ПЕРСОНАЛ - КОНСУЛТ - ГАНЧО ПОПОВ | ЕТ
ЕИК, град: 040188503, София
основана: 12.12.1991
регистрация по ДДС: ДА - от 12.06.1998 г.
КИД 2008: 6820 - Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти
състояние в регистъра към 12.11.2024 последна вписана промяна на 27.06.2020 последни финансови данни за 2020
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
Средна нетна месечна заплата за 2017 г.
Място по приходи в България за 2020 г.
347 305
Ръст/спад на приходите през 2020 г.
-83,3%
Риск от Свръхзадълженост / Несъстоятелност
към 31.12.2020 г.Бърза Ликвидност
към 31.12.2020 г.Финансова Автономност
към 31.12.2020 г.Управление и собственост
Представляващ/и:
ГАНЧО ИВАНОВ ПОПОВ - управителСобственост:
ГАНЧО ИВАНОВ ПОПОВ 100% - физическо лице търговецФинансови данни
Място по Приходи за 2020 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | 347 305 | 392 744 | 88,4 % |
-89 877
|
В област София (столица) | 104 591 | 115 358 | 90,7 % |
-23 189
|
В община Столична | 104 591 | 115 358 | 90,7 % |
-23 189
|
По код на икономическа дейност (6820) | 12 414 | 14 599 | 85,0 % |
-12 298
|
Място по Заплати за 2020 г.
сред компаниите | място | от общо | в топ % | промяна |
---|---|---|---|---|
В България | n.a. | |||
В област София (столица) | n.a. | |||
В община Столична | n.a. | |||
По код на икономическа дейност (6820) | n.a. |
Изменения на Основни Показатели за 2020 г.
показател | изменение |
---|---|
общо приходи | -83,3% |
счетоводна печалба | -166,7% |
EBITDA | -166,7% |
общо активи | n.a. |
Месечни Нива на Заплати за 2020 г.
вид заплата / персонал | лева |
---|---|
средна нетна месечна заплата | 0 |
средна брутна месечна заплата | 0 |
среден бюджет за месечна заплата | 0 |
средносписъчен персонал за 2020 г. |
Финансови Трендове
общо приходи
счетоводна печалба
персонал
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България
Основни Финансови Данни и Показатели за ПЕРСОНАЛ - КОНСУЛТ - ГАНЧО ПОПОВ | ЕТ
Исторически финансови данни се поддържат от 2008 г. Ако липсва информация за години до 2021 г., вероятно дружеството е спряло дейност в годината, за която са последните финансови данни.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. общо приходи (хил. лв.)
|
|||||||||||||
2. нетни приходи от продажби (хил. лв.)
|
|||||||||||||
3. разходи за оперативна дейност (хил. лв.)
|
|||||||||||||
4. разходи за персонала (хил. лв.)
|
|||||||||||||
5. счетоводна печалба/загуба (хил. лв.)
|
|||||||||||||
6. EBITDA (хил. лв.)
|
|||||||||||||
7. общо активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||
8. дълготрайни активи (хил. лв.)
|
|||||||||||||
9. материални запаси (хил. лв.)
|
|||||||||||||
10. парични средства (хил. лв.)
|
|||||||||||||
11. вземания общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||
12. задължения общо (хил. лв.)
|
|||||||||||||
13. задължения към финансови институции (хил. лв.)
|
|||||||||||||
14. собствен капитал (хил. лв.)
|
|||||||||||||
15. средносписъчен персонал (брой)
|
|||||||||||||
16. средна нетна месечна заплата (лева)
|
|||||||||||||
17. нетен марж (%)
|
|||||||||||||
18. възвращаемост на собствения капитал (ROE) (%)
|
|||||||||||||
19. възвращаемост на активите (ROA) (%)
|
|||||||||||||
20. финансова автономност (%)
|
|||||||||||||
21. обща ликвидност (%)
|
|||||||||||||
22. бърза ликвидност (%)
|
|||||||||||||
23. приходи от продажби средно на човек (хил. лв.)
