3 - 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2006 | 2,6 | 2 - 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2005 | 1,6 | 1 - 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
виж всички години
Регистърни данни
Sluzhba po trudova meditsina- Vita
116560560
19.01.2005
действащ
8690 - Други дейности по хуманно здравеопазване
5 000 лв
ЦВЕТАН КЕРЧЕВ КЕРЧЕВ
-
управител
ЦВЕТАН КЕРЧЕВ КЕРЧЕВ
50%
-
съдружник
|
НЕСЛИН МЯНДУ МУСТАФОВА
50%
-
съдружник
ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - РАЗРАБОТВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, САНИТАРНО - ХИГИЕННИ НОРМИ, ПРАВИЛА И ИЗИСКВАНИЯ, УЧАСТИЕ В РАЗРАБОТВАНЕТО НА ПРАВИЛА, НОРМИ И ИНСТРУКЦИИ В ПРЕДПРИЯТИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗДРАВЕ И БЕЗОПАСНОСТ ПРИ РАБОТА И ДАВАНЕ НА СЪВЕТИ ЗА РАБОТА ЗА ПРАВИЛНОТО ИМ ПРИЛАГАНЕ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕДИ, ОЦЕНКА НА РИСКА И ВЛИЯНИЕТО НА УСЛОВИЯТА НА ТРУД ВЪРХУ ЗДРАВОСЛОВНОТО СЪСТОЯНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ И ПРИГОДНОСТТА ИМ ЗА РАБОТА, ОБУЧЕНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И ДЛЪЖНОСТНИТЕ ЛИЦА ПО ПРАВИЛАТА ЗА ОПАЗВАНЕ НА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСНОСТТА ПРИ РАБОТА И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ, РАЗРЕШЕНИ ОТ МИНИСТЕРСТВОТО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО, СЛУЖБА ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ - ОРГАНИЗИРАНЕ И КООРДИНИРАНЕ ДЕЙНОСТТА ПО ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДПОМАГАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛИТЕ И ДРУГИТЕ ДЛЪЖНОСТНИ ЛИЦА ПО ПРИЛАГАНЕ НА ИЗИКВАНИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИ...
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 10.06.2016 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 10.08.2011 |
Актуален учредителен акт моля изчакайте 5-15 секунди |
от 02.04.2008 |
виж всички
Виж История на Промените (6)
2016.06.10 Промяна на съдружници
Промяна на съдружници:
НЕСЛИН МЯНДУ МУСТАФОВА 50% дял
БЕДРИ ДЖЕМАЛОВ МУСТАФОВ 50% дял
2015.04.14 Промяна на управители
2011.08.10 Промяна на съдружници, Промяна на управители
Промяна на съдружници:
БЕДРИ ДЖЕМАЛОВ МУСТАФОВ 50% дял
БОРИСЛАВ ЛЮДМИЛОВ ДЯКОВ 50% дял
Промяна на управители:
БЕДРИ ДЖЕМАЛОВ МУСТАФОВ
БОРИСЛАВ ЛЮДМИЛОВ ДЯКОВ
2008.12.11 Промяна на адрес
Промяна на адрес:
област Разград, Разград 7200, ж.к. ОСВОБОЖДЕНИЕ, , бл. 68
област Разград, Разград 7200, БЪЛГАРИЯ 17, вх. Б, ет. 2, ап. 26
