ЮРО ПРАЙМ КОНСУЛТИНГ | ООД
ЕИК, град, статус: 202509635, София, действащ
основана: 01.04.2013
регистрация по ДДС: ДА - от 04.05.2016 г.
КИД 2008: 6202 - Консултантска дейност по информационни технологии
състояние в регистъра към 20.04.2024 последна вписана промяна на 08.06.2021 последни финансови данни за 2022
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2022 г.
n.a.
Място по приходи в България за 2021 г.
291 451
Ръст/спад на приходите през 2022 г.
-33,3%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2022 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2022 г.Финансова Автономност
към 31.12.2022 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
ДЕСИСЛАВ ВЛАДИМИРОВ ВАСИЛЕВ - управителФинансови данни
Място по Приходи за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 291 451 | 393 881 | 74,0 % |
-51 378
|
В област София (столица) | 91 277 | 116 667 | 78,2 % |
-14 024
|
В община Столична | 91 277 | 116 667 | 78,2 % |
-14 024
|
По код на икономическа дейност (6202) | 1 632 | 1 980 | 82,4 % |
-287
|
Място по Заплати за 2021 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област София (столица) | n.a. | |||
В община Столична | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (6202) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2022 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -33,3% |
счетоводна печалба | -100,0% |
EBITDA | -100,0% |
общо активи | -8,7% |
Месечни Нива на Заплати за 2022 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2022 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ЮРО ПРАЙМ КОНСУЛТИНГ | ООД
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Достигнали сте месечния лимит на акаунта си
Година | Документ |
---|---|
2022 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2019 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2018 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2017 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2015 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2014 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 | - | |||||||||||||
2022 | - | |||||||||||||
2021 | - | |||||||||||||
2020 | - | |||||||||||||
2019 | - | |||||||||||||
2018 | - |
виж всички години
Регистърни данни
EURO PRIME CONSULTING
202509635
област София (столица), София 1360, район Връбница, ж.к. Модерно предградие, ул. Адам Мицкевич 8
01.04.2013
Действащ
6202 - Консултантска дейност по информационни технологии
1 000 лв
ДЕСИСЛАВ ВЛАДИМИРОВ ВАСИЛЕВ - управител
АСЕТ КЪМПАНИ 50% - съдружник | ДЕСИСЛАВ ВЛАДИМИРОВ ВАСИЛЕВ 50% - съдружник
ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО, КОНСУЛТАНТСКА, РЕКЛАМНА, ТРАНСПОРТНА ДЕЙНОСТ, ПРОИЗВОДСТВО И ТЪРГОВИЯ НА СТОКИ И УСЛУГИ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА, ПРОЕКТАНТСКА ДЕЙНОСТ, СТРОИТЕЛНА ДЕЙНОСТ, ПОКУПКА, СТРОЕЖ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБАТА ИМ, КАКТО И ВСЯКАКВИ ДРУГИ ДЕЙНОСТИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА, ПРИ СЪОБРАЗЯВАНЕ И СПАЗВАНЕ НА ВСЯКАКВИ ЛИЦЕНЗИОННИ. РЕГИСТРАЦИОННИ ИЛИ ДРУГИ ИЗИСКВАНИЯ; ДЕЙНОСТИТЕ, ЗА ИЗВЪРШВАНЕТО НА КОИТО СЕ ИЗИСКВА ПРЕДВАРИТЕЛНО ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ (ЛИЦЕНЗ) ОТ ДЪРЖАВЕН ИЛИ ОБЩИНСКИ ОРГАН, ЩЕ БЪДАТ ИЗВЪРШВАНИ СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕТО НА НЕОБХОДИМОТО РАЗРЕШЕНИЕ (ЛИЦЕНЗ).
Виж История на Промените
2021.06.08 Промяна на адрес
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1360, район Връбница, ж.к. Модерно предградие, ул. Адам Мицкевич 8
област София (столица), София 1784, район Младост, бул. ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ 117, ет. 3, стая 5
2021.01.27 Промяна на съдружници
Промяна на съдружници:
ДЕСИСЛАВ ВЛАДИМИРОВ ВАСИЛЕВ 50% дял
ДИМИТЪР КОСТОВ КОСТОВ 50% дял
2017.08.11 Промяна на съдружници, Промяна на легалната форма
Промяна на съдружници:
АСЕТ КЪМПАНИ ЕООД 50% дял
ДИМИТЪР КОСТОВ КОСТОВ 50% дял
АСЕТ КЪМПАНИ ЕООД 100% дял
Промяна на легалната форма:
Дружество с ограничена отговорност
Еднолично дружество с ограничена отговорност
2016.04.13 Промяна на съдружници, Промяна на управители, Промяна на адрес
Промяна на съдружници:
АСЕТ КЪМПАНИ ЕООД 100% дял
ТОДОР ЛЪЧЕЗАРОВ ТОДОРОВ 100% дял
Промяна на управители:
ДЕСИСЛАВ ВЛАДИМИРОВ ВАСИЛЕВ
ТОДОР ЛЪЧЕЗАРОВ ТОДОРОВ
Промяна на адрес:
област София (столица), София 1784, район Младост, бул. ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ 117, ет. 3, стая 5
област София (столица), София 1618, район Овча купел, ул. БУЗЕМСКА 2, ет. 2
Накратко за ЮРО ПРАЙМ КОНСУЛТИНГ
ЮРО ПРАЙМ КОНСУЛТИНГ ООД (EURO PRIME CONSULTING), с ЕИК 202509635, е основана на 01.04.2013 г. и е свързана с 1 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "Действащ" и с капитал от 1 000 лева. Представлява се от ДЕСИСЛАВ ВЛАДИМИРОВ ВАСИЛЕВ - Управител. Съдружници в ЮРО ПРАЙМ КОНСУЛТИНГ са АСЕТ КЪМПАНИ с 50% от капитала, ДЕСИСЛАВ ВЛАДИМИРОВ ВАСИЛЕВ с 50% от капитала.
Дружеството е на 291 451 място по приходи в България за 2021 г., на 91277 място в област София (столица), на 91277 място в Столична и на 1 632 място по приходи в своята индустрия по КИД 6202 - Консултантска дейност по информационни технологии.
За 2022 г. ЮРО ПРАЙМ КОНСУЛТИНГ реализира -33,3% спад на приходите, -8,7% спад на активите.
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България