|
|||||||||||||
24. приходи от продажби на 100 лв. оперативни разходи (лева)
|
Оригинални Финансови Отчети от ТР
Година | Документ |
---|---|
2016 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2013 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2012 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2011 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2010 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2009 |
Годишен финансов отчет моля изчакайте 5-15 секунди |
2008Г моля изчакайте 5-15 секунди |
виж всички
Осигурени Лица в НОИ
година | средно год. | мин - макс | яну | фев | мар | апр | май | юни | юли | авг | сеп | окт | ное | дек |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2017 | 2,5 | 2 - 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | ||
2016 | 4,0 | 3 - 6 | 4 | 6 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 |
2015 | 5,3 | 2 - 9 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 6 | 9 | 5 | 3 | 3 | 3 | 2 |
2014 | 8,1 | 5 - 15 | 9 | 15 | 7 | 12 | 10 | 10 | 6 | 6 | 5 | 6 | 6 | 5 |
2013 | 6,3 | 4 - 10 | 5 | 5 | 6 | 6 | 4 | 4 | 4 | 9 | 9 | 8 | 10 | 6 |
2012 | 4,1 | 3 - 6 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 6 | 4 | 4 | 5 |
2011 | 6,8 | 3 - 10 | 7 | 6 | 8 | 8 | 8 | 10 | 6 | 6 | 7 | 6 | 7 | 3 |
2010 | 5,4 | 4 - 7 | 7 | 6 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 7 | 7 | 5 |
2009 | 5,1 | 3 - 8 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 6 | 6 | 8 | 8 |
2008 | 5,7 | 2 - 7 | 5 | 6 | 6 | 7 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 6 | 2 | 2 |
2007 | 0,2 | 1 - 1 | 1 | 1 | ||||||||||
2006 | 4,0 | 4 - 9 | 4 | 5 | 9 | 7 | 6 | 7 | 5 | 5 | ||||
2005 | 3,7 | 2 - 6 | 2 | 2 | 3 | 6 | 4 | 6 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 |
виж всички години
Регистърни данни
PERSONAL KONSULT GANTCHO POPOV
040188503
12.12.1991
действащ
6820 - Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти
ГАНЧО ИВАНОВ ПОПОВ - управител
ГАНЧО ИВАНОВ ПОПОВ 100% - физическо лице търговец
ДИАГНОСТИКА НА КАДРОВАТА ДЕЙНОСТ, РАЗРАБОТКА И ВНЕДРЯВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКИ ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ, КАКТО И НА ЕКСПЕРТНИ СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА С ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕИТ, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ВСИЧКИ ФОРМИ НА СЛЕДДИПЛОМНА КВАЛИФИКАЦИЯ И ОБУЧЕНИЕ, МЕНИДЖЪРСКА И ЕЗИКОВА ПОДГОТОВКА, ПРЕВОДИ ОТ И НА ЧУЖДИ ЕЗИЦИ, ПОСРЕДНИЧЕСТВА ЗА НАМИРАНЕ НА РАБОТА У НАС И В ЧУЖБИНА, КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, ДЕЛОВИ КОНТАКТИ, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНГРЕСИ, СИМПОЗИУМИ, СЕМИНАРИ И ДРУГИ НАУЧНО-ТЕХНИЧЕСКИ МЕРОПРИЯТИЯ, ИНЖЕНЕРИНГОВА ДЕЙНОСТ, ТРАНСФЕР НА ТЕХНОЛОГИИ, ПРЕВОД НА РАЗЛИЧНИ МАТЕРИАЛИ С ОТПЕЧАТВАНЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ, РЕКЛАМНА ДЕЙНОСТ, МАРКЕТИНГОВА И ТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ, ВНОС И ИЗНОС, НОУ-ХАУ И ЛЕЦЕНЗИИ, РАЗРАБОТКА, ПОСРЕДНИЧЕСТВО И ПРОДАЖБА НА ПРОГРАМНИ ПРОДУКТИ, КОМПЮТЪРНО ОБУЧЕНИЕ, РЕКЛАМНА И ИЗДАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ, ИЗДАВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОНЕН БЮЛЕТИН И СПИСАНИЕ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА, ИНФОРМАЦИОННИ И ДРУГИ УСЛУГИ ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ И ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО ПРИ ВОДЕНЕ НА ПРЕГОВОРИ И СКЛЮЧВ...