2008.06.12 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - РАЗРАБОТВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, САНИТАРНО - ХИГИЕННИ НОРМИ, ПРАВИЛА И ИЗИСКВАНИЯ, УЧАСТИЕ В РАЗРАБОТВАНЕТО НА ПРАВИЛА, НОРМИ И ИНСТРУКЦИИ В ПРЕДПРИЯТИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗДРАВЕ И БЕЗОПАСНОСТ ПРИ РАБОТА И ДАВАНЕ НА СЪВЕТИ ЗА РАБОТА ЗА ПРАВИЛНОТО ИМ ПРИЛАГАНЕ, ОРГАНИЗИРАНЕ НА МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕДИ, ОЦЕНКА НА РИСКА И ВЛИЯНИЕТО НА УСЛОВИЯТА НА ТРУД ВЪРХУ ЗДРАВОСЛОВНОТО СЪСТОЯНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ И ПРИГОДНОСТТА ИМ ЗА РАБОТА, ОБУЧЕНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И ДЛЪЖНОСТНИТЕ ЛИЦА ПО ПРАВИЛАТА ЗА ОПАЗВАНЕ НА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСНОСТТА ПРИ РАБОТА И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ, РАЗРЕШЕНИ ОТ МИНИСТЕРСТВОТО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО, СЛУЖБА ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ - ОРГАНИЗИРАНЕ И КООРДИНИРАНЕ ДЕЙНОСТТА ПО ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДПОМАГАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛИТЕ И ДРУГИТЕ ДЛЪЖНОСТНИ ЛИЦА ПО ПРИЛАГАНЕ НА ИЗИКВАНИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД ПРИ ОРГАНИЗИРАНЕ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ТРУДОВАТА ДЕЙНОСТ, КОНТРОЛИРАНЕ ОТ ИМЕТО НА РАБОТОДАТЕЛЯ ЗА СПАЗВАНЕ НА НОРМИТЕ И ИЗИСКВАНИЯТА НА ДЕЙСТВАЩАТА НОРМАТИВНА БАЗА И ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖУТЕЛИТЕ ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, ЛАБОРАТОРИЯ - ОРГАНИЗИРАНЕ И КОНТРОЛ НА ФАКТОРИТЕ НА РАБОТНАТА СРЕДА, ОСВЕТЕНОСТ, ШУМ, ВИБРАЦИИ, МИКРОКЛИМАТ, ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИ ПОЛЕТА, ИЗМЕРВАНЕ СЪПРОТИВЛЕНИЕ НА ИЗОЛАЦИЯТА, ИМПЕДАНС НА КОНТУР " ФАЗА - ЗАЩИТЕН ПРОВОДНИК ", СЪПРОТИВЛЕНИЕ НА МЪЛНИЕЗАЩИТНИ ИНСТАЛАЦИИ И ДРУГИ, КАКТО И ВСЯКАКВА ДРУГА ДЕЙНОСТ, СВЪРЗАНА С ПРЕДМЕТА НА ДЕЙНОСТ НА ДРУЖЕСТВОТО, СЪОТВЕТСТВАЩА НА ЧЛ. 1 ТЗ И СЛЕД СНАБДЯВАНЕ С НЕОБХОДИМОТО РЕШЕНИЕ, КОГАТО ЗА УПРАЖНЯВАНЕТО Й СЕ ИЗИСКВА ТАКОВА ПО СИЛАТА НА НОРМАТИВЕН ДОКУМЕНТ.
ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - РАЗРАБОТВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ ПО ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, САНИТАРНО-ХИГИЕННИ НОРМИ, ПРАВИЛА И ИЗИСКВАНИЯ, УЧАСТИЕ В РАЗРАБОТВАНЕТО НА ПРАВИЛА, НОРМИ И ИНСТРУКЦИИ В ПРЕДПРИЯТИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗДРАВЕ И БЕЗАПАСНОСТ ПРИ РАБОТА И ДАВАНЕ НА СЪВЕТИ ЗА РАБОТА ЗА ПРАВИЛНОТО ИМ ПРИЛАГАНЕ, ИЗВЪРШВАНЕ НА МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕДИ, ОЦЕНКА НА РИСКА И ВЛИЯНИЕТО НА УСЛОВИЯТА НА ТРУД ВЪРХУ ЗДРАВОСЛОВНОТО СЪСТОЯНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ И ПРИГОДНОСТТА ИМ ЗА РАБОТА, ОБУЧЕНИЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И ДЛЪЖНОСТНИТЕ ЛИЦА ПО ПРАВИЛАТА ЗА ОПАЗВАНЕТО НА ЗДРАВЕТО И БЕЗОПАСНОСТТА ПРИ РАБОТА И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ, РАЗРЕШЕНИ ОТ МИНИСТЕРСТВОТО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО, СЛУЖБА