ТРАНС КО 04 | ЕООД
ЕИК, град: 131230324, София
основана: 08.04.2004
регистрация по ДДС: ДА - от 31.05.2004 г.
КИД 2008: 4762 - Търговия на дребно с вестници и канцеларски стоки
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 10.09.2024 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
Място по приходи в България за 2022 г.
8 402
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
+66,2%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
КОНСТАНТИН ТОДОРОВ ПОПОВ - управителСобственост:
ПАНДА 100% - едноличен собственик на капиталаДействителни собственици:
АЛЕКСИ МЛАДЕНОВ ПОПОВ - Действителен собственик, физическо лице ПАНДА - Юридическо лице или друго правно образувание, чрез което пряко се упражнява контрол ЕЛКА НИКОЛОВА КАМЕНОВА - ЦАНКОВА - Представители на юридическо лице или друго правно образувание, чрез което пряко се упражнява контролФинансови данни
Място по Приходи за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 8 402 | 277 019 | 3,0 % |
4 045
|
В област София (столица) | 3 826 | 90 178 | 4,2 % |
1 716
|
В община Столична | 3 826 | 90 178 | 4,2 % |
1 716
|
По код на икономическа дейност (4762) | 6 | 660 | 0,9 % |
2
|
Място по Заплати за 2022 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 12 242 | 174 403 | 7,0 % |
1 269
|
В област София (столица) | 8 487 | 56 378 | 15,1 % |
1 125
|
В община Столична | 8 487 | 56 378 | 15,1 % |
1 125
|
По код на икономическа дейност (4762) | 4 | 424 | 0,9 % |
0
|
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | +66,2% |
счетоводна печалба | +149,5% |
EBITDA | +69,2% |
общо активи | +58,2% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 1 691 |
средна брутна месечна заплата | 2 180 |
среден бюджет за месечна заплата | 2 593 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ТРАНС КО 04 | ЕООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2022 |
ГОДИШЕН ФИНАНСОВ ОТЧЕТ ЗАЕДНО С ДОКЛАДА ЗА ДЕЙНОСТТА И ДОКЛАДА НА НЕЗАВИСИМИЯ ОДИТОР GFO+Opovest._2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди ГОДИШЕН ФИНАНСОВ ОТЧЕТ ЗАЕДНО С ДОКЛАДА ЗА ДЕЙНОСТТА И ДОКЛАДА НА НЕЗАВИСИМИЯ ОДИТОР GFO+Opovest._2022.pdf моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
2021 |
ГОДИШЕН ФИНАНСОВ ОТЧЕТ ЗАЕДНО С ДОКЛАДА ЗА ДЕЙНОСТТА И ДОКЛАДА НА НЕЗАВИСИМИЯ ОДИТОР моля изчакайте 5-15 секунди |
2020 |
ГОДИШЕН ФИНАНСОВ ОТЧЕТ ЗАЕДНО С ДОКЛАДА ЗА ДЕЙНОСТТА И ДОКЛАДА НА НЕЗАВИСИМИЯ ОДИТОР моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
Годишен финансов отчет за 2007г моля изчакайте 5-15 секунди за 2008г. моля изчакайте 5-15 секунди
покажи още 1
файл
|
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024 | - | |||||||||||||
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - | |||||||||||||
2017 | 10,0 | 10 - 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
2016 | 9,6 | 4 - 13 | 4 | 4 | 13 | 11 | 11 | 11 | 11 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
2015 | 3,8 | 2 - 4 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2014 | 2,7 | 2 - 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2013 | 3,2 | 3 - 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2012 | 4,1 | 4 - 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2011 | 4,2 | 4 - 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2010 | 4,8 | 4 - 6 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 6 | 5 |
2009 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2008 | 4,0 | 4 - 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
2007 | 4,8 | 4 - 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
2006 | 5,1 | 5 - 6 | 5 | 5 | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2005 | 4,6 | 3 - 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
виж всички години
Регистърни данни
TRANS KO 04
131230324
08.04.2004
действащ
4762 - Търговия на дребно с вестници и канцеларски стоки
5 000 лв
КОНСТАНТИН ТОДОРОВ ПОПОВ - управител
ПАНДА 100% - едноличен собственик на капитала
АЛЕКСИ МЛАДЕНОВ ПОПОВ - Действителен собственик, физическо лице | ПАНДА - Юридическо лице или друго правно образувание, чрез което пряко се упражнява контрол | ЕЛКА НИКОЛОВА КАМЕНОВА - ЦАНКОВА - Представители на юридическо лице или друго правно образувание, чрез което пряко се упражнява контрол
спедиционна дейност, транспортни услуги, доставка, монтаж, проектиране и производство на офис мебели, офис-столове, хотелско и кухненско обзавеждане, достаква и сервизно обслужване на офис техника консумативи и периферни устройства, доставка на канацеларски материали и офис консумативи, доставка на хигиенни, санитерни, перилни и дезифенкционни материали, доставка на съдове за битови отпадъци, изработка на рекламни и презантационни материали, книговезни услуги, рекламна дейност, спедиционни и превозни сделки и услуги в страната и чужбина, складова дейност, организиране и участие в изложби и търгове.