Виж История на Промените (1)
2012.04.23 Промяна на предмет на дейност
Промяна на предмет на дейност:
ДИАГНОСТИКА НА КАДРОВАТА ДЕЙНОСТ, РАЗРАБОТКА И ВНЕДРЯВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКИ ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ, КАКТО И НА ЕКСПЕРТНИ СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА С ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕИТ, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ВСИЧКИ ФОРМИ НА СЛЕДДИПЛОМНА КВАЛИФИКАЦИЯ И ОБУЧЕНИЕ, МЕНИДЖЪРСКА И ЕЗИКОВА ПОДГОТОВКА, ПРЕВОДИ ОТ И НА ЧУЖДИ ЕЗИЦИ, ПОСРЕДНИЧЕСТВА ЗА НАМИРАНЕ НА РАБОТА У НАС И В ЧУЖБИНА, КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, ДЕЛОВИ КОНТАКТИ, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНГРЕСИ, СИМПОЗИУМИ, СЕМИНАРИ И ДРУГИ НАУЧНО-ТЕХНИЧЕСКИ МЕРОПРИЯТИЯ, ИНЖЕНЕРИНГОВА ДЕЙНОСТ, ТРАНСФЕР НА ТЕХНОЛОГИИ, ПРЕВОД НА РАЗЛИЧНИ МАТЕРИАЛИ С ОТПЕЧАТВАНЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ, РЕКЛАМНА ДЕЙНОСТ, МАРКЕТИНГОВА И ТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ, ВНОС И ИЗНОС, НОУ-ХАУ И ЛЕЦЕНЗИИ, РАЗРАБОТКА, ПОСРЕДНИЧЕСТВО И ПРОДАЖБА НА ПРОГРАМНИ ПРОДУКТИ, КОМПЮТЪРНО ОБУЧЕНИЕ, РЕКЛАМНА И ИЗДАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ, ИЗДАВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОНЕН БЮЛЕТИН И СПИСАНИЕ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА, ИНФОРМАЦИОННИ И ДРУГИ УСЛУГИ ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ И ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО ПРИ ВОДЕНЕ НА ПРЕГОВОРИ И СКЛЮЧВАНЕ НА СДЕЛКИ С ЧУЖДЕСТРАННИ ПАРТНЪОРИ, МЕЖДУНАРОДНИ И ВЪТРЕШНИ ТУРИСТИЧЕСКИ УСЛУГИ ХОТЕЛИЕРСКА ДЕЙНОСТ И СВЪРЗАНИТЕ С ТЯХ ТАКСИМЕТРОВИ И ДРУГИ УСЛУГИ ПРОИЗВОДСТВО, ПРЕРАБОТКА И ТЪРГОВИЯ СЪС СЕЛСКОСТОПАНСКА И ЖИВОТИНСКА ПРОДУКЦИЯ В Т.Ч. МЕД, БИЛКИ, ГЪБИ, ЦВЕТЯ, РИБА И ДРУГИ, ПРОУЧВАНЕ, ПОЕКТИРАНЕ, ИЗПЪЛНИТЕЛСКА, МАРКЕТИНГОВА И ИНВЕСТИЦИОННА ДЕЙНОСТ В ОБЛАСТТА НА СТРОИТЕЛСТВОТО, ИЗВЪРШВАНЕ НА ВСЯКАКЪВ ВИД СТРОИТЕЛНИ УСЛУГИ, ПРОЕКТИРАНЕ, ДИЗАЙН И ИНТЕРИОР НА БИТОВИ, ПРОМИШЛЕНИ ОБЕКТИ, ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗРАБОТКА НА МЕБЕЛИ И ИЗВЪРШВАНЕ НА ВСЯКАКЪВ ВИД ДЪРВОДЕЛСКИ УСЛУГИ С ПОМОЩТА НА ТРАДИЦИОННА И ЛАЗЕРНА ТЕХНИКА, ИЗВЪРШВАНЕ НА ВСЯКАКЪВ ВИД ДРУГА СТРАНИЧНА ДЕЙНОСТ, КОЯТО НЕ Е В ПРОТИВОРЕЧИЕ НА СЪЩЕСТВУВАЩОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В СТРАНАТА НИ, ОСЪЩЕСТВЯВАНО С УЧАСТИЕТО НА НАШИ И ЧУЖДИ ГРАЖДАНИ У НАС В ЧУЖБИНА.ПРЕДСТАВЯНЕ НА КОНСУЛТАНТСКИ И ИНФОРМАЦИОННИ УСЛУГИ ЗА БИЗНЕСА, УСЛУГИ СВЪРЗАНИ С БИЗНЕСИКУБИРАНЕ. РАЗРАБОТВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ.
ДИАГНОСТИКА НА КАДРОВАТА ДЕЙНОСТ, РАЗРАБОТКА И ВНЕДРЯВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКИ И НФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ, КАКТО И НА ЕКСПЕРТНИ СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА С ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕИТ, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ВСИЧКИ ФОРМИ НА СЛЕДДИПЛОМНА КВАЛИФИКАЦИЯ И ОБУЧЕНИЕ, МЕНИДЖЪРСКА И ЕЗИКОВА ПОДГОТОВКА, ПРЕВОДИ ОТ И НА ЧУЖДИ ЕЗИЦИ, ПОСРЕДНИЧЕСТВА ЗА НАМИРАНЕ НА РАБОТА У НАС И В ЧУЖБИНА, КОНСУЛТАНТСКА ДЕЙНОСТ, ДЕЛОВИ КОНТАКТИ, ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНГРЕСИ, СИМПОЗИУМИ, СЕМИНАРИ И ДРУГИ НАУЧНО-ТЕХНИЧЕСКИ МЕРОПРИЯТИЯ, ИНЖЕНЕРИНГОВА ДЕЙНОСТ, ТРАНСФЕР НА ТЕХНОЛОГИИ, ПРЕВОД НА РАЗЛИЧНИ МАТЕРИАЛИ С ОТПЕЧАТВАНЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ, РЕКЛАМНА ДЕЙНОСТ, МАРКЕТИНГОВА И ТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ, ВНОС И ИЗНОС, НОУ-ХАУ И ЛЕЦЕНЗИИ, РАЗРАБОТКА, ПОСРЕДНИЧЕСТВО И ПРОДАЖБА НА ПРОГРАМНИ ПРОДУКТИ, КОМПЮТЪРНО ОБУЧЕНИЕ, РЕКЛАМНА И ИЗДАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ, ИЗДАВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОНЕН БЮЛЕТИН И СПИСАНИЕ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА, ИНФОРМАЦИОННИ И ДРУГИ УСЛУГИ ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ И ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО ПРИ ВОДЕНЕ НА ПРЕГОВОРИ И СКЛЮЧВАНЕ НА СДЕЛКИ С ЧУЖДЕСТРАННИ ПАРТНЪОРИ, МЕЖДУНАРОДНИ И ВЪТРЕШНИ ТУРИСТИЧЕСКИ УСЛУГИ ХОТЕЛИЕРСКА ДЕЙНОСТ И СВЪРЗАНИТЕ С ТЯХ ТАКСИМЕТРОВИ И ДРУГИ УСЛУГИ ПРОИЗВОДСТВО, ПРЕРАБОТКА И ТЪРГОВИЯ СЪС СЕЛСКОСТОПАНСКА И ЖИВОТИНСКА ПРОДУКЦИЯ В Т.Ч. МЕД, БИЛКИ, ГЪБИ, ЦВЕТЯ, РИБА И ДРУГИ, ПРОУЧВАНЕ, ПОЕКТИРАНЕ, ИЗПЪЛНИТЕЛСКА, МАРКЕТИНГОВА И ИНВЕСТИЦИОННА ДЕЙНОСТ В ОБЛАСТТА НА СТРОИТЕЛСТВОТО, ИЗВЪРШВАНЕ НА ВСЯКАКЪВ ВИД СТРОИТЕЛНИ УСЛУГИ, ПРОЕКТИРАНЕ, ДИЗАЙН И ИНТЕРИОР НА БИТОВИ, ПРОМИШЛЕНИ ОБЕКТИ, ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗРАБОТКА НА МЕБЕЛИ И ИЗВЪРШВАНЕ НА ВСЯКАКЪВ ВИД ДЪРВОДЕЛСКИ УСЛУГИ С ПОМОЩТА НА ТРАДИЦИОННА И ЛАЗЕРНА ТЕХНИКА, ИЗВЪРШВАНЕ НА ВСЯКАКЪВ ВИД ДРУГА СТРАНИЧНА ДЕЙНОСТ, КОЯТО НЕ Е В ПРОТИВОРЕЧИЕ НА СЪЩЕСТВУВАЩОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО В СТРАНАТА НИ, ОСЪЩЕСТВЯВАНО С УЧАСТИЕТО НА НАШИ И ЧУЖДИ ГРАЖДАНИ У НАС В ЧУЖБИНА.
Накратко за ПЕРСОНАЛ - КОНСУЛТ - ГАНЧО ПОПОВ
ПЕРСОНАЛ - КОНСУЛТ - ГАНЧО ПОПОВ ЕТ (PERSONAL KONSULT GANTCHO POPOV), с ЕИК 040188503, е основана на 12.12.1991 г. и е свързана с 6 други юридически лица.
Към момента дружеството е със статус "действащ" . Представлява се от ГАНЧО ИВАНОВ ПОПОВ - Управител. Съдружници в ПЕРСОНАЛ - КОНСУЛТ - ГАНЧО ПОПОВ са ГАНЧО ИВАНОВ ПОПОВ с 100% от капитала.
Дружеството е на 347 305 място по приходи в България за 2020 г., на 104591 място в област София (столица), на 104591 място в Столична и на 12 414 място по приходи в своята индустрия по КИД 6820 - Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти.
За 2020 г. ПЕРСОНАЛ - КОНСУЛТ - ГАНЧО ПОПОВ реализира -83,3% спад на приходите, -166,7% спад на печалбата, -166,7% спад на EBITDA.
Съдружия
Дъщерни Дружества - 1 (в които ПЕРСОНАЛ - КОНСУЛТ - ГАНЧО ПОПОВ има над 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 50% | ЛИГНА И ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ | ДЗЗД | гр. София | | ||||
ПЕРСОНАЛ - КОНСУЛТ - ГАНЧО ПОПОВ | ЕТ | София | действащ - дружество майка |
Асоциирани Дружества - 1 (в които ПЕРСОНАЛ - КОНСУЛТ - ГАНЧО ПОПОВ има под 50% участие)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 50% | ЛИГНА И ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ | ДЗЗД | гр. София | |
Дружества от Група - 4 (дружества със същия мажоритарен собственик - ГАНЧО ИВАНОВ ПОПОВ)
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | наименование (правна форма, седалище, статус) |
общо приходи |
собствен капитал |
персонал |
---|---|---|---|---|---|---|
общо за групата - майка и дъщерни д-ва | ||||||
1 | 100% | ЯНА 2001 | ЕООД | София | действащ | ||||
2 | 100% | ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ ПОПОВ ПЛЮС | ЕООД | София | действащ | ||||
3 | 100% | ПЕРСОНАЛ - КОНСУЛТ - ГАНЧО ПОПОВ | ЕТ | София | действащ | ||||
4 | 100% | ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ ПОПОВ | ЕООД | София | действащ |
Понастоящем в Съдружие със - 1 лица
Всички финансови данни в таблицата са за 2022 г. и в хиляди лева – ако за някои дружества липсват данни, най-вероятно те са преустановили дейността си още в предходни години.
Забележка: Финансовите данни на компаниите се извличат от публикуваните от тях финансови отчети в Търговския регистър. В много редки случаи финансовите данни може да бъдат непълни или неточно извлечени, за което са създадени автоматизирани вътрешни контроли за тяхното откриване, и те се поправят от редактор. Това отнема време с оглед на стотиците хиляди отчети, които всяка година се публикуват в Търговския регистър, като ние поправяме несъответствията от по-големите към по-малките компании. Ако забележите непълноти или неточности във вашите или в други финансови отчети, можете да ни пишете, за да ескалираме приоритета за тяхната корекция.
№ | дял | от дата | съдружник (наименование, п. форма, седалище, статус / физическо лице) |
в дружество (наименование, п. форма, седалище, статус) |
---|---|---|---|---|
1 | 50% | ЛИГНА КОНСУЛТ | ЛИГНА И ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ | ДЗЗД | гр. София | |
Виж Исторически Съдружия
финансови отчети и регистърни данни на компаниите в България