ПО БЕЗОПАСТНОСТ И ЗДРАВЕ - ОРГАНИЗИРАНЕ И КООРДИНИРАНЕ ДЕЙНОСТТА ПО ОСИГУРЯВАНЕ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДПОМАГАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛИТЕ И ДРУГИТЕ ДЛЪЖНОСТНИ ЛИЦА ПО ПРИЛАГАНЕ НА ИЗИСКВАНИЯТА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД ПРИ ОРГАНИЗИРАНЕ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ТРУДОВАТА ДЕЙНОСТ, КОНТРОЛИРАНЕТО ОТ ИМЕТО НА РАБОТОДАТЕЛЯ ЗА СПАЗВАНЕ НА НОРМИТЕ И ИЗИСКВАНИЯТА НА ДЕЙСТВАЩАТА НОРМАТИВНА БАЗА И ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, ОБУЧЕНИЕ НА РАБОТНИЦИ И СЛУЖИТЕЛИ, ДЛЪЖНОСТНИ ЛИЦА И ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА СИНДИКАТИТЕ И ГРУПИ ПО УСЛОВИЯТА НА ТРУД, ПО ПРАВИЛАТА ЗА ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, ОЦЕНКА НА РИСКА, ЛАБОРАТОРИЯ - ОРГАНИЗИРАНЕ И КОНТРОЛ НА ФАКТОРИТЕ НА РАБОТНАТА СРЕДА, ОСВЕТЕНОСТ, ШУМ, ВИБРАЦИИ, МИКРОКЛИМАТ, ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИ ПОЛЕТА, ИЗМЕРВАНЕ СЪПРОТИВЛЕНИЕ НА ИЗОЛАЦИЯТА, ИМПЕДАНС НА КОНТУР "ФАЗА-ЗАЩИТЕН ПРОВОДНИК", СЪПРОТИВЛЕНИЕ НА МЪЛНИЕЗАЩИТНИ ИНСТАЛАЦИИ И ДР., КАКТО И ВСЯКАКВА ДРУГА ДЕЙНОСТ, СВЪРЗАНА С ПРЕДМЕТА НА ДЕЙНОСТ НА ДРУЖЕСТВОТО, СЪОТВЕТСТВАЩА НА ЧЛ.1 ТЗ И СЛЕД СНАБДЯВАНЕ С НЕОБХОДИМОТО РАЗРЕШЕНИЕ, КОГАТО ЗА УПРАЖНЯВАНЕТО Й СЕ ИЗИСКВА ТАКОВА ПО СИЛАТА НА НОРМАТИВЕН ДОКУМЕНТ.
Накратко за СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - ВИТА
СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - ВИТА ООД (Sluzhba po trudova meditsina- Vita), с ЕИК 116560560, е основана на 19.01.2005 г. и е свързана с 3 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от ЦВЕТАН КЕРЧЕВ КЕРЧЕВ - Управител. Съдружници в СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - ВИТА са ЦВЕТАН КЕРЧЕВ КЕРЧЕВ с 50% от капитала, НЕСЛИН МЯНДУ МУСТАФОВА с 50% от капитала.
Дружеството е на 92 219 място по приходи в България за 2022 г., на 871 място в област Разград, на 532 място в Разград и на 300 място по приходи в своята индустрия по КИД 8690 - Други дейности по хуманно здравеопазване.
Средномесечната нетна работна заплата в СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - ВИТА за 2022 г. е в размер на 576 лв, което му отрежда 65 557 място по заплати в България за 2022 г., на 512 място в област Разград, на 348 място в община Разград и 360 по КИД - 8690.
За 2023 г. СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА - ВИТА реализира 15,3% ръст на приходите, 25,7% ръст на печалбата, 22,1% ръст на EBITDA, -27,2% спад на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 3 (дружества със същия мажоритарен собственик - ЦВЕТАН КЕРЧЕВ КЕРЧЕВ)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | |||||
2 | 50% | |||||
3 | 50% |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България