договор, устав,
или учредителен акт:
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 03.02.2016 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 30.11.2015 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 05.03.2015 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 28.05.2014 |
Актуален дружествен договор/учредителен акт/устав моля изчакайте 5-15 секунди |
от 29.04.2014 |
виж всички
Виж История на Промените (10)
2023.10.11 Промяна на управители
2020.06.09 Промяна на действителни собственици
2016.03.16 Промяна на управители
2016.02.03 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
спедиционна дейност, транспортни услуги, доставка, монтаж, проектиране и производство на офис мебели, офис-столове, хотелско и кухненско обзавеждане, достаква и сервизно обслужване на офис техника консумативи и периферни устройства, доставка на канацеларски материали и офис консумативи, доставка на хигиенни, санитерни, перилни и дезифенкционни материали, доставка на съдове за битови отпадъци, изработка на рекламни и презантационни материали, книговезни услуги, рекламна дейност, спедиционни и превозни сделки и услуги в страната и чужбина, складова дейност, организиране и участие в изложби и търгове.
продажба на едро и дребно на канцеларски материали, копирна хартия и хартиени продукти, хигиенни материали, офис мебели, компютри и офис техника, ел.уреди, офис консумативи, доставка и монтаж на офис мебели, транспортна и спедиционна дейност, търговска дейност в страната и чужбина, строителство на сгради с цел продажба на обекти; счетоводни услуги, покупко-продажба на стоки и вещи с цел продажба в първоначален, преработен, пакетиран или обработен вид; производство на стоки с цел продажба; строително-монтажна и ремонтна дейност; покупка, строеж, ремонт, обзавеждане, поддържане и продажба на недвижими имоти /след лиценз/, търговско представителство и посредничество; рекламна и информационни дейност; строителство и мениджмънт на сгради; хотелиерство и ресторантъорство /след лиценз/, издателска, импресарска и рекламна дейност, разпространение и търговия с печатни произведения и литература, колекционерска и търговска дейност с филателия, нумизматика и произведения на изкуството, оказионна и антикварна търговия, организиране на изложби и търгове.
2015.11.30 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
продажба на едро и дребно на канцеларски материали, копирна хартия и хартиени продукти, хигиенни материали, офис мебели, компютри и офис техника, ел.уреди, офис консумативи, доставка и монтаж на офис мебели, транспортна и спедиционна дейност, търговска дейност в страната и чужбина, строителство на сгради с цел продажба на обекти; счетоводни услуги, покупко-продажба на стоки и вещи с цел продажба в първоначален, преработен, пакетиран или обработен вид; производство на стоки с цел продажба; строително-монтажна и ремонтна дейност; покупка, строеж, ремонт, обзавеждане, поддържане и продажба на недвижими имоти /след лиценз/, търговско представителство и посредничество; рекламна и информационни дейност; строителство и мениджмънт на сгради; хотелиерство и ресторантъорство /след лиценз/, издателска, импресарска и рекламна дейност, разпространение и търговия с печатни произведения и литература, колекционерска и търговска дейност с филателия, нумизматика и произведения на изкуството, оказионна и антикварна търговия, организиране на изложби и търгове.
транспортна и спедиционна дейност, търговска дейност в страната и чужбина, строителство на сгради с цел продажба на обекти; счетоводни услуги, покупко-продажба на стоки и вещи с цел продажба в първоначален, преработен, пакетиран или обработен вид; производство на стоки с цел продажба; строително-монтажна и ремонтна дейност; покупка, строеж, ремонт, обзавеждане, поддържане и продажба на недвижими имоти /след лиценз/, търговско представителство и посредничество; рекламна и информационни дейност; строителство и мениджмънт на сгради; хотелиерство и ресторантъорство /след лиценз/, издателска, импресарска и рекламна дейност, разпространение и търговия с печатни произведения и литература, колекционерска и търговска дейност с филателия, нумизматика и произведения на изкуството, оказионна и антикварна търговия, организиране на изложби и търгове
2015.03.05 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
транспортна и спедиционна дейност, търговска дейност в страната и чужбина, строителство на сгради с цел продажба на обекти; счетоводни услуги, покупко-продажба на стоки и вещи с цел продажба в първоначален, преработен, пакетиран или обработен вид; производство на стоки с цел продажба; строително-монтажна и ремонтна дейност; покупка, строеж, ремонт, обзавеждане, поддържане и продажба на недвижими имоти /след лиценз/, търговско представителство и посредничество; рекламна и информационни дейност; строителство и мениджмънт на сгради; хотелиерство и ресторантъорство /след лиценз/, издателска, импресарска и рекламна дейност, разпространение и търговия с печатни произведения и литература, колекционерска и търговска дейност с филателия, нумизматика и произведения на изкуството, оказионна и антикварна търговия, организиране на изложби и търгове
ПОКУПКА НА СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ПРЕПРОДАЖБА ИЛИ ОТДАВАНЕТО ИМ ПОД НАЕМ ,ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО,ПОСРЕДНИЧЕСТВО,АГЕНТСТВО НА МЕСТНИ И ЧУЖДЕСТРАННИ ЛИЦА В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА,ТРАНСПОРТНА И СПЕДИЦИОННА ДЕЙНОСТ,ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА ТЪРГОВИЯ,КАКТО И ВСЯКА ДРУГА ДЕЙНОСТ,НЕЗАБРАНЕНА ОТ ЗАКОНА.
2014.05.28 Промяна на управители
2014.04.29 Промяна на съдружници, Промяна на адрес
Промяна на съдружници:
КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 100% дял
ПАНДА КО АД 100% дял
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1784, район Младост, бул. "ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ" 139
област София (столица), София 1407, район Лозенец, ж.к. Лозенец, бул. "ДЖЕЙМС БАУЧЕР" 51
Накратко за ТРАНС КО 04
ТРАНС КО 04 ЕООД (TRANS KO 04), с ЕИК 131230324, е основана на 08.04.2004 г. и е свързана с 8 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" и с капитал от 5 000 лева. Представлява се от КОНСТАНТИН ТОДОРОВ ПОПОВ - Управител. Съдружници в ТРАНС КО 04 са ПАНДА с 100% от капитала.
Дружеството е на 8 402 място по приходи в България за 2022 г., на 3826 място в област София (столица), на 3826 място в Столична и на 6 място по приходи в своята индустрия по КИД 4762 - Търговия на дребно с вестници и канцеларски стоки.
Средномесечната нетна работна заплата в ТРАНС КО 04 за 2022 г. е в размер на 1691 лв, което му отрежда 12 242 място по заплати в България за 2022 г., на 8487 място в област София (столица), на 8487 място в община Столична и 4 по КИД - 4762.
За 2022 г. ТРАНС КО 04 реализира 66,2% ръст на приходите, 149,5% ръст на печалбата, 69,2% ръст на EBITDA, 58,2% ръст на активите.
Съдружия
Дружества от Група - 8 (дружества със същия мажоритарен собственик - КООПЕРАЦИЯ ПАНДА)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | ЮНАЙТЕД СТЕЙШЪНЪРИ ГРУП | ЕАД | София | действащ | ||||
2 | 100% | МОЛ ГАБРОВО | ЕООД | София | действащ | ||||
3 | 100% | ОФИС 1 ЛОГИСТИКА | ЕООД | София | действащ | ||||
4 | 100% | ВИП ОФИС СЕРВИЗ | ЕООД | София | действащ | ||||
5 | 100% | ТРАНС КО 04 | ЕООД | София | действащ | ||||
6 | 74% | КОЛОП БЪЛГАРИЯ | ООД | София | действащ | ||||
7 | 50% | КОНСОРЦИУМ ЛОГИСТИКА - НЕСЕБЪР ДЗЗД | ДЗЗД | гр. Несебър | | ||||
8 | 100% | РИВА КОМ | ЕООД | София | | ||||
ПАНДА | Кооперация | София | действащ - дружество майка